و یادمه بخدا یادمه نصف ملت
یبار چهار سال یبارم هشت سال پیش
دقیییقا همین حرفا و تعریفا و حمایتا رو درباره روحانی میزدن
که واو روحانی مردم داره مورد اعتماده میخواد کشور بسازه که ماشالله الان ازش به عنوان صدام شماره ۲ یاد میکنن
برین ببینم صدام شماره ۳ رو هم میسازین یا نه
عروض شبانه
- بدون کپشن
یسریاشون برا ویرگوله
وقتی رفتم اونجا واقعا عالی بود
ولی سریا ک چرت میگفتن رو دلم میخواستم خفه کنم