📌گروسی: هفته گذشته بازرسی معمول از نیروگاه بوشهر انجام شد
مدیرکل آژانس در نشست شورای حکام:
✔️در فوریه ۲۰۲۶، آژانس به دلیل درگیری نظامی، انجام تمام فعالیتهای راستیآزمایی میدانی در ایران را متوقف کرد.
✔️با وجود درگیری نظامی مداوم، هفته گذشته با انجام بازرسی معمول آژانس از نیروگاه هستهای بوشهر، امکان از سرگیری برخی از فعالیتهای راستیآزمایی میدانی در ایران فراهم شد.
✔️در این دوره گزارش، هیچ بازرسی در سایر تأسیسات هستهای اعلام شده در ایران انجام نشده است.
🚥 #رهبر_شهید
🚥 #مرگ_بر_امریکا
🚨🚨 خبر فوری
@khabareforii313
@Khabareforii313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
🔴 زدن، ساختن یا خراب کردن؟
دکتر محمد صادق کوشکی در جواب پزشکیان که گفته بود : شعار "بزن که خوب میزنی" را تبدیل کنیم به"بساز که خوب میسازی".
باید رویکردهای مبتنی بر هیجان زدگی جای خود را به فرهنگ بازسازی بدهد! اینگونه 👇 پاسخ داد .
جناب پزشکیان!
فرض کن مردم شعارشان را عوض کردند! آیا دولت جنابعالی عُرضه ساختن و خوب ساختن را دارد؟ ۲۰ ماه اخیر که دولت چهاردهم بر سر کار بوده غیر از نمیتوانیم، نمیشود، نداریم، اگر مذاکره نکنیم چه کنیم و... حرف دیگری از شما نشنیدهایم! شما و امثال شما نه جرأت خوب زدن را دارید و نه توان خوب ساختن را!
مهمترین هنر و اقدام دولت شما، بازسازی "فرهنگ پهلوی" بوده است:
توسعه بیحجابی تا برهنگی، آماده سازی سواحل کشور به شکل پلاژهای زمان شاه جهت حضور زنان بیعفت و برهنه، ترویج آواز خوانی و رقاصی علنی زنان در مراکز وزارت ارشاد،
حمایت از تولید فیلمهای سینمایی با الگوی سینمای مستهجن دوران محمد رضاشاهی!
آقای پزشکیان!
برای شما و دولت چهاردهم این شعار مناسبتر است:
تو دولتِ مُخرِبی!
تو دشمن معیشتی!
به فرق اقتصادمان،
تو مثل گُرزِ آهنی!
به زندگی و برقِمان،
به مسکن و به نانمان،
چرا تو چوب میزنی؟
✍ دکتر کوشکی
مرگ بر مرجفون کدخدا پرست
🔻استاد قرائتی :
گاهی باید فساد مسئولین را هوار کشید.🔺
🇮🇷صد و یکمین شب ایستادگی؛ طنین اقتدار در قلب ایران🇮🇷
✊امشب، ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، وارد صد و یکمین شب از حماسه حضور ملت ایران میشویم. گذشت بیش از سه ماه از آغاز تهاجم دشمن (۹ اسفند ۱۴۰۴) و استمرار تجمعات شبانه، معنایی فراتر از یک اعتراض یا حمایت ساده دارد؛ این یک رکورد تاریخی در همبستگی ملی است.
✅ پیامی برای جبهه خودی: ما تا آخر ایستادهایم
برای نیروهای مسلح که ۱۰۱ شب است در آمادهباش کامل و نبرد مستقیم هستند، این حضور مداوم پیامی روشن دارد:
✊ پشتوانه پولادین: ۱۰۰ شب ایستادگی مردم به رزمندگان ما میگوید که جبهه داخلی نه تنها خسته نشده، بلکه هر شب آمادهتر از قبل است.
✌ثبات در دوران انتقال: این استمرار نشان میدهد که علیرغم تغییر در سطوح عالی رهبری و انتصاب حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای، مسیر مقاومت با همان قوت و حتی با انسجام بیشتری ادامه دارد.
