eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آقاجانم ؛ فداتون بشیم یک روز از اعلام خبر شهادت شما میگذره ! و ما هنوز باور نداریم .. باور نداریم آقامون ، عزیزمون ، جونمون رفت . آقاجان به همین راحتی یک روز گذشت اما چه بر دل ما گذشت ایران ، کربلا شد ، هر که در گوشه ای زینبی برایت عزاداری کرد ؛ و بدان و بدان که این ملت تا ابد داغدار تو خواهد بود ؛ و از قطره قطره خون تو نخواهد گذشت ، طوری که از داغت هر روز آتش انتقام برخیزد ! ای امامِ شهیدمان ! خود دست ما بگیر و مارا پیروز این جنگ قرار ده . مارا از خطرات دشمن حفظ بدار . مارا از خیانت های داخلی حفظ کن . ای آقای شهیدمان ، ظهور مولایمان را برسان و خود رجعت کن که جهانی داغِ تو دارد . | @seyedebram |
ما مانده‌ایم و حسرت دیدار دوباره‌ات آقا جان! تقویم‌هایمان زنده بود به روزهای دیدنت: سال نو، فروردین رضا(ع)، اردیبهشت کتاب، خرداد خمینی! آقا جان! آه از خیابان فلسطینی که تو در انتهایش نیستی. وای بر نماز عیدی که تو امام‌اش نباشی. آقا جان! در خیابان‌ها هر چند قدم، قدی از غم، خم می‌شود. در و دیوار شهر پر شده از عکس‌هایت! ما مانده‌ایم و حسرت دیدار دوباره‌ات. ✍محمد سرشار | @seyedebram |
آقا جون صدایِ این ملت رو می‌شنوی ؟ به دادمون برسی ها .. تو رفتی ولی ما که هنوز باور نداریم ! پس هنوز هم خودت کمک مایی . | @seyedebram |
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی حاج محمود کریمی به عادت همیشگی‌اش امشب برای سلامتی رهبر دعا کرد! ..💔 | @seyedebram |
چه نماز صبحی دیروز خوندیم .. تماما قامتی اشک بودیم بر سرسجاده؛ و صدایِ زارمان گوش و تن فلک را پرکرد ، هر چه در قنوت خواندیم دعای سلامتی گمان نداشتیم و دعای فرج جایش را پرکرد .. | @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
رهبر
و یک روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. اینک ماییم و وحشتِ دنیای بی علی . | @seyedebram |
دلا دیدی ک سیدعلـــی هم رفت ! :)
چهار روز دیگه روز درختکاری هست :))))
این نوروز دیگه بدرد نمیخوره! وقتی آقایی نیست که رو صندلی چوبیش بشینه و پیام نوروزی بهمون بده !
من زندگی بدون تو را صبر می‌کنم باشد؛ ولی دو مرتبه برگرد با ظهور... | @seyedebram |