لب های تو لب نیست ، عذابی ست الهی
باید که عذابی بچشم گاه ب گاهی
ای شاخه نبات غزل حافظ شیراز
معشوقه مایی چه بخواهی چه نخواهی
و من پذیرفتهام که گاهی ما برای بعضی آدمها فقط پناهگاهی هستیم؛
تا وقتی خانهای امن پیدا کنند… و بروند.
درد یعنی:
دلتگ کسی باشی،
که ذرهای براش مهم نیستی
زجر یعنی اینو بدونی
ولی بازم نتونی بیخیالش بشی..