eitaa logo
شجرطوبی
111 دنبال‌کننده
298 عکس
72 ویدیو
6 فایل
بال بگشا و صفیر از شجرطوبی زَن حیف باشد چو تو مرغی که اسیر قفسی(حافظ) سنگری برای دفاع از شجر طوبیِ انقلاب اسلامی ادمین: @Ahmad_hashemi
مشاهده در ایتا
دانلود
12.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌توهین شاگرد منتظری به آیت الله کاشانی و انقلاب اسلامی❌ نقد اظهارات در پست بعد👇👇👇 @shajartooba 🌿
شجرطوبی
❌توهین شاگرد منتظری به آیت الله کاشانی و انقلاب اسلامی❌ نقد اظهارات در پست بعد👇👇👇 @shajartooba 🌿
❌توهین شاگرد منتظری به آیت الله کاشانی و انقلاب اسلامی❌ 🔹احمد عابدینی یکی از شاگردان حلقه درس منتظری که در زمینه مسائل اعتقادی و سیاسی افکار منحرفانه از خود تراوش می کند، اخیرا در سخنرانی خود و با رویکرد وهابیت شیعی به نقد شعائر حسینی می پردازد. 🔸وی با تعمیم کلی، ادعای مورد سواستفاده واقع شدن هیئت و هیئتی ها توسط دشمنان را مطرح کرده و بعنوان مثال به ماجرای کودتای انگلیسی ۲۸ مرداد اشاره می کند و ادعا می کند بعد از اختلاف آیت الله کاشانی و مصدق، ایشان در رقابت با مصدق و بخاطر در مسند بود مصدق به این فکر می افتد که شاه را به کشور بازگرداند و علیه مصدق کودتا نماید و در ادامه ادعا می کند که عوامل میدانی کودتا هیئتی ها به سرکردگی شعبان بی مخ(جعفری) بوده اند و طنز ماجرا این است که منبع این ادعای خود را خاطرات مزدوری چون شعبان بی مخ معرفی میکند. 🔹جای تعجب است که چگونه این عنصر منحرف که تا قبل از آن برای تخریب شعائر حسینی آنان را منتسب به دسیسه های انگلیس می کرد در این ماجرا روایت دلخواه استعمار پیر که چیزی جز بدنام کردن شخصیت مرحوم آیت الله کاشانی نیست را می پذیرد، شخصیتی که در دوران حضور در عراق و در انقلاب ۱۹۲۰ و بعد از آن در ایران و تا به آخر عمر شریف دست از مبارزه با استعمار انگلیس برنداشت. 🔸در نقد این گزاره که چندسالی است توسط جریانات تحریف گر وابسته به قدرت های استعماری و استکباری بیان می شود، حرف بسیار است و مخاطبان محترم را به مقاله ای در این باره ارجاع می دهیم. https://eitaa.com/bonyadtarikh/2550 🔹در آخر هم این شاگرد منتظری با استناد به خاطرات دروغگویی چون ابراهیم یزدی، که مرحوم محتشمی پور درباره او می گوید که: «من به عمرم چنین آدم دروغگوی شارلاتانی ندیدم»، ادعا می کند که انقلاب اسلامی، پیروزی جهل علیه ظلم بود، درحالی که توجه ندارد که اگر این چنین است که ادعا می کند: استاد ساده لوح اش منتظری برای سالیانی مسئولیت های مهمی در این انقلاب داشته و پس از آن در همین دستگاه انقلاب به سمت قائم مقامی رسید و اگر چنین است که اقرار می کند پس معترف است که استاد اش سرحلقه این جهل بوده است. 🔸خدای رحمت کند امام گرانقدرمان را که به خوبی این جریان منحرف را شناخت و چه دقیق در این باره فرمود که: «درس آقای منتظری هم منافق پرور است» (روزگار قائم مقامی-ص۱۲۹) @shajartooba 🌿
