همه مون یه بابا طاهر لازم داریم...
که بعضی وقتا بهمون بگه:
گلِ سرخم چرا پژمرده حالی؟
'بیا قسمت کنیم دردی که داری ،
که تو کوچک دلی طاقت نداری'
صبر کن باران بگیرد میروم
یا که پایم جان بگیرد میروم
صبر کن، من بغض دارم اندکی
گریه ام پایان بگیرد میروم .