دوست دارم مثل آرتا که میگه :
بیبی وقتی هستی بذار هرکی میخواد بگه هرچی.
یا مثل رها که میگه :
تنها ترین عشق، نیستن آدما شبیهت.
یا مثل کوروش که میگه :
حاضرم آدمم واسه موندنت بکشم.
یا مثل لیتو که میگه :
دورمم پر من نگاهم رو توعه.
یا مثل سمی لو که میگه :
اگه یه لحظه از چشات ببینم یه قطره اشک بیاد، کاری کنم دنیا معذرت بخواد.
تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد زندگی درد قشنگیست که جریان دارد زندگی درد قشنگیست به جز شبهایش که بدون تو فقط خواب پریشان دارد️..