⚫️به مناسبت سال‌روز رحلت آیت‌الله کاشانی 🔆از مخالفت آیت الله کاشانی با برقراری رابطه استعماری با انگلستان تا تهمت مهره انگلیسی بودن 🔹با تاملی در تاریخ روشن می گردد که بعضی از علما در راه مقابله با استبداد و استعمار ناملایمات فراوانی را تحمل نموده‌اند. از جمله آنان مرحوم است که ۲۳ اسفند سال‌روز رحلت‌شان است. ⭕️ممکن است عده ای با شبهه‌افکنی سعی کنند برچسب را به ایشان بزنند تا از این طریق را به چالش بکشانند. با این وجود تاریخ ثابت می‌کند که بزرگترین شاخصه آن عالم مجاهد ایستادگی در برابر زورمداران عالم از جمله انگلستان بود حتی آن وقتی که نهضت ملی شدن نفت به ظاهر شکست خورده بود. 📓در مقاله «آیت‌الله کاشانی و تداوم جنبش ملی شدن صنعت نفت بعد از کودتای ۲۸ مرداد» در فصلنامه تخصصی ۱۵ خرداد می‌خوانیم: «به دنبال کودتا، دولت انگلستان حل بحران نفت ایران را مشروط به تجدید روابط سیاسی بین دو کشور کرد، که از مهر ماه ۱۳۳۱ قطع شده بود. در روز ۲۹ مهرماه، آنتونی ایدن وزیر امور خارجه انگلستان در نطقی اظهار داشت که انگلستان بار دیگر دست دوستی به سوی ایران دراز می کند و برای تجدید مناسبات سیاسی، همه نوع آمادگی دارد.در ۳۰ مهر،چرچیل، نخست وزیر انگلستان، اظهاراتی مشابه در مجلس عوام آورد.(سیاست و کودتا در خاورمیانه،ج۲،ص۴۳) بعد از آنکه تمایلات داخلی هم ابراز شد آیت الله کاشانی در اعلامیه‌ای ضمن بر شمردن ویژگی های جنبش ملی شدن صنعت نفت اعلام کرد که جنبش مردم ایران، به رغم میل استعمارگران پایدار بوده و در آینده هم خاموش نخواهد شد؛کاشانی همچنین با اعلام موضعی قاطعانه پایان حل مشکل نفت را به هر طریقی که با "قانون ملی شدن صنعت نفت و قانون ۹ ماده اجرایی آن "منافات باشد، مردود دانست و گفت: ..استعمارگران باید بدانند که تا جان در بدن داشته و تا خون در عروقم جریان دارد محال است بگذارم ..بساط سابق را در ایران تجدید نمایند..(مکتوبات، سخنرانی ها، پیام های آیت الله کاشانی ج۴ ص۷۲) » ◀️فصلنامه تخصصی پانزده خرداد، دوره سوم،شماره۳۲،تابستان ۹۱، مقاله «آیت‌الله کاشانی و تداوم جنبش ملی شدن صنعت نفت بعد از کودتای ۲۸ مرداد به قلم وحید کارگر جهرمی. متن مقاله @Bonyadtarikh بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی-قم.
شجرطوبی
💥چه کسی باید با آقامیری مناظره کند؟؟؟ تاملی در موضوع مناظره حجت الاسلام رفیعی با آقای حسن آقامیری 🔻
کاسبی با توبه حضرت حر نقدی بر اظهارات اخیر حسن آقامیری 🔻🔻🔻 در ایام سوگواری دهه اول محرم امسال قسمتی از سخنرانی آقامیری در قالب کلیپی با عنوان «زاویه انحراف» منتشر شد و در آن با اشاره به تحول جناب حر در روز عاشورا و همچنین سوابق شمربن ذی الجوشن ادعاهایی را در نقد دستورات فقهی و دینی مطرح می کند که در ادامه به بررسی سندی و متحوایی آن پرداخته ایم. 👇👇👇 صفحه اول https://eitaa.com/shajartooba/476 صفحه دوم https://eitaa.com/shajartooba/477 صفحه سوم https://eitaa.com/shajartooba/478 @shajartooba 🌿
کاسبی با توبه حضرت حر نقدی بر اظهارات اخیر حسن آقامیری (صفحه ۱) 🔻🔻🔻 🔹در ایام سوگواری دهه اول محرم قسمتی از سخنرانی آقامیری در قالب کلیپی با عنوان «زاویه انحراف» منتشر شد، در کلیت آن با اشاره به اجرای دستورات ابن زیاد توسط جناب حر نسبت به محاصره و سختگیری بر کاروان امام حسین و با توجه به تحول ایشان این سوال را مطرح میکند که: «سرلشگر ابن زیاد (حر) چگونه در صبح عاشورا متحول می شود؟» و در ادامه می گوید: «توی این ده روز چیکار کرد حسین با حر، آیا احکام روزه به او گفت یا احکام حج به او گف؟...این چیزی که شما اسمشو گذاشتید دین یک کلمه بین اونها رد و بدل شد؟ امام حتی یک کلمه درباره فقه با حر حرف زد؟ غیر از اینکه رفتار امام حسین رو دید؟ غیر از اینکه از امام حسین رحم دید؟» 