eitaa logo
ستاد تبلیغات جنگ
3.8هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9هزار ویدیو
44 فایل
اخبار این کانال، از مراجع اصلی تأمین خبر می‌شود ستاد رسانه جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات👇 @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ 💢نیویورک تایمز : ♦️با استناد به دو نفر که در جریان این حادثه قرار داشتند، گزارش می‌دهد که یک هلیکوپتر تهاجمی AH-64 «آپاچی» ارتش آمریکا روز دوشنبه، اول ژوئن، نزدیک تنگه هرمز سقوط کرده است. 🔻هر دو خلبان نجات یافته‌اند. هنوز مشخص نیست که چگونه هلیکوپتر سقوط کرده است. 🔻آپاچی ‌ها بخشی از بسته نیروهای سنتکام هستند که در تلاش‌هایشان برای بازپس‌گیری کنترل ایران بر تنگه هرمز استفاده می‌شوند و پروازهای متعددی در این مسیر انجام داده‌اند. 🔻 پایگاه هوایی المنهاد در دبی همچنین میزبان بالگردهای ارتش ایالات متحده، از جمله بالگردهای تهاجمی آپاچی AH-64 است.🔺 🚩 🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢انتقاد استاد محمد شجاعی به مذاکرات.🔺 🚩 🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
ترامپ جنایتکار: ♦️ما در حال مذاکره با ایرانی‌ها هستیم و آن‌ها می‌خواهند به یک توافق بسیار خوب برسند. 🔻ایرانی‌ها آماده‌اند همه چیز را به ما بدهند و آماده‌اند تضمین کنند که سلاح هسته‌ای نخواهند داشت. 🔻قیمت نفت زمانی که پیروزی کامل بر را اعلام کنیم، به شدت سقوط خواهد کرد، خیلی زود.🔺 🚩 🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 توافق یا تسلیم ذلت بار!؟ در اوج قدرت و دست برتر نظامی ایران! ♦️ نبویان نماینده کمیسیون امنیت ملی مجلس: «جای تعجب است که ایران پیشنهاد واگذاری تنگۀ هرمز را داده است» ✍جناب قالیباف که در فایل صوتی جدید خود دو بار و با تأکید زیاد دم از امر رهبری مبنی بر «ایستادگی و روشن بینی و حفظ وحدت و انسجام و اعتماد متقابل و همصدایی نکردن با دشمن» میزنید به شما توصیه میکنم مجددا همین قسمت از پیام امام جامعه را که با تأکید بازگو میکنید با دقت هم بخوانید و درک کنید خصوصا عبارت «اعتماد متقابل»!!! آخر مردم چگونه به تیم مذاکره کننده که تقریبا تمام آنها همان مذاکره کنندگان برجام و یا حامیان برجام هستند اعتماد کنند؟ خصوصا اینکه خبرهای مذاکرات را اکثر اوقات باید از رسانه های بیگانه بشنویم. این ابهام و سکوت شما غیرقابل قبول است. آیا معنای «اعتماد متقابل» یعنی نامحرم دانستن مردم و توافقی دیگر با شیطان بزرگ که همین مردک پدوفیلی حاکم بر آمریکا، برجام را پس از اجرای تعهدات ایران پاره کرد؟!؟! جناب قالیباف نکند تصمیم دارید شما هم در مجلس ۲۰ دقیقه ای برجامی دیگر را به کشور تحمیل و تصویب کنید؟!!! آیا مفهوم «خطا در دستگاه محاسباتی مسئولان کشور» که امام جامعه فرمودند همین رفتارهای اعتماد زدای شما نیست؟! به شما که مجلس را تعطیل کرده اید این هشدار را میدهیم تنگه هرمز حکم ناموس ملت ایران را دارد پس حواستان سخت جمع باشد!!!🔺 🚩 🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
💢رسانه‌های عبری به نقل از یک مقام اسرائیلی: 🔻ارتش اسرائیل آتش‌بس در ایران را رعایت خواهد کرد، اما عملیات نظامی در جنوب لبنان متوقف نخواهد شد. 🔻👈 یهود و عهد و پیمان؟! زهی خیال باطل.🔺 🚩 🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
💢 حاکم کردن دلار آمریکا بر اقتصاد ایران نسخه براندازی جمهوری اسلامی است : 🔻ببینید چه کسانی در جهت تضعیف ارزش پول ملی قدم برداشته‌اند و مسبب کودتای 18، 19دی و شهادت رهبر عزیزمان شده اند.🔺 ✍️ علی رحیمی 🚩 🇮🇷 ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha
تا حالا این تصویر امام شهید خامنه‌‌ای را دیده‌بودید؟ شادی روح مطهرش صلوات 📚نشر آثار استاد امیری @aasarostad @aasarostad
