eitaa logo
آنسوتَر | سید محمدرضا رضی
2.5هزار دنبال‌کننده
905 عکس
572 ویدیو
18 فایل
پایگاه رسمی سیدمحمدرضا رضی بهابادی در فضای مجازی کانالی برای آنچه دیدن، گفتن و بازتابش وظیفه است...
مشاهده در ایتا
دانلود
9.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢حجت‌السلام موسی مزینانیان کارشناس اقتصاد اسلامی: 🔺تجمع فردا در حمایت از رهبری و مراجع عظام است. 🔸باید بنگاه‌داری بانک‌ها در قانون ممنوع شود. 🔸پژوهشگران اقتصادی حوزه خطوط قرمز خود را به مجلس اعلام کردند؛ اما خطوط قرمز اقتصاد اسلامی با استدلال‌هایی سست در طرح مجلس نظر گرفته نشد. 🔸خلق پول دست کردن در جیب مردم است.
17.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢حجت‌الاسلام حسن ابراهیم‌پور کارشناس و پژوهش‌گر اقتصاد اسلامی: 🔺تجمع فردا فریاد قانونی است. 🔸جایی نیست که مردم از بانک‌ها ناله و فریاد نکنند. 🔸دندان لق خلق پول و حیله ربوی باید از طرح‌ بانکداری مجلس کنده شود. 🔸طرح بانکداری فعلی مشابه طرح‌های قبلی است.
11.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢استاد حسین عباسی‌فر کارشناس مسائل اقتصادی(دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق علیه السلام): 🔺تجمع یکشنبه یک تجمع علمی، معرفتی است. 🔸مردم توقع دارند بعد گذشت چهار دهه از نقلاب یک سیستم بدون فساد و ربا داشته باشند. 🔸ذات بانک برای نهاد اسلامی طراحی نشده است. 🔸مردم می‌بینند ثروت به‌وسیله اغنیاء به‌واسطه بانک در گردش است.
9.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 حجت‌الاسلام نبوی کارشناس اقتصاد اسلامی و مقاومتی: 🔺تجمع فردا رسالتش رساندن کلام صحیح حوزویان در اقتصاد است. 🔸خلق پول بانک‌های غیردولتی باید ممنوع شود. 🔸خلق پول بانک مرکزی باید ناظر به تولید باشد.
5.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢حجت‌الاسلام رضی کارشناس اقتصاد اسلامی: 🔺حضور در تجمع فردا ادای تکلیف است. 🔸طرح بانکداری کنونی مشکلات فعلی بانک‌ها را برای سی سال تثبیت می‌کند. 🔸نزدیک به ده سال است که اساتید حوزه و دانشگاه در حال مبارزه با این طرح پر اشکال هستند. 🔸شورای فقهی طرح بانکداری یک شورای ضعیف و دکوری است.
11.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 امروز ، ۸ صفر ؛ مصادف با سالروز درگذشت جناب سلمان فارسی صحابی پیامبر (ص) 🔸 سلمان فارسی، صحابی مشهور پیامبر (ص) و از یاران امام علی (ع) بود. وی از یاران بزرگ و مورد علاقه پیامبر (ص) بوده؛ تا آنجا که حضرت محمد (ص)، در وصف او گفته است: سلمان از ماست. 🔹 او در غزوه‌های پیامبر (ص) حضور داشت و ماجرای پیشنهاد وی برای کندن خندق در نبرد احزاب که به شکست مشرکان انجامید، مشهور است. 🔸 سلمان پس از رحلت پیامبر (ص)، در شمار یاران علی بن ابی‌طالب (ع) قرار گرفت. با ماجرای سقیفه مخالف بود، اما با اجازه امیرالمؤمنین (ع)، با صاحبان سقیفه همکاری کرد. در زمان حکومت خلیفه دوم، حاکم مدائن شد. با این حال زنبیل می‌بافت و با دسترنج خودش روزی می‌گذراند. 🔹 سلمان فارسی، در سال ۳۶ قمری در شهر مدائن درگذشت. مدفن وی در مدائن به بقعه سلمان پاک مشهور است. لینک کانال در واتساپ https://chat.whatsapp.com/ERe3SpvUdNT2Jne8zk2U0R
