اگر ماندی، بگو دلدارِ من باش
اگر سهمِ منی، غمخوارِ من باش
کنارِ جادهها چشم انتظارم
بمان، ای عشق، ای معیارِ من باش
اگر میمانی، بگو، گرچه دلم
شکسته از فراق و سهمِ غمها
اگر قسمتم هستی، پس بمان و
بساز با من، تمامِ این شبها
ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
ﻋﺸﻖ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﻭﺭﮐﺮﺩ
ﺑﻮﺳﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺲ ﮐﺮﺩ
ﺍﺣﺴﺎﺳﻮ ﺑﺎﯾﺪ ﻟﻤﺲ ﮐﺮﺩ
ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺳﺖ داشتن و ﺑﺎﯾﺪ ﺛﺎﺑـت کرد