🔸در ادامه و از سوی دیگر با اشاره به سوابق شمر و جنگیدن او در رکاب حضرت امیر، می گوید:«این شمری که لعن اش می کنید شانزده سفر پیاده رفته حج با تمام مستحبات و حتی یک نماز قضا و روزه قرضی ندارد....از نظر فقهی هیچ خلافی نداره شمر» و در آخر هم حرف اصلی خود را با طعنه به نظام اسلامی می زند:«چجوریه چهل ساله نماز می خونید بوی خدا نمیدید؟ چجوریه کفر از سر تا پای مملکت میریزه؟» 🔹قبل از نقد اظهارات این سخنران سلبریتی نکته ای قابل ذکر است و آن اینکه با توجه به تئوری التقاطی که توسط این فرد بسیار دامن زده می شود، پرداختن ویژه به جلوه های رأفت اهلبیت در این تئوری نقش بسیار کلیدی دارد و از سوی دیگر جلوه های قاطعیت اهلبیت در مقابل انحرافات و برخورد های سخت ایشان، سانسور می شود و در این بین ماجرای توبه جناب حر و پذیرش رحیمانه ایشان توسط سیدالشهدا بسیار پر رنگ می شود و همین فرد در سخنرانی محرم سال گذشته خود هم به این موضوع پرداخته بود که کلیپ آن را تحت عنوان «آغوش باران» منتشر کرد، البته در آنجا بیشتر بر بخشش امام تاکید شده بود، که نسبت به اظهارات امسال وی قابل قبول تر بود، هرچند خالی از کنایه نبود. 🔸آقامیری حتی در نوع بیان ماجرای توبه حر با هنرمندی به بزرگنمایی های ذوقی هم روی می آورد اما از آن مهم تر این است که در روایت این ماجرا گزاره هایی را که برخلاف مدعای خود است غیر منصفانه سانسور می کند، چرا که می خواهد حر را تا قبل از ماجرای تحول اش بسیار سیاه و بدون هیچ نقطه روشنی نشان دهد، در صورتی که طبق گزارشات این روایت صحیح نیست، و حداقل دو مورد نقیض دارد که نشان می دهد حر زمینه ای برای هدایت به سوی حق را داشته است نه اینکه فقط و فقط با دیدن اخلاق امام متحول شده باشد. 🔹اولین شاهد در ماجرای اقامه نماز ظهر و عصر در اولین روز ملاقات کاروان امام با لشگر حر است که وقتی امام از حر درباره اینکه آیا می خواهی با اصحابت نماز بخوانی می پرسد؟ حر در جواب می گوید که: نه ما به نماز شما اقتدا می نماییم( الارشاد، ج 2، ص 79) حر برخلاف روایتی که آقا میری از جناب حر بیان می کند با کمال احترام بعنوان امیر لشگر کوفه در نماز به امام اقتدا می کند و حداقل برداشتی که می توان از این گزاره کرد این است که حر تا قبل از آن و حتی در حالی که مامور ابن زیاد می باشد، به مقام شامخ امام معترف است و قطعا همین گزاره تاثیر مهمی در هدایت او بسوی حق دارد، که متاسفانه بصورت غیر منصفانه ای در روایت این فرد مذکور حذف می شود. 🔸شاهد دوم ادب حر در گفتگو با امام است که وقتی امام حسین بخاطر جلوگیری حر از حرکت کاروان خطاب به او عبارت «ثکلتک امک»(مادرت به عزایت بنشیند) را به کار می برد جناب حر با احترام به جایگاه حضرت زهرا، نسبت به امام ادب می نماید.(الارشاد، ج 2، ص80) علاوه بر این حتی در هنگام توبه جناب حر در روز عاشورا، ایشان جمله ای را خطاب به امام می گوید که بکلی با آنچه که در اظهارات آقامیری است تخالف دارد و ایشان در همان حال ندامت خطاب به امام می گوید که من کسی هستم که از بازگشت شما جلوگیری کردم و بر بر شما سخت گرفتم وگمان نمی کردم که این لشگر بخواهد شما را به قتل برساند و اگر می دانستم که چنین خواهد شد، کاری که با شما انجام داده ام را انجام نمی دادم.(الارشاد، ج 2، ص 100) این شواهد تاریخی نشانگر این است که معرفت حر به امام حسین حتی در زمانی که در لشگر باطل حضور داشته است و قبل از آنی که بخواهد رفتار امام را ببیند، غیر قابل انکار است. ادامه در صفحه بعد👇 @shajartooba 🌿
