𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
اره بابا هزار بار😂
منم ایشالا تابستون میبینم (البته بعد از اینکه فرام،سرقت پول و خاطرات خون آشام رو تموم کردم)😂
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
تو ذهنم فقط صدای لانا هست😭😭
به آهنگش هست اسمشو نمیپنونم بزار برم نکاه کمم بیان