41.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️تبیین تفصیلی حجت الاسلام معصومی نیا ⛔️اصلاحات این طرح کاملا روبنایی است و مشکلات اصلی نظام بانکی را در نظر نگرفتند. نظام بانکداری فعلی ربوی است. خلق پول بانک های خصوصی از عوامل اصلی فساد و ضد عدالت است. 🚫رهبری درباره بنگاه داری بانک ها فرمودند:"بانک ها غلط کرده اند و باید جلوی آنها گرفته شود" در حالی که در این طرح دیده نشده است. ⁉️قبل از این طرح به معاملات ربوی، بنگاه داری و خلق پول خصوصی می گفتیم تخلفات بانکی اما با این قانون تبدیل به اعمال قانونی می گردد. با این طرح عملا شورای فقهی بانک مرکزی از کارکرد افتاده است. ⭕️این طرح، طرح همه مجلس نیست و طرح یکی دو نفر از نمایندگان روحانی مجلس است که این سهل انگاری ها از آنان پذیرفته نیست! ‼️اکثریت فقها و اساتید اقتصاد اسلامی حوزه علمیه پس از ساعت ها جلسه کارشناسی مخالفت خود را با این طرح اعلام نموده اند. حوزه باید به عنوان مدافع شرع ورود کند. ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
🔴اعتراض جمعی از حوزویان به طرح بانکداری اسلامی مجلس 💢به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نسبت به تصویب طرح بانکداری اسلامی مجلس شورای اسلامی در مدرسه فیضیه تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند. 🔹طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طرح بانکداری اسلامی را دارای اشکالات متعددی دانستند که همچنان مشکلات گذشته بانکداری را رفع نکرده است. 🔹موضوعاتی که طلاب به آن اعتراض داشتند، شامل مواردی از قبیل اینکه «منابع پولی و مالی و تسهیلات همچنان در اختیار مردم و تولید قرار نمی‌گیرد»، «استفاده کنندگان از منابع بانکی همچنان درصد کوچکی از سرمایه داران هستند»، «خلق پول و نقش بانک‌های خصوصی و خصولتی در ایجاد تورم هم چنان حل نشده است» بود. 🔹حجت الاسلام کمیل قنبرزاده، عضو شورای بانکداری مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم در این تجمع گفت: با وجود اینکه در طرحی که در مجلس شورای اسلامی تصویب شده بحث‌های نظارتی به صورت جدی پیش بینی شده است اما در این طرح همچنان موضوعات مهمی مانند خلق پول بانک‌ها و ایجاد تورم، حیله‌های ربوی، بنگاه داری و صوری سازی معاملات و ادامه روند اعطای تسهیلات بی ضابطه به اشخاص پرنفوذ همچنان حل نشده است. 📕متن کامل خبر: https://hawzahnews.com/xbSm3 @emh_ismc_ir •┈┈••••✾◾️◾️◾️✾•••┈┈• 🎋جبهه مردمی اقتصاد مقاومتی🔰 عضویت در گروه👇 https://eitaa.com/joinchat/90636304C6a5afed72d عضویت در کانال👇 🌐 @eghtesad_mardomi
My recording 11.m4a
9.34M
🎙صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا رضی (پژوهشگر حوزوی و دکترای اقتصاد) ⚜تجمع اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در اعلام برائت از "طرح بانکداری مجلس" ⚠️مهم ترین انتقاد به این قانون مجلس، این است که فرصت طلایی تحول در گام دوم انفلاب را از ما می‌گیرد و شرایط جولان و تاخت و تاز بانک های خصوصی را بر بدن های مردم ما، به مدت ۲۰ الی ۳۰ سال دیگر، با این نعل های تازه اش، ادامه خواهد داد. ⛔️قانونی که در مجلس در حال تصویب هست، محصول تنگاتنگ جامعه لیبرال دانشگاهی ایران، بچه های شیکاگو و متاسفانه برخی از هم لباس های ماست! ⚠️در این میدان از لیبرال ها گله ای نیست! اما از بعضی از دوستان روحانی ای که امروز سردمدار این قانون هستند، توقع داریم، گله داریم. 〽️چون بحث مصالح مسلمین هست، اجازه بدهید بی تعارف عرض بکنم! اینجا کسانی که دارند کوتاهی می کنند، نمی توانند جواب خداوند را بدهند. با اجازه شما نام ببرم از حجت الاسلام بحرینی، نماینده محترم مجلس که علمدار تصویب این قانون به مدت ۸ و ۹ سال در کشور با تمام توان ایشان هستند! با همکاری نزدیک جامعه لیبرال دانشگاهی کشور! ‼️سرور عزیز! امروز کسانی برای شما کف می زنند که من چند تایشان را نام میبرم؛ سند ننگین مربوط به طرح ایران ۲۰۴۰ دانشگاه استنفورد، بچه های شیکاگو، مکتب مقداری پول متعلق به میلتون فریدمن، جامعه لیبرال ها، بدنه بانکی کشور، و در مقابل چه کسانی نگران هستند؟! اساتید معظم اقتصاد اسلامی در حوزه علمیه که به مراتب اقتصاد را هم و نه فقط فقه را، از لیبرال ها، بهتر و دقیق تر می فهمند. ⛔️امروز تکلیف جامعه حوزوی ماست که فریاد بزند! @jebhetse
