𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
منم داشتم با خودم دعوا میکردم
تنها کاری که متنفرم و نمیکنم 😂
چون بعدش حالم خیلی بد میشه ترجیح میدم ول کنم قضیه رو
𝒔𝒉𝒂𝒅𝒐𝒘𝑿🃏
یه سریال شروع کردم اسمش every year after هست و خیلی وایب خوبی داره ولی حوصلشو ندارم راستش😭
من تا آخر قسمت دوم دیدم و پیشنهاد میکنم اگه یه مینی سریال با وایب تابستونی میخواهید عالیه ذهنتونو زیاد درگیر هم نمیکنه