ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ
ﻋﺸﻖ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﻭﺭﮐﺮﺩ
ﺑﻮﺳﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺲ ﮐﺮﺩ
ﺍﺣﺴﺎﺳﻮ ﺑﺎﯾﺪ ﻟﻤﺲ ﮐﺮﺩ
ﺍﻣﺎ ﺩﻭﺳﺖ داشتن و ﺑﺎﯾﺪ ﺛﺎﺑـت کرد
دلتنگ توأم یار دل آزار، کجایی؟
مجنون شده ام مرهم بیمار،کجایی
در دام توأم تاکه نفس میکشم انگار
از تو شده ام در تو گرفتار کجایی
چشمانت را از آسمان بردار
نگاهت را به من بدوز
که من برای به دست آوردنت
آسمان را به زمین دوخته ام