🔴 گلایه از فرماندهان نظامی که دیپلمات شدهاند
🔻فواد ایزدی استاد دانشگاه و کارشناس بینالملل:
🔹ما باید ذهنیتی در طرف آمریکایی ایجاد کنیم که هزینه حمله به ایران برای آمریکا و دوستان منطقهای او، بالاست. این کشورها باید از نیروی نظامی ما بترسند.
🔹در سالهای اخیر، گاهی اوقات فرماندهان نظامی ما کار فرهنگی میکردند یا قیمت ارز را میخواستند پایین بیاورند، این کارها در شرایط عادی خوب است نه الان.
🔹نیروی نظامی ما نباید در این شرایط پیام صلح بفرستد، اگر فردی نظامی احساس میکند که به ادبیات دیپلماتیک علاقه دارد باید یونیفرم خود را درآورد و برود دیپلمات شود، قطعا آقای دکتر عراقچی هم به کمک نیاز دارد.
.
🚩 اخبار یمن و خلیج فارس
@yaman313
@yaman313
🔴 آیت االله بهجت ره:
برای #ظهور چشمتان به اتفاقات #یمن باشد.
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام صبح زیباتون بخیر
🌷شروع صبحتون شـاد و پربرکت
🌼امـروز از خــدا
🌷برای تک تک تون
🌼اینگونه آرزو کردم
🌷روزتـون پر ازخـوبی
🌼لحظه هاتون پرازآرامش
🌷نگاهتون پراز مـهربانی
🌼دوستی هاتون پرازصفا
🌷رزق وروزی تون پرازبرکت
🌼زنـدگیتون پـر از محبت
🌷ارادتمند همه دوستان 🌼👇👇👇👇
@seyedNaserNabili💐
─┅ঊ🍃🌹🍃ঊ┅─
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺حمله مجدد موشکی به اراضی اشغالی؛ آژیرهای خطر به صدا درآمدند
🔹ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند موشک از سمت یمن به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.
🔹بر اساس این گزارش، موشک یمنی مذکور قدس اشغالی و تل آویو را هدف قرار داده است.
🚩 اخبار یمن و خلیج فارس
@yaman313
@yaman313
🔴 آیت االله بهجت ره:
برای #ظهور چشمتان به اتفاقات #یمن باشد.
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرفهای جالب یک فعال رسانه ای در خصوص رشیدپور
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا دارند معنا را میکشند و انسانیت را اعدام میکنند تا مادران را بی صدا سر ببرند و کودکان را یتیم کنند و جهان در مرگ فرو رفته است...
دوربین میخواهد تابوتی را نشان دهد، که ناگهان توجهش به دختری 5 ساله که پشت آن در حال دویدن است جلب مبشود
دختربچهای، لاغر، خاکآلود،
در دل این کورهی خاموش،
که پشت تابوت میدود.
او میدود،
با پاهایی که به زحمت وزن این تنِ نحیف را تحمل میکنند.
و دنیا، تماشا میکند.
آه، ای جهان...
تو که برای کوچک ترین اتفاق ها فریاد میزنی،
اما برای پیکرهای بینامی که هر روز زیر آوار دفن میشوند، لب فروبستهای،
کجای این قصه ایستادهای؟
در کدام سوی حقیقت؟
یا شاید حقیقتی برایت نمانده که در سویش بایستی.
تروریستها،
با گلوله، که با معنا کُشی میکشند و انسانیت را اعدام میکنند تا مادران را بیصدا سر ببرند و
و کودکان هستند که بیهیچ اعلامیهای، یتیم میشوند.
و غرب،
با تمام آینهها و پنجرههایش،
رو به این جنایت، کور شده.
و این دقیقا مصداق همان است که:
وقتی میدانی، و باز هم خاموشی را انتخاب میکنی.
اما بچه ای پشت این تابوتها، روزی بلند خواهند شد.
برای انتقام،
و برای آنکه تاریخ را از نو بنویسند،
با دستانی که هنوز بوی خون مادرانشان را میدهند.
و آن دختربچه؟
او خواهد نوشت.
او خواهد نوشت از جهانی که ویران شد،
و جهانی که ساخته خواهد شد.
از سکوتی که همدست بود،
و از صدایی که روزی برخاست،
از میان آوار،
و نگذاشت که مرگ، تنها نامی باشد در پایان یک جمله.
🚩 اخبار یمن و خلیج فارس
@yaman313
@yaman313