eitaa logo
روضه‌های خانگی سدره
2.1هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
613 ویدیو
190 فایل
🌿 برپایی روضه‌های خانگی در تهران، قم، مشهد ✨️هماهنگی و ثبت جلسات خونگی: @sedreh_admin 90007273 هماهنگی روضه نیابتی: @sedreh_plus
مشاهده در ایتا
دانلود
ای پرچمت ما را کفن...
به قول محمدمهدی سیار: رودیم و اشهد گفتن ما بر لب دریاست ننگ است ما را مرگ در مرداب بسترها
بعد یک عمر نبود تو و نابودی‌ها به گمانم که می‌آیی به همین زودی‌ها امروز بیشتر برای سلامتی امام زمان (عج) صلوات بفرستیم.🌱
علامه طباطبایی (ره): هر گاه میان مشکلات قرار گرفتید، سیل صلوات راه بیاندازید؛ زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود می‌شورد و می‌برد.
من دست به دامان علی (ع) دارم و بس...
به قول سعدی نه خلاف عهد کردم که حدیث جز تو گفتم همه بر سر زبانند و تو در میان جانی علی جان (ع)... 🍃
سوال پر تکرار امروز شما: +امروز دوست داشتم توی خونه‌ام مجلس مدح امیرالمومنین (ع) رو برگزار کنم اما نتونستم. چی کار کنم؟ _در طرح روضه نیابتی شرکت کنین.
یک توصیه.m4a
حجم: 1.8M
وقتی که کارها گره می‌خورد. با صدای رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله) بشنویم...
دعای توصیه شده برای موفقیت جبهه مقاومت آیت‌الله فاطمی‌نیا می‌فرمودند: در دعای چهاردهم صحیفه سجادیه خیلی ظرائف وجود دارد. اصلاً بیشتر دعاهای مولای ما حضرت سیدالساجدین (علیه‌السلام) زبان حال ما و وظایف ما است؛ اگر من گرفتار شدم چه کاری انجام دهم؟ چیزی پیش آمد من چه کنم؟ به خدا چه عرض کنم؟ بیشتر این چیزها است. دعای چهاردهم را دقّت کنید، می‌فرماید: «وَ کَانَ مِنْ دُعَائِهِ عَلَیْهِ السَّلَامُ إِذَا اعْتُدِیَ عَلَیْهِ أَوْ رَأَى مِنَ الظَّالِمِینَ مَا لَا یُحِب‏». این دعای حضرت است وقتی که به حضرت ظلم می‌شد یا از ظالمین چیزی را که دوست نمی‌داشت می‌دید، این دعا را می‌خواند. این‌جا خیلی مطالب وجود دارد، اگر ما با ظالم طرف شدیم، کسی به ما ظلم کرد، چه کنیم.
مادر پدرهامان همین که کم می‌آوردند یک سفره‌ی موسی‌بن‌جعفر نذر می‌کردند
برای وطن...🍃 به قول نادر ابراهیمی: وطن، یک بوته، فقط یک بوته‌ی گُلِ چهارفصل است که به صدرنگ و با صد عطر گل می‌دهد؛ اما یک بوته، فقط یک بوته است نه بیشتر و تو اگر عاشقانه به‌گِردش بگردی، تازه حس ‌می‌کنی که یک بوته است نه هزار و یک ریشه دارد نه هزار...
در كالبدِ مُرده دمَد جان، چو مسيحا آن لب كه زمين‌بوسیِ درگاهِ رضا كرد در شب میلاد پدر امام رضای عزیزمون برای مردم ایران سلامتی و پیروزی بخوایم.