eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه حرفی به آسید دارید. . . @dakedel چنل ناشناس امشب خیلی پاسخگو شما هست؛ اجر صلوات هاتونم میده:)))
حالا میدونید وقت چیه؟ وقت تشکر آسید از این معرفت شماست:))))
آسیدابراهیم :)عَ‌ـبـا؎‌خـاکـي⁦♥️⁩._٢٠٢٥_٠٧_١٧_١٥_٢٨_١١_٤٣٦.mp3
زمان: حجم: 367K
•برای سلامتی حضرت آقا می‌فرستادید؛ من که طلبه هستم کسی نیستم:)) | @seyedebram |
شیرکاکائو و مختار:ترکیب بهشتییییی💀💘
رو «یابن حر» گفتن جعفر دهقان تو مختار قفلی زدمممم🗿💔
چندش ترین سکاااااانس☠ | @seyedebram |
میتونم به جرئت بگم امشب از آروم ترین شب های زندگیم شد:) مزار شهدای گمنام که طلبیده شدم. . . دعای رفیقمون بر سر مزار آسید. . . معرفت شما برای ختم صلوات آسید. . . شکرت پروردگار آسید:)) | @seyedebram |
نگاه آسید بهتون؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت:)
بِسمِ‌رَبِّ‌آسِیداِبراهیم " سَلَامٌ‌عَلَى‌إِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾ درودبرابراهيم كَذَلِكَ‌نَجْزِي‌الْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾ نيكوكاران‌راچنين‌پاداش‌میدهيم إِنَّهُ‌مِنْ‌عِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾ درحقيقت‌او‌ازبندگان‌باايمان‌مابود | @seyedebram |
سلام علیکم؛