کاسبی با توبه حضرت حر نقدی بر اظهارات اخیر حسن آقامیری (صفحه ۲) 🔻🔻🔻 🔹اما اظهارات آقامیری بگونه ای است که انگار کسانی مثل حر که به سمت امام آمده اند، بگونه جبری و بدون اینکه خود نقشی داشته باشند، بصورتی غیر ارادی مجذوب اخلاق امام شده اند ولی از سوی دیگر این سوال مطرح می شود که امام چنین هنری داشت پس چرا در آن لشگر پر شمار کمتر از انگشتان یک دست متحول شدند؟ و یا اینکه چرا امام این هنر را نداشت که شخصی همچون عبیدالله حر جُعفی که در بین مسیر کربلا با کاروان امام هم منزل می شود، را بسمت حق بکشاند؟! و در عین حالی که امام سفیری به خیمه او می فرستد تا به ایشان ملحق شود، او با پاسخی خلاف ادب سفیر را بازمی گرداند ولی امام برای بار دوم خود به خیمه او می رود و از او می خواهد که به ایشان ملحق شود و وی امتناع می ورزد. 🔸اگر کسی اندکی بر اظهارات آقامیری دقت کند، نیک خواهد فهمید که ستیز او در این مجال با فقه و دستورات فرعی شریعت است، (در این باره در ادامه بطور مکفی سخن خواهیم گفت) تا در ذهن مخاطب آن را بی اهمیت جلوه دهد، و در اظهارات خود درباره تحول حر به صراحت به این اشاره می کند و در قالب استفهام انکاری مدعی می شود:« امام حسین حتی یک کلمه راجع فقه با حر حرف زده» و در ادامه هم با اشاره به عبادات شمر دوباره فقه و احکام شریعت را مورد هجمه قرار می دهد و با مغالطه درباره شمر می گوید:«از نظر فقهی هیچ خلافی شمر ندارد» 🔹او اگر چه به این گزاره اشاره صریح نمی کند ولی واضح است که منظور او این است که فقه و احکام دین در شقاوت و سعادت انسان ها هیچ نقشی ندارد. 🔸نکته دیگر اینکه توصیفاتی که آقامیری در مورد شمر می کند غیر این مورد که وی در جنگ صفین در سپاه حضرت امیر حضور داشته و در آن جنگ مجروح می شود، از لحاظ تاریخی مورد تردید است، از جمله اینکه شمر شانزده سفر پیاده به حج رفته است و عبادات چشمگیری داشته است، و علی رغم فحص بسیاری که در کتاب های تاریخی شیعه و سنی صورت گرفت، اما چنین گزارشی درباره شمر پیدا نشد، چرا که شمر بخاطر اینکه در طبقه تابعین به شمار می آید، در کتاب های شرح حال نگاری مهم اسلامی همچون الاستیعاب فی معرفه الاصحاب، اسدالغابه فی معرفه الصحابه، الاصابه فی تمییز الصحابه، درباره او مطالبی وجود دارد ولی آنچه که توسط آقامیری ادعا می شود وجود ندارد، همچنین دیگر کتب تاریخی مهم همچون وقعه الصفین، الفتوح، اخبار الطوال، الطبقات الکبری، تاریخ طبری، تاریخ الاسلام ذهبی، البدایه و النهایه، در حالی که حاوی مطالبی درباره شمر اند ولی چنین توصیفاتی را بیان نمی کنند. 🔹البته تنها جایی که می توان اظهارات آقامیری را به آن ارجاع داد، سخنرانی یکی از شخصیت های دانشگاهی درباره شخصیت شمر بن ذی الجوشن، در چند سال گذشته است، که بدون اشاره به سندی همین توصیفات را درباره شمر بیان می کند؛ با توجه به مطالب فوق باید از آقامیری خواست که نسبت به آنچه که درباره شمر اظهار می دارد و درباره تحلیل می کند و مدعای خود را بر آن بنا می دارد، اگر سندی دارد، در اختیار بگذارد. 