آسِیدْاِبرآهیم؛
-
دلم به کربلا و سرم به تربتش؛
هوای آنجا دارد؛هست نگران غیبتش. . .
| @seyedebram |
میخوایم بحث
#بگومیشنوهه
رو از امشب شروع کنیم. . .
پس لطفاً با مرام باشید:)