-
دوستی میگفت خوشبختی یعنی صفحات پاسپورتت پر از مهر سفر باشه،
بر اساس این مقوله میونه ی من با خوشبختی در این حد هست که حتی پاسپورت هم ندارم =))
-
-
به کسایی که
نمیشناسین اعتماد نکنین..
البته
نظر منو میخواین به کسایی،
که میشناسین
هم اعتماد نکنین =)
-
-
برا زندگیتون هدف داشته باشید و برا مشکلات برنامه بریزید. مثلا من در مقابل مشکلات استراتژی قبل و بعد دارم. به این صورت که:
چه گهی بخورم؛ این چه گهی بود خوردم =")
-
-
تا همین چند سال پیش واسه نوشتن یه s ناقابل توی مسیج باید ۴ بار روی 7 فشار میدادیم=/
-
-
اگه گفتين كدوم حيوون وقتي سيره و غذا بزاري جلوش بازم ميخوره؟
اره درسته دوستاي من وقتي ميفهمن من قراره حساب كنم!^^
-
هدایت شده از -فریـادهاییكدیوانہ-
اون قدیم ها مارها میگفتن:{ هیسسسسس }
الان میگن : {عشق رفیقم داداشم..... }