🏳بمناسبت عیدفطر
💠رهبرانقلاب
‼️عیدفطر، عید بازگشت به فطرت است! ۷۶/۷/۲۱
‼️اگرکسی با فطرت پاک وارد راه الهی شود، بیشک راه را روشن میبیند؛ اثر عمل منفی بر ایمان و فطرت نتیجهاش این میشود که ۵۰سال بعداز وفات پیامبر، نوهاش با آن وضع فجیع به شهادت میرسد! ۸۳/۸/۲۰
‼️جوانهای نسل معاصر ما و جوانهائی که در آینده خواهند آمد، بدانند راه انقلاب، راهی است که احتیاج دارد به عزم، به ایمان، به ثبات قدم. بعضی این ثبات قدم را دارند، بعضی در بین راه برمیگردند؛ البته اینها به ضرر خودشان عمل میکنند؛ «فمن نکث فانّما ینکث علی نفسه». آن کسانی که از راه انقلاب برگردند، مثل کسانی هستند که در تابستان روزه گرفتهاند و تا اواخر روز، روزه را حفظ میکنند، اما یک ساعت به غروب، دو ساعت به غروب طاقتشان تمام میشود؛ افطار میکنند. این مثل همان کسی است که از اولِ روز، روزه نگرفته است. باطل کردن روزه در هر زمانی از ساعات روز باشد، ابطال روزه است. در راه انقلاب اگر ثبات قدم وجود نداشت، اگر پیوستگی حرکت وجود نداشت، انسان رابطهاش با انقلاب قطع میشود. این بیوفائی به انقلاب است. همیشه بودند کسانی که به انقلاب بیوفائی کردند، به انقلاب دلبستگی خود را کم کردند، به انقلاب پشت کردند. وصیت امام این است که جوان ما، با چشم واقعبینانه نگاه کنند. اصل، انقلاب است؛ اشخاص، اصل نیستند. انقلابی بودن به حفظ رابطهی خود و عمل خود و پیوستگی خود با انقلاب است. ۸۷/۳/۱۴
📆دوشنبه ۱شوال ۴۱ق
🗓هلاکت عمروعاص
💠رهبرانقلاب
‼️اگر فقط تصدیق و پذیرش در صدق کلمهی ایمان کافی بود، من میگویم اولْمؤمنِ به پیغمبر ابولهب یا ولید بن مغیره بود آن هوشمندان عرب خوب میفهمیدند که رسول خدا راست میگوید. اما شما شیعیان بعد از ۱۴قرن از آن تاریخ، او را شیعه نمیدانی یا عمروعاص خبیثی که درباره امیرالمومنین شعر میگوید و دم احتضار، اظهار ندامت میکند و میگوید دینم را به دنیای معاویه فروختم، با علی که میدانستم حق است جنگیدم؛ اگر فقط تشخیص و ایمان قلبی و باور کافی بود، عمروعاص باید اولْ شیعه عالم باشد. لذا قرآن صریحاً نفی میکند ایمان کسانی را که بطور مطلق پایبند تعهدات ایمانی خود نیستند. بنابراین ایمانی که در اسلام معتبر است ایمان متعهدانه است! ۵۳/۶/۳۱