eitaa logo
ستاد تبلیغات جنگ
3.8هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9هزار ویدیو
44 فایل
اخبار این کانال، از مراجع اصلی تأمین خبر می‌شود ستاد رسانه جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات👇 @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمی دیده نشده از دعای بعد سفره حضرت آقا (ره) در کنار خانواده .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ب سبک مامان بزرگ توی قابلمه رویی مدل نوستالژی غذاتو بپز👵🏻🥘 هرچی ظروف و قابلمه سیاه سوخته داری بنداز دور🤢 قسطی این دلبرا رو تهیه کن و برای عزیزات داخل قابلمه سالم آشپزی کن که قراره سالم ترین و نوستالژی ترین قابلمه رویی هارو بهت بدم😌بری برای خواهر شوهر مادر شوهر غذا درست کنی عطر و طعم غذای مامان بزرگ بگیره😎👇 https://eitaa.com/joinchat/3286565235C570d1d02e9 از شر چسبیدن غذا ب کف ماهیتابه راحت شو❌👆
استاد امیریایران به دنیاجرئت داد.mp3
زمان: حجم: 19.7M
تحلیل مهم و کوتاه-قسمت اول استاد امیرعلی حیدر-امیری ❗️ایران آمریکا را خوار کرد. ❗️ایران به کشورها جرئت بخشید. ❗️بعد از این جنگ، خیلی از کشورها تقاضای انعقاد پیمان دفاعی و امنیتی با ایران خواهند داشت. 💥‌تا می‌توانید منتشر کنید💥 هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad @aasarostad
💢وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: ♦️ اعتراف کرد حزب‌الله لبنان ظرف دو ماه، ۱۰ هزار موشک و پهپاد به سمت اسرائیل شلیک کرده است.🔺 ❗️ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313
💢دکتر منان رئیسی: ♦️تا اطلاع ثانوی هر نوع روشنگری ممنوع (حکایت یک سانسور عجیب!) منان رئیسی نماینده مردم شریف قم نوشت: 🔻امروز ظهر مهمان شبکه خبر بودم؛ نزدیک به یک هفته پیگیری می‌کردند و تماس می‌گرفتند که بیا و نهایتا بعد از چند بار پیگیری آنها، عرض کردم که امروز ظهر می‌آیم. حدود ۲۰ دقیقه گفتگو با بنده را درباره اهمیت حضور مردم، اهمیت اقتصادی و امنیتی تنگه هرمز و ‌... ضبط کردند و البته ضمن نقدی ملایم و بسیار کوتاه به برجام، تذکراتی محترمانه هم به دولت در خصوص لزوم مدیریت بازار و قیمتها دادم. قرار بود برنامه را امروز عصر پخش کنند اما پس از برنامه، در کمال تعجب مطلع شدم که احتمالا به برنامه حقیر اجازه پخش نخواهند داد! پرسیدم چرا؟! گفتند چون از برجام انتقاد کردی! یاللعجب! کار به کجا رسیده که نقد ملایم و کوتاه به موضوعی که بارها توسط رهبر شهیدمان صراحتا نقد شده است اکنون به خط قرمز رسانه ملی تبدیل شده است؟! 🔻اما آنچه بنده گفتم و به مذاق آقایان خوش نیامده چه بود؟! گفتم که گرچه حضور مردم در صحنه بسیار ضروری و لازم است اما اولا از مردم درخواست دارم که اگر نقدی هم دارند در تجمّعات خود به مسئولان کشور اهانتی نکنند چون بارها رهبر شهیدمان در این خصوص تذکر دادند؛ ثانیا معنای تقاضای حقیر برای عدم اهانت این نیست که وظیفه مردم فقط تکبیر گفتن و تایید کردن تصمیمات مسئولان است زیرا لزوما همیشه همه تصمیمات مسئولان درست نیست؛ نمونه‌اش برجام است که گرچه تصمیم مسئولان بود اما به تصریح رهبر شهیدمان جزییات این تصمیم مورد رضایت ایشان نبود؛ و یا تصمیم تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای که طبق خاطرات مرحوم هاشمی رفسنجانی، مورد رضایت رهبر انقلاب نبود. 🔻حالا با خودم می‌اندیشم که اگر مدیران رسانه ملی، تحت فشار برخی مسئولان کشور، حتی این نوع نقدهای ملایم‌، محترمانه و روشنگرانه را هم نمی‌توانند تحمل کنند پس کاش قبل از دعوت از هر مهمانی (به ویژه آن دسته از مهمانانی که حرّیت دارند و نیامده‌اند تا همه تصمیمات قبلی و آتی را توجیه و ماست‌مالی کنند) به آنها اعلام کنند که تا اطلاع ثانوی هر نوع روشنگری ممنوع! تا به این ترتیب، مهمانانی که می‌آیند تا حرفها و مطالبات مردم کف خیابان را بزنند از قبل تکلیفشان را بدانند و وقتشان را برای آمدن به استودیوهای سیما تلف نکنند! 