mahsaamini.mp3
15.1M
📢 بشنوید 🔶🔹 پیشنهاد ویژه❗️ تحلیل‌ها و توضیحات بسیار دقیق، به هنگام و کاربردی استاد عباسی ولدی در مورد ماجرای مرحوم مهسا امینی و حواشی آن: 1⃣ اصول دشمن‌شناسی 2⃣ علائم حمله‌ی تمام عیار دشمن 3⃣ هنگام حمله‌ی رسانه‌ای و شناختی دشمن چه کنیم؟ 4⃣ چرا ایران محور حملات دشمن است؟ 5⃣ ایران چگونه نظم جهان را به‌هم زده و نسخه‌ی مقاومت را ارائه کرده؟ 6⃣ در ماجرای اخیر، ما باید چه کنیم؟ 🔴 در گروه‌ها و کانال‌ها و سایر پیام‌رسان‌‌ها منتشر کنید. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
🔹یادداشت تحلیلی 🔺هرچه میگذرد ماجرای مشکوک و نامشخص مرگ مهسا امینی به نداآقاسلطان شبیه‌تر می‌شود. بدون مشخص بودن اصل ماجرا، انبوهی از موضع هیجانی دفعتا گرفته میشود، از احزاب سیاسی تا سلبریتیها، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل، مقامات غربی، کوموله، مریم رجوی، بارزانی و...به نافرمانی مدنی میکشد و... 🔺مسئله برهم زنندگان نظم عمومی و جریان اصلی پشت فاجعه ملی سازی از مرگ مشکوک او نه دادخواهی مرگ اوست نه اصلاح رفتار پلیس! مسئله جابجا کردن مسائل اصلی و فرعی کشور، ایجاد بحران و مشروعیت‌سازی برای فشار بیشتر بر کشور و تحریم مضاعف و...است که دولت بایدن هم با یا بی توافق به دنبال ان است. 🔺اعتراض به مرگ او بهانه است، مقابله با حکم خدا، زندگی مردم و کشور ونظام نشانه. حالا این وسط کنار ضد انقلاب، از اصلاح‌طلبانی که بدنه مردمیشان را از دست داده‌اند و دنبال استفاده سیاسی هستند تاحتی بعضی دلبستگان انقلاب که میخواهند از داعیه روشنفکرنمایی جانمانند شده‌اند آتش بیار معرکه! 🔺‏بعضی هم با استفاده از اسم عدالت‌خواهی در این میدان در حال بازی در زمین بوقهای لیبرال‌سرمایه‌‌داری هستند و به سبک سلبریتیها مواضع فالور جذب کن می‌گیرند. عدالتخواهی ربطی به ليبراليسم و شل کردن احکام خدا و پیگیری خواست لیبرال سرمایه‌داری ندارد، خود اینها ضدعدالت است. 🔺آنهم وقتی در ترکیبی ناموزون کنار تجدیدنظرکنندگان در اصول انقلاب، چپ‌ غیرمذهبی، فمینیسم، مخالف اسلام سیاسی و بالاتر همصدا و درپازل لیبرال‌سرمایه‌داری باشد. 🔺امام در جواب پیام محمدرضا حکیمی در مخالفت با اولویت اجرای حکم حجاب، پاسخ داده بود بعضی خلقی فکر میکنند ولی من خالقی فکر میکنم. 🔺استدلال فقهی درضرورت سیاستگذاری فرهنگی حکومت و استفاده ازقدرت برای ضمانت تحقق آن تمام و کامل است وجز معدودی فقهای عمدتا یکطرف دعواهای سیاسی، اکثریت مطلق فقها به آن حکم کرده‌اند و حاکمیت اگر مقابل غوغاها عقب برود حتما به بدتر از شمال تهران زمان شاه برمیگردیم. 🔺‏این به‌معنای نبود بی‌انضباطی یا اشکال در فرایند انجام این وظیفه و امکان اصلاح آن نیست. نباید درانجام آنهم تبعیض باشد حتما مقابله با فسق طبقات بالا و سلبریتیها و بالاتر برخورد با ترف، رفاه‌زدگی و شادخواری آنان مقدم به برخورد با اشکالات توده است، اما نبود آن بهانه ترک این بخش نیست‌. . 🔺مشکل حجاب در کشور دوگانه کار فرهنگی یا گشت ارشاد نیست. اعمال قدرت باید بهینه شود اما در کنار آن باید کار فرهنگی و پرداختن به ریشه های بدحجابی از مد و لباس تا روابط اجتماعی و... و بالاتر از همه نابرابری و ترف و رفاه‌زدگی لازم است... ✍محمد صادق شهبازی 🌐 بـزرگترین کانال مطالبـه‌ی حجاب 💠کانال یازهــرا | رسانه‌ی حجـاب https://eitaa.com/joinchat/1303511048C5d8930b351