2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢اعتراض مردم ایتالیا به جنگ غزه در نمایشگاه ونیز :
🔻شماری از فعالان ایتالیایی در اعتراض به جنگ اسرائیل علیه نوار غزه و عملیات نظامی در کرانه باختری تظاهرات کردند.
🔻این تجمع اعتراضی در غرفه رژیم صهیونیستی در نمایشگاه هنری «ورده العدم» در شهر ونیز برگزار شد.🔺
🚥 #رهبر_شهید
🚥 #مرگ_بر_امریکا
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢تأکید ترامپ بر پابرجایی آتشبس با ایران :
🔻رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ بار دیگر مدعی شد که آتشبس با ایران علیرغم تبادل آتش پنجشنبه شب میان دو طرف ادامه دارد.🔺
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢اعتراف ترامپ به قدرت نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز: امشب مورد حمله آتش قرار گرفتیم.🔺
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢واشنگتن پست:
♦️انتظار میرود قیمت بنزین بالا باقی بماند.
🔻۲۰ درصد از تولید نفت و گاز جهان همچنان پشت تنگه هرمز محبوس مانده است.🔺
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢پاسخ متناقض ترامپ به سوال خبرنگار در مورد اینکه چقدر به رسیدن به یک توافق با ایران نزدیک هستید؟
رئیس دولت تروریستی آمریکا:
🔻ممکن است هر روز اتفاق بیفتد. و ممکن است هم اتفاق نیفتد، اما میتواند هر روز رخ بدهد.🔺
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢روزنامه عبری زبان اسرائیل هیوم به نقل از مقامات رسمی نوشت:
🔻 «هرگونه توافقی با ایران برای اسرائیل بد خواهد بود، حتی اگر شامل توافقی برای حذف اورانیوم غنیشده باشد,.»🔺
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢بقائی: میسازیم اما فراموش نمیکنیم :
🔸اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی با انتشار فیلم کوتاهی از ساخت و ساز در پل بی-۱ کرج که روز ۱۳ فروردین مورد حمله ارتش تروریست آمریکا قرار گرفت و آسیب دید نوشت:
🔸مهندسان ایرانی، بازسازی پل بی-۱ که در جریان بمباران آمریکا در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ آسیب دید را شروع کردهاند.
🔸«ما خرابیها را میسازیم اما فراموش نمیکنیم و نمیبخشیم».🔺
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢کانال روس در مورد ترامپ و رفتارهای او:
🔻 ترامپ۲۴ ساعته در مورد همه چیز بدون وقفه مانند رادیو حرف میزند، باید شاهد مزخرفاتش در مورد حوادث ساعتهای اخیر ایران هم باشیم... یعنی عالم و آدم این گوریل بد ترکیب را شناختهاند که چقدر دروغ و مزخرف میگوید و میبافد.🔺
#مرگ_بر_امریکا 👉
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
🇷🇺🚨🚨🚨#فوری |
💢 روسیه از سفر قریبالوقوع پوتین به چین خبر داد.
#مرگ_بر_امریکا 👉
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢خیلی درد داره به مرزهای پاک جمهوری اسلامی تجاوز بشه بعد یه عده ترسو و غربزده، نیروهای مسلح را تحت فشار قرار بدن که فیتیله را بکشین پایین.😐
🔻صدا و سیما هم دیشب برا اینکه افکار عمومی جریحه دار نشه و به مذاکرات صدمه وارد نشه گزارش تهیه کرد که خبری نیست همه چی امن و امانه
🔻سه شب پیش هم ایران با آمریکا در تنگه هرمز درگیری تمام عیار داشت و مردم از بومی های بندر و کانال ها خبر دار شدن.
دیپلمات ظاهرا این حملات را نوازش میدونن.
🔻ترامپ شب گذشته:
به خبرنگار ای بی سی حملات امشب «فقط یک نوازشِ عاشقانه است.»
🔻خبرنگار ایبیسی:
ترامپ در یک تماس تلفنی گفت که حملات تلافیجویانه علیه اهداف ایران فقط یک «ضربه [محدود]» است.
🔻وقتی پرسیدم آیا این به معنای پایان آتشبس است؟
«نه، نه، آتشبس ادامه دارد. 🔺
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
💢اینکه هم میزنیم و هم حمله میکنیم و هم آتش بس برقراره یعنی داریم یواش یواش به حمله های همیشگی عادت تون میدیم.
🔻نباید اجازه بدیم این چرخه ادامه داشته باشه، حتی اگر جنگی گسترده تر از قبلی رخ بده.🔺
لبنان باید درس عبرت باشه برامون.👌
#مرگ_بر_آمریکا👉
❗️ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیگر دلتنگی هایمان مخصوص جمعه نیست
روز به روز ولحظه به لحظه دلتنگ امدنت هستیم
اقا جان تنها امید ادامه زندگیمان تپش های قلب شماست
گویی بی قراری دلهای ما در شوق دیدار شماست
اقا بگو که امدنت نزدیک است
به نیت ظهوروفرج اقاامام زمان عج
به نیت سلامتی تک تک شمااعضای محترم گروه
✅ اللهم عجل لولیک الفرج 🤲🏻✅
🚥 #رهبر_شهید
🚥 #مرگ_بر_امریکا
🚨🚨 خبر فوری
@khabareforii313
@Khabareforii313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha