چرا جنگندههای اسرائیل وارد آسمان ایران نشدند
🔹پس از حملات رژیم صهیونیستی به ضاحیۀ جنوبی بیروت و پاسخ موشکی و پهپادی ایران، اسرائیل چند سایت راداری را هدف قرار داد اما بهگفتۀ منابع مطلع، جنگندههای این رژیم در این عملیاتها بدون ورود به آسمان ایران و از خارج از مرزهای کشور اقدام به شلیک تسلیحات دورایستا کردهاند.
🔹تحلیلگران نظامی این تغییر الگو را نشانهای از افزایش ریسک ورود مستقیم جنگندههای دشمن به حریم هوایی ایران ارزیابی میکنند.
🔹البته این اقدام با پاسخ سریع ایران همراه شد و سپاه پاسداران پایگاههای تلنوف و نواتیم را هدف حملات موشکی خود قرار داد.
🔹پس از آتشبس ۱۹ فروردین، شبکۀ یکپارچۀ پدافند هوایی کشور با بازسازی، تقویت سامانههای راداری و افزایش هماهنگی میان مراکز کشف، فرماندهی و آتش، به سطح بالاتری از آمادگی عملیاتی رسیده است.
🔹در جریان جنگ ۴۰ روزۀ رمضان نیز پدافند هوایی ایران بیش از ۲۰۰ هدف متخاصم شامل جنگنده، موشک کروز و پهپاد را رهگیری و منهدم کرده است.
🔹کارشناسان معتقدند علاوه بر توان دفاعی، قابلیت بازسازی سریع سامانههای آسیبدیده نیز به یکی از مؤلفههای مهم بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
.
.
#مرگ_بر_آمریکا
#انتقام_رهبر_شهید🚩
🇮🇷ستاد تبلیغات جنگ
@setadjang313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
هدایت شده از نیروی زمینی ارتش
❇️ پیام فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران
🔹امیر سرلشکر حاتمی در پی نقض مکرر آتش بس توسط دشمن و صد روز مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران پیامی صادر کرد.
متن پیام امیر سرلشکر حاتمی فرمانده کل ارتش بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملتِ کشوردوست و مبعوث شده ایران عزیز!
دشمن در حالی که میانجی گفتوگوها در ایران حضور داشت بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتشبس ثابت کرد به هیچ وجه به آتشبس و توافق پای بند نیست.
حضور حماسی شما ملت رشید و مبعوث شده ایران در سنگر خیابان، موجب ارتقاء روحیه رزم و تراوش خونی تازه در شریان ارتش مردمی و آحاد نیروهای مسلح برای دفاع از وطن ِ شریف اسلامی شده و فرزندان و برادران شما در صفوف مستحکم دفاعی آمادهاند برای اعتزاز و استقلال ایران سربلند اسلامی، تا آخرین قطره خون بجنگند و جان خویش را نثار کنند.
صد شبانهروز مقاومت و ایستادگیتان، تجلی اراده ملی، اتحاد یک ایران منسجم، فتح قلههای تابآوری و پیام روشن همدلی و اتحاد مقدس، تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پاسخ قاطع ایران یکپارچه به دشمنان غداری است که استقلال و تمامیت ارضی این سرزمینِ پاک و عزت و امنیت مردم شریفمان را نشانه رفتهاند.
به پشتوانه شما مردم همیشه در صحنه ، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هشدار میدهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارتهای دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.
سرباز اسلام؛ فدایی ایران،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر امیر حاتمی
💠کانال خبری نزاجا
eitaa.com/nezajamedia_ir
Rubika.ir/nezajamedia
ble.ir/nezajamedia_ir
هدایت شده از نیروی زمینی سپاه
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پیام جدید فرمانده هوافضای سپاه برای تشکر از ۱۰۰ روز ایستادگی مردم ایران
#نیروی_زمینی_سپاه
🇮🇷 @nezsainfo|نیروی زمینی سپاه
هدایت شده از نیروی زمینی سپاه
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻خصوصیات سردار شهید دکتر محمد پاکپور از زبان سردار شهید رشید
#نیروی_زمینی_سپاه
#شهید_پاکپور
🇮🇷 @nezsainfo|نیروی زمینی سپاه
♨️دکتر رضا غلامی استاد دانشگاه در مورد متن پیش نویس ۱۴ بندی ایران و امریکا نوشت:
هر چه این پیشنویس ۱۴ بندی که میگویند قرار است امضا شود را میخوانم، قلبم بیشتر درد میگیرد...
به زبان ساده، ترامپ در این متن میگوید،
رهبرتان، فرماندهان و دانشمندان تان را زدیم،
زیرساختهای صنعتی، علمی، شهری و هستهای تان را زدیم،
ولی قول بدهید که نه شما و نه متحدان شما، هیچ وقت با متحدان آمریکا (اسرائیل) نجنگند،
قول بدهید که سلاح هستهای نسازید،
تنگه هرمز را باز کنید و خودتان مین روبی کنید،
در مورد سطح غنی سازی و مواد هستهای بعدا صحبت میکنیم،
ضمنا،
نه غرامت میدهیم
نه قصاص میشویم
ولی به مرور محاصره را برخواهیم داشت
تلاش میکنیم
تحریمها را برداریم
و پولهایتان را آزاد کنیم
و شاید ۳۰۰ میلیارد دلار هم به توسعه شما کمک کنیم.
در واقع، ترامپ هر چیزی که در جنگ بدست نیاورد در این توافق بدست خواهد آورد و همه تعهداتش هم نسیه است.
لطفأ این #ديکته را امضا نکنید.
.
🚥 #رهبر_شهید
🚥 #مرگ_بر_امریکا
🚨🚨 خبر فوری
@khabareforii313
@Khabareforii313
🆔 پذیرش تبلیغات
@f_aaha
هدایت شده از نشر آثار استاد امیری
❗️در روز دوازدهمِ جنگ دوازده روزه، در حالی که ما میگفتیم آتشبسی در کار نیست!! ترامپ آتشبس را قبل از مسئولین ما اعلام کرد و بعد هم مشخص شد، ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️روز سی و نهم در جنگ چهل روزه، در حالی که حرف مسئولین ما این بود که مطلقا آتشبس و مذاکره ای در کار نیست، باز هم ترامپ در چند ساعت قبل از مسئولین ایران، اعلام آتشبس کرد و بعد مشخص شد که ما آتش بس را قبول کردیم !!
❗️❗️❗️این هم از عملیات امروز، ۱۸ خرداد ۱۴۰۵، که ترامپ دو ساعت قبل از اتمام موشکباران، توئیت زد و گفت دو طرف میخوان آتشبس کنن!! بعد هم دیدیم اول اسرائیل و بعد هم ایران اعلام کردن، اگر طرف مقابل به شلیک ادامه نده، ما هم شلیک نمیکنیم!! و همان شد که ترامپ گفت!!!
به نظر شما جریان چیست؟؟
چرا در این سه مورد، ترامپ تعیین کننده آتش بس و ما تا چند ساعت قبلش، تکذیب کننده آتش بس هستیم!! و بعد هم حرف ترامپ بر کرسی می نشیند!!!
فعلا همین........!!
برای ثبت در تاریخ!!
#استاد_امیری_عمّار_ایران
#مرگ_بر_آمریکا
📚نشر آثار استاد امیری
@aasarostad
@aasarostad
📣📣📣📣📣📣
❌درآخرت حسرت یک دقیقه های زندگی را می خوریم
💚 *مگر از هر یک دقیقه در زندگی چه توشه ای می توانیم برای خود ذخیره کنیم؟*...
آقا أمیرالمؤمنین علیه السلام می فرمایند:
فرصتها مانند أبر در گذرند 🍃
سعی کنیم از لحظات زندگی بیشترین بهره را ببریم 🍃
🍃در ۱ دقیقه می توان ۵ مرتبه سوره فاتحه خواند که؛ ۷ هزار حسنه دارد.
🍃در ۱ دقیقه می توان ۱۵ مرتبه سوره اخلاص ( قل هوالله احد ) خواند که؛ ثوابی برابر با ۵ ختم قرآن دارد .
🍃در ۱ دقیقه می توان ۲۰صلوات بر رسول الله صلی الله علیه وسلم فرستاد که؛ الله سبحانه و تعالی ۲۰۰۰ صلوات بر شما می فرستد .
🍃در ۱ دقیقه می توان ۷۰ مرتبه استغفرالله گفت که؛ الله سبحانه و تعالی تمام گناهان شما را می بخشد .
🍃در ۱ دقیقه می توان ۲۵ مرتبه سبحان الله و بحمده سبحان الله العظیم گفت که؛ این کلمات ترازوی شما را در روز قیامت بی نهایت سنگین خواهند کرد.
این متن را در یک دقیقه برای دیگران نیز ارسال کنید تا در ثواب تمام یک دقیقه هایی که ذکر گفته می شود شریک باشید.
[: *سجده شکر را پس از هر نمازی به* *جای آورید: ۳مرتبه شکرلله و ۴مرتبه الحمدلله ٣ مرتبه عفولله و*
*3 مرتبه سبحان الله*
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام خمینی :
مرحوم مدرس میگفت: بزنید که بروند از شما شکایت کنند؛ نه بخورید و بروید شکایت کنید.
خدا رحمتت کنه مرد بزرگ..
امام با همین روحیه بود که انقلاب کرد
این روحیه شجاعت رو باید همه بخصوص مسئولین داشته باشن
🚨 تفاوت های این جنگ با جنگ ۴۰ روزه
🔻 در این جنگ با تفاوت هایی نسبت به جنگ قبل مواجهیم:
1⃣ جنگ قبلی با یک شگفتانه (ترور امام شهید و فرماندهان) شروع شد ولی الان شگفتانه ای وجود ندارد.
2⃣ در جنگ قبلی دشمن به امید تغییر بنیادین و فروپاشی نظام جلو آمده بود ولی الان می داند که تغییر بنیادین اتفاق نخواهد افتاد.
3⃣ جنگ قبلی را رژیم پیشدستانه آغاز کرد ولی الان در موضع پاسخ قرار دارد.
4⃣ در جنگ قبلی همه برگ های برنده دشمن رو شد ولی ایران همه برگ برنده هایش از جمله دریای سرخ و باب المندب و... را آزمایش نکرد.
5⃣ در جنگ قبلی کسی وعده ایران مبنی بر منطقه ای شدن جنگ را باور نمی کرد و جنگ ۴۰ روزه بر پایه این خطای محاسباتی شروع شد ولی ایران در شرایط فعلی دارای اعتبار تهدید است.
6⃣ در جنگ قبلی دشمن بیشترین ساختار پدافندی طول تاریخ را مهیا کرده بود ولی الان بیشترین رادارها و پدافندهای دشمن از قطر در العدید گرفته تا شمال سرزمین های اشغالی ضربه خورده است.
7⃣ در جنگ قبلی ما با نفت ۶۰ دلاری شروع کردیم و الان بازار باید از ۱۰۰ دلار شروع کند و این برای دنیا امر سختی است.
8⃣ در جنگ قبلی ذخایر استراتژیک انرژی دشمن پر بود ولی الان ذخایر استراتژیک انرژی دشمن تقریبا به انتها رسیده است و دیر یا زود درد آن در پالایشگاه ها احساس خواهد شد.
9⃣ در جنگ قبلی آمریکایی ها به علت شرایط ساختاری، خودشان را برای جنگیدن چند هفته ای آماده کرده بودند ولی الان آن ها از عملیات های کوتاه مدت سخن می گویند. فضای سیاسی آمریکا به ترامپ دست باز برای یک جنگ طولانی مدت نمی دهد.
✍ یعقوب ربیعی
🔴خلاصه اخبار برای اونایی که این چند ساعت رو خواب بودن 😂
🔻یمن: ممنوعیت دریانوردی در دریای سرخ اعلام کرد
🔻عراق: حریم هوایی ۷۲ ساعت بسته شد
🔻پروازها: از مهرآباد، امام، مشهد، کرمانشاه لغو شد
🔻ماهشهر: ادارات با ۳۰ درصد نیرو کار میکنن
🔻تنگه هرمز و بابالمندب کاملاً بسته شد
❌خلاصه که اروپا و آمریکا توی یه قدمی عصر حجر قرار دارن😂
⭕️آها دیشبم یه تعداد خیبرشکن و عماد و قدر اِف با قرآن و کاسه آب، راهی اسراییل کردیم
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨ببینید صحبت خائنانه حسن روحانی(منوچهر فریدون)😡
☝️و فـریـاد مظلـومـانه
سـردار سلیمانی🥺
🔴کودتا توهم نیست، واقعیت محض است😤
من با اوباما تلفنی صحبت کردم روی ۳ موضوع ....😨
‼️برجام۱ = هستهای😡
‼️برجام۲ = حماس،حزبالله، سوریه و جبهه مقاومت😡😡
‼️برجام۳ = ترور رهبر و کودتا در داخل!😡😡😡
#خیانت_خواص
#یهودیان_مخفی
#خیانت_به_ایران
#مجازات_خائنان_کودتاچی
🌀 با #جهاد_تبیین خستگی ناپذیر بصیرت افزایی کنیم تا در فتنه های پی درپی آخرالزمانی اشتباه نکنیم چرا که باز هم #غربال خواهیم شد!!
استاد قرائتی :
گاهی باید فساد مسئولین را هوار کشید(تا چه رسد به خیانت و فتنه و کودتا)