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ‼️ 🔴اگربه جنوب حمله کنید،پاسخ خواهیم داد 🔹بخشی ازبیانیه قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص): 🔺بر این اساس،توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد؛ اما تاکید می‌شود که درصورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها، ازجمله درجنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر ازقبل در راه خواهد بود. ✍️ طبق این بند ازبیانیه قرارگاه نشان می‌‌دهد که آتش بس دوباره نقض شده و ایران احتمالا برای پاسخ در میدان آماده می‌شود. ‼️خائنین کودتاگر سازشگر مامور دشمن حرامی خیلی دارن فشار میارن ‼️باگ بزرگ ما اعلام زود هنگام برای برگشتن به میز مذاکره است. کاش چند روزی مسئولان ما بیخیال میز مذاکره بشوند تا دشمن در ما احساس ضعف نکند.... 🔴⁉️چرا تا این حرامزاده اپستنی کودک خوار وکودک کش میگه جنگ را تمام کنید و بیایید مذاکره کنیم بلافاصله حملات متوقف میشود هوپیمایی از امارات وقطر وارد کشور میشه تا غربگراها وحرامیان کودتاگر هستن ومنصب دارند ومدام تهدید میکنن ومعیشت واقتصاد ملت راگروگان میگیرن و مدام دنبال رد وبدل پیام مذاکره وتوافق وگرا وپیام تسلیم وضعف دادن هستن وضع همینه شرایط سخت ودشوارتر میشه برای مقابله بادشمن امریکایی یهودی هزینه های ماخیلییی بیشتر میشه خسااارت ما بیشتر میشه فقط بخاطر کودتاگران حرامی، حرامی داخلی 🔴 براساس گزارش منابع مختلف لبنانی و همچنین بیانیه حزب‌الله، ارتش اسرائیل در حال پیش‌روی به روستای بیت یاحون در جبهه بنت جبیل است 🔴‼️اقایون دست بردارید ازمذاکرات وتوافق خیالی 30ساله دارید مذاکره میکنید بین دو مذاکره به ما حمله کردن و رهبر وفرماندهانمان را شهید کردن وهزاران نفر ازملت و زن کودک و.. را به خاک وخون کشیدن اخه چرا این همه خیانت جنگ ما جنگ موجودیتی هست جنگ اخرالزمان جنگ ایدئولوژی یکی درانتها زنده میماند وابرقدرت میشود اتش بس ومذاکره به نفع دشمن وخواست ابلیس و شیطانه شما دارید در سپاه شیطان خدمت میکنید درسپاه ظلمت وسیاهی وتاریکی وشخص شیطان و شیاطین جنی وانسی 🔹فرمانده ارتش: 🔴 در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد 🔰 سرلشکر حاتمی: ملتِ کشور دوست و مبعوث شده ایران عزیز! 🔺دشمن درحالی که میانجی گفت‌و‌گوها در ایران حضور داشت بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتش‌بس ثابت کرد به‌هیچ‌وجه به آتش‌بس و توافق پایبند نیست. 🔴صدشبانه‌روز مقاومت و ایستادگی‌تان، تجلی اراده ملی، اتحاد یک ایران منسجم، فتح قله‌های تاب‌آوری و پیام روشن همدلی و اتحاد مقدس، تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پاسخ قاطع ایران یکپارچه به دشمنان غداری است که استقلال و تمامیت ارضی این سرزمینِ پاک و عزت و امنیت مردم شریفمان را نشانه رفته‌اند. 🔺به پشتوانۀ شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد 🔴این هواپیما با خودش چه آورده بود که به محض اینکه در تهران نشست ایران آتش بس را برقرار کرد و از ادامه شلیک‌ها خودداری نمود؟! واقعا چه اتفاقی افتاده است!⁉️ من که می‌دانم قرار بودموج جدید شلیک‌ها ساعت ۵ بعد از ظهر انجام شود و این بار سهم پایگاه‌های دشمن ده‌ها تیر موشک و صدها فروند پهپاد بود... خلاصه هرچه که هست مسائل پشت پرده زیاد است که ما از آن خبر نداریم وفقط بر اساس شواهد و قرائن حرف می‌زنیم. امارات پول آورد تا جنگ ادامه پیدا نکند؟ 🔴حملات شدید اسرائیل به لبنان از سر گرفته شد 🔺پایان وتوقف درگیری اشتباه است باید تا خرد شدن دندان های سگ هار منطقه ادامه بدهیم...! ⚠️بین توقف ناگهانی حملات و بعداز ورود هواپیمایی ازامارات به ایران چه ارتباطی وجود دارد؟ 🔴قرارگاه خاتم بصورت شفاف گفته اگر اسرائیل جنوب لبنان رو بزنه ما میزنیمش پس یعنی نظامی‌ها مشکلی ندارن با زدن، رهبری هم که نظرشون رو در مورد یکپارچگی محور مقاومت ودفاع ازمظلوم شفاف گفتن 🔺پس اگردیدین الان پاسخی ندادیم بدونید توی لایه سیاسیون مشکل داریم 🔴قیام ملت مبعوث شده: بزودی قیامی همانند قیام 22یهمن57 علیه کودتاگران ونفوذی وغربگراهای این47سال 🔺ملت مبعوث شده باتمام هزینه ها وسختی ومشقت ها کار راتمام خواهند کرد 🔴لحظاتی پیش مجدد جنوب لبنان بمباران فسفری شد 🔴غربگرا جماعت نمیخاد بپذیره که آمریکا «شرِّ مطلق» و «شیطان بزرگ» هست. 🔺به خاطر همین، تمام جنایات و فجایعی که به دست آمریکا رقم می‌خوره رو به پای ترامپ و بوش و سایر سیاستمداران می‌نویسه 🔺یک جوری به ونس و روبیو امید بستن که انگار اینا عاشق ودلسوز ایرانن!! 🔺نه عزیز من! اگرترامپ نیت شومی داره، دقیقاً با کمک و مشورت همین‌ها و بوسیله دولتمردان و سیستم آمریکا اون جنایات رو مرتکب میشه وگرنه یک نفر که کاری ازش برنمیاد... 🔹۳شنبه۱۹خرداد 🚩 🇮🇷ستاد تبلیغات جنگ @setadjang313 🆔 پذیرش تبلیغات @f_aaha