✅ پیامی برای دشمن: محاسبات شما ۱۰۰ روز است که باطل شده
دشمن تصور میکرد با گذشت زمان، فشار جنگ و تحریم، مردم را خانهنشین و خسته خواهد کرد. اما:
✊شکست فرسایش: گذشت از مرز ۱۰۰ شب، یعنی راهبرد «جنگ فرسایشی» علیه اراده ملت ایران شکست خورده است.
✌نمایش قدرت مردمی: تجمعات امشب در سراسر کشور، از خلیج فارس تا دریای خزر، به دشمن میفهماند که در ایران با یک «ملت-پادگان» روبروست که امنیت خود را خط قرمز میداند.
امشب، ۱۸ خرداد، هر قدمی که در خیابان برداشته میشود و هر شعاری که سر داده میشود، امضای دوبارهای بر پای عهد ملت با آرمانهای دفاعی کشور است. ۱۰۱ شب است که خورشید اراده این ملت غروب نکرده و این یعنی پیروزی از آن صابران است.
🇮🇷 پاینده باد ایرانِ جان🇮🇷
✍دکتر فاطمهالسادات همایونی
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
همان شور، همان ایمان، همان خیابان؛ امشب برای ایران، حماسهای فراتر از گذشته آغاز میشود.
🇮🇷 پاینده باد ایرانِ جان🇮🇷
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
💢رسانههای عبری به نقل از یک مقام اسرائیلی:
🔻ارتش اسرائیل آتشبس در ایران را رعایت خواهد کرد، اما عملیات نظامی در جنوب لبنان متوقف نخواهد شد.
🔻👈 یهود و عهد و پیمان؟!
زهی خیال باطل.🔺
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
چرا جنگندههای اسرائیل وارد آسمان ایران نشدند
🔹پس از حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیۀ جنوبی بیروت و پاسخ موشکی و پهپادی ایران، اسرائیل چند سایت راداری را هدف قرار داد اما بهگفتۀ منابع مطلع، جنگندههای این رژیم در این عملیاتها بدون ورود به آسمان ایران و از خارج از مرزهای کشور اقدام به شلیک تسلیحات دورایستا کردهاند.
🔹تحلیلگران نظامی این تغییر الگو را نشانهای از افزایش ریسک ورود مستقیم جنگندههای دشمن به حریم هوایی ایران ارزیابی میکنند.
🔹البته این اقدام با پاسخ سریع ایران همراه شد و سپاه پاسداران پایگاههای تلنوف و نواتیم را هدف حملات موشکی خود قرار داد.
🔹پس از آتشبس ۱۹ فروردین، شبکۀ یکپارچۀ پدافند هوایی کشور با بازسازی، تقویت سامانههای راداری و افزایش هماهنگی میان مراکز کشف، فرماندهی و آتش، به سطح بالاتری از آمادگی عملیاتی رسیده است.
🔹در جریان جنگ ۴۰ روزۀ رمضان نیز پدافند هوایی ایران بیش از ۲۰۰ هدف متخاصم شامل جنگنده، موشک کروز و پهپاد را رهگیری و منهدم کرده است.
🔹کارشناسان معتقدند علاوه بر توان دفاعی، قابلیت بازسازی سریع سامانههای آسیبدیده نیز به یکی از مؤلفههای مهم بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
.
.
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
🇮🇷ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
هدایت شده از نیروی زمینی ارتش
❇️ پیام فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران
🔹امیر سرلشکر حاتمی در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران پیامی صادر کرد.
متن پیام امیر سرلشکر حاتمی فرمانده کل ارتش بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملتِ کشوردوست و مبعوث شده ایران عزیز!
دشمن در حالی که میانجی گفتوگوها در ایران حضور داشت بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتشبس ثابت کرد به هیچ وجه به آتشبس و توافق پای بند نیست.
حضور حماسی شما ملت رشید و مبعوث شده ایران در سنگر خیابان، موجب ارتقاء روحیه رزم و تراوش خونی تازه در شریان ارتش مردمی و آحاد نیروهای مسلح برای دفاع از وطن ِ شریف اسلامی شده و فرزندان و برادران شما در صفوف مستحکم دفاعی آمادهاند برای اعتزاز و استقلال ایران سربلند اسلامی، تا آخرین قطره خون بجنگند و جان خویش را نثار کنند.
