شدم لیلی ولی مجنون نه شد یارم نه غمخوارم ،
مگر من از همان معشوق دیرینت چه کم دارم .
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آبی آسمونا قشنگه... ؟!
"تولدت تو آسمونا مبارک تمامِ مَن..( :🖤"
"¹⁴⁰⁵/²/¹⁹"
-سِیوآ؛
آبی آسمونا قشنگه... ؟! "تولدت تو آسمونا مبارک تمامِ مَن..( :🖤" "¹⁴⁰⁵/²/¹⁹"
باز باران بی ترانه
میخورد بر بامه گونه
یادم آرد روز غمگین
گردش تقدیر ننگین
فصل رنگین،بغض سنگین...
بی تو هیچ و پوچ و خالی
تلخی ناب نگاهی
یادم آمد چشم هایت،لحن شیرین نگاهت..
همچو کودک می دویدم...
کودکی صد ساله بودم...
یادم آمد حرف تلخی
شاهد این قلب زخمی
باز باران بی ترانه
می نشیند روی گونه
زنده ام اما چگونه؟!
-گوهر خود را نزن بر سنگ هر نالایقی
صبر کن پیدا شود گوهر شناس لایقی
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق هر بی سرپایی نکنیم؛✨