🔻گاهی فکر می‌کنم شاید امثال بنده که مطالبات مردم کف خیابان را پیگیری می‌کنیم و گروه خونی‌مان به ماله‌کشی و ماست‌مالی نمی‌خورد در نظام حکمرانی کشور زیادی هستیم و بهتر است به دانشگاه برگردیم و عطای سیاست را به لقایش ببخشیم تا نظام حکمرانی کشور یکدست بشود و هیچ صدای مطالبه و نقدی بلند نشود! اما هرچه هست دلم به حال این ملت مبعوث شده می‌سوزد که نزدیک به ۲ ماه است که برای محافظت از انقلابشان با زن و بچه کف خیابان هستند و حالا حتی انعکاس برخی از واضح‌ترین و کم‌ترین مطالباتشان هم در سیمای ملی تحمل نمی‌شود! اما بدانند که یکبار که هیچ، صد بار دیگر هم اگر امثال بنده را سانسور کنند انشاءالله دست از پیگیری مطالبات مردم برنخواهیم داشت. 🔻نمی‌دانم، شاید هم این چند سطر سبب شود که آقایان برای تبرئه خودشان هم که شده روزهای بعد این برنامه را پخش کنند! اما آنچه مهم است اصلاح روند فعلی حاکم بر سیما است که اگر می‌خواهد واقعا ملی باشد نباید در دام محافظه‌کاری‌های کُشنده گرفتار شود و از مطالبات مردم کف خیابان فاصله بگیرد و بداند که این‌مردم مبعوث شده، دیگر وظیفه‌شان را فقط تایید کردن و تکبیر گفتن نمی‌دانند!🔺 ❗️ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 ️‌️متکی: ♦️در تجاوزاتی که رژیم صهیونیستی به شمال ایران داشت، متخصصین معتقدند که از فضای آذربایجان استفاده شده است و اخبار این است که از فرودگاه‌های آذربایجان استفاده شده است.🔺 ❗️ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313
🔴️ روسیه از حق ایران درباره تنگه هرمز دفاع کرد 🔹واسیلی نبنزیا سفیر روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت با بیان اینکه کشورهای غربی ریاکاری می کنند، از حق ایران درباره تنگه هرمز دفاع کرد. 🔹او همچنین یادآور شد که در زمان جنگ، یک کشور ساحلی که مورد حمله قرار گرفته است می‌تواند به‌منظور تأمین امنیت، ناوبری در آب‌های خود را محدود کند. 🚨 اخبار دقیق جنگ را از لشکر قدس دنبال کنید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
💢 دیری است زاشیانه جدا مانده‌ای «امین»... 🔻انتشار غزلی از رهبر شهید انقلاب اسلامی با عنوان «در التجاء به صدرنشین سریر رضا، حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام» برای نخستین‌بار.🔺 ❗️ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313
💢‌گوترش: ♦️کلاهک‌های هسته‌ای درحال افزایش است... 🔻‌دبیرکل سازمان ملل متحد :برای نخستین‌بار در چند دهه گذشته، تعداد کلاهک‌های هسته‌ای در حال افزایش است. 🔻‌جنگ هسته‌ای هرگز قابل پیروزی نیست و نباید رخ دهد. 🔻‌اکنون زمان آن است که بار دیگر به خلع سلاح و عدم اشاعه به‌عنوان تنها مسیر واقعی صلح متعهد شویم.🔺 ❗️ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313
💢ادعای مارکو روبیو، وزیر امور خارجه آمریکا: ♦️تنگه هرمز معادل یک «سلاح هسته‌ای اقتصادی» است و ایران سعی دارد از آن علیه جهان استفاده کند.🔺 ❗️ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313
💢شبکه ABC: ♦️ اکثر آمریکایی‌ها می‌گویند جنگ علیه ایران توجیه کافی نداشته است. 🔻۶۳ درصد از مردم معتقدند که حملات به ایران توجیه کافی نداشته و در مقابل تنها ۲۶ درصد می‌گویند اقدام نظامی آمریکا در ایران درست بوده است.🔺 ❗️ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313