صد شبانهروز مقاومت و ایستادگیتان، تجلی اراده ملی، اتحاد یک ایران منسجم، فتح قلههای تابآوری و پیام روشن همدلی و اتحاد مقدس، تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پاسخ قاطع ایران یکپارچه به دشمنان غداری است که استقلال و تمامیت ارضی این سرزمینِ پاک و عزت و امنیت مردم شریفمان را نشانه رفتهاند.
به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه ، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هشدار میدهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارتهای دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.
سرباز اسلام؛ فدایی ایران،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر امیر حاتمی
💠کانال خبری نزاجا
eitaa.com/nezajamedia_ir
Rubika.ir/nezajamedia
ble.ir/nezajamedia_ir
هدایت شده از نیروی زمینی سپاه
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پیام جدید فرمانده هوافضای سپاه برای تشکر از ۱۰۰ روز ایستادگی مردم ایران
#نیروی_زمینی_سپاه
🇮🇷 @nezsainfo|نیروی زمینی سپاه
هدایت شده از نیروی زمینی سپاه
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻خصوصیات سردار شهید دکتر محمد پاکپور از زبان سردار شهید رشید
#نیروی_زمینی_سپاه
#شهید_پاکپور
🇮🇷 @nezsainfo|نیروی زمینی سپاه
♨️دکتر رضا غلامی استاد دانشگاه در مورد متن پیش نویس ۱۴ بندی ایران و امریکا نوشت:
هر چه این پیشنویس ۱۴ بندی که میگویند قرار است امضا شود را میخوانم، قلبم بیشتر درد میگیرد...
به زبان ساده، ترامپ در این متن میگوید،
رهبرتان، فرماندهان و دانشمندان تان را زدیم،
زیرساختهای صنعتی، علمی، شهری و هستهای تان را زدیم،
ولی قول بدهید که نه شما و نه متحدان شما، هیچ وقت با متحدان آمریکا (اسرائیل) نجنگند،
قول بدهید که سلاح هستهای نسازید،
تنگه هرمز را باز کنید و خودتان مین روبی کنید،
در مورد سطح غنی سازی و مواد هستهای بعدا صحبت میکنیم،
ضمنا،
نه غرامت میدهیم
نه قصاص میشویم
ولی به مرور محاصره را برخواهیم داشت
تلاش میکنیم
تحریمها را برداریم
و پولهایتان را آزاد کنیم
و شاید ۳۰۰ میلیارد دلار هم به توسعه شما کمک کنیم.
در واقع، ترامپ هر چیزی که در جنگ بدست نیاورد در این توافق بدست خواهد آورد و همه تعهداتش هم نسیه است.
لطفأ این #ديکته را امضا نکنید.
.
🚥 #رهبر_شهید
🚥 #مرگ_بر_امریکا
🚨🚨 خبر فوری
@khabareforii313
@Khabareforii313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
هدایت شده از نشر آثار استاد امیری
❗️در روز دوازدهمِ جنگ دوازده روزه، در حالی که ما میگفتیم آتشبسی در کار نیست!! ترامپ آتشبس را قبل از مسئولین ما اعلام کرد و بعد هم مشخص شد، ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️روز سی و نهم در جنگ چهل روزه، در حالی که حرف مسئولین ما این بود که مطلقا آتشبس و مذاکره ای در کار نیست، باز هم ترامپ در چند ساعت قبل از مسئولین ایران، اعلام آتشبس کرد و بعد مشخص شد که ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️❗️این هم از عملیات امروز، ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، که ترامپ دو ساعت قبل از اتمام موشکباران، توئیت زد و گفت دو طرف میخوان آتشبس کنن!! بعد هم دیدیم اول اسرائیل و بعد هم ایران اعلام کردن، اگر طرف مقابل به شلیک ادامه نده، ما هم شلیک نمیکنیم!! و همان شد که ترامپ گفت!!!
به نظر شما جریان چیست؟؟
چرا در این سه مورد، ترامپ تعیین کننده آتش بس و ما تا چند ساعت قبلش، تکذیب کننده آتش بس هستیم!! و بعد هم حرف ترامپ بر کرسی می نشیند!!!
فعلا همین........!!
برای ثبت در تاریخ!!
#استاد_امیری_عمّار_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
@aasarostad