🔸اما فارغ از بحث مستند بودن توصیفاتی که درباره شمر بیان می شود و بر فرض قبول این گزارشات، مساله این است که آقامیری در مدعای خود با سفسطه موضوع اصلی توبه و تحول جناب حر را تحریف می کند، چرا که چیزی که حضرت حر از آن توبه کرده نه مسائل فقهی داخل رساله توضیح المسائل بلکه تبعیت سیاسی از حکومت اموی بود، به عبارت دیگر توبه حر بخاطر تارک الصلاه بودن نبوده بلکه بخاطر تبعیت سیاسی از ابن زیاد بود و الا اینکه حر در نماز به امام اقتدا می کند معنایی جز این ندارد که مشکلی در فقه و احکام نداشته و تبعیت از امام در مسائل دینی با توجه جایگاه دینی امام برای او حل شده بوده بلکه نزاع در جایگاه سیاسی امام بوده است که حر را در مقابل امام قرار داده است و این همان رویکردی است که امروزه از ان تحت عنوان سکولاریسم یاد می شود، یعنی اینکه رهبری سیاسی اهلبیت را مورد پذیرش باشد ولی رهبری سیاسی ایشان مورد تشکیک واقع شود، و متاسفانه این سکولاریسم امروز بنام امام حسین ترویج می شود که در پی جدایی دین و مذهب از سیاست است و اتفاقا رویکرد آقامیری بیگانه با آن نیست. 🔹اما درباره همراهی شمر با حضرت امیر در جنگ صفین هم باید چنین گفت که همراهی شمر یک امر سیاسی صرف بوده و چه بسیار بودند از لشگریان حضرت امیر که اتفاقا در امور دینی و شرعی چندان تابع حضرت نبودند بالاخص در ماجرای بدعت هایی که در زمان خلفای سه گانه بنا نهاده شد و حضرت قدرت مخالفت با آن را نداشتند چرا که شیرازه حکومت حضرت از هم می پاشید، این مساله را حضرت امیر در ضمن خطبه ای در کتاب روضه کافی شرح داده اند.(الکافی، ج ۸،ص ۵۸، ح ۲۱) پس در اصل بخش زیادی از لشگریان حضرت امیر ایشان را فقط بعنوان حاکم سیاسی پذیرفته بودند. ادامه در صفحه بعد👇 @shajartooba 🌿
کاسبی با توبه حضرت حر نقدی بر اظهارات اخیر حسن آقامیری (صفحه ۳) 🔻🔻🔻 🔸چرا که پس از قتل عثمان و بدست گیری حکومت توسط حضرت دو جریان در جامعه اسلامی شکل گرفت: شیعه علی و شیعه عثمان؛ شیعه عثمان کسانی بودند که حکومت حضرت را برنتافتند و در مقابل شیعه علی کسانی بودند که حکومت حضرت را پذیرفته و با ایشان بیعت کردند، البته این به معنای قبول امامت الهی حضرت نبود که جزو شیعه اعتقادی همچون مالک اشتر و عمار بحساب بیایند و اتفاقا شمر هم داخل در همین گروه شیعه سیاسی بود و عدم دقت در این معنا باعث شده است که در برخی از اظهارنظرها لشگریان عمر سعد را از شیعیان بحساب آورده شود، درحالی که کسانی که در لشگر یزید حضور داشتند و در گذشته در لشگر امیرالمومنین حضور داشتند، مثل شمر جزو همین قماش بودند که به اصطلاح شیعه سیاسی بودند نه شیعه اعتقادی اهلبیت. 🔹همچنین اظهارات آقامیری شواهد نقیضی دارد که چند مورد را بیان می کنیم: همانگونه که بیان شد عبیدالله بن حر جعفی یکی از آنهاست و دیگرانی که همراه حر در لشگر ابن زیاد بودند ولی به امام ملحق نشدند؛ اگر بگوییم که در هدایت حر فقط امام حسین نقش داشته اند، آیا از آن سو به مشکل بر نمی خوریم که چرا امام مجتبی این هنر را نداشت که فرمانده سپاه خود عبیدالله بن عباس را که از بنی هاشم بود و پسر عموی پدرشان هم بود را از جذب به معاویه بازدارد، اتفاقا عبیدالله بن عباس کسی بود فرزندانش را در زمان حکومت امیرالمومنان سربازان معاویه بقتل رساندند، ولی به دلایلی همین فرد فریفته معاویه شد و از جبهه حق جدا گردید. 🔸اگر بخواهیم آنگونه که آقامیری توبه جناب حر را تحلیل می کند و همه آن را هنر امام حسین تلقی می کند، نعوذبالله آیا نمی شود ریزش عبیدالله بن عباس را هنر معاویه و بعنوان تقصیر امام حسن تحلیل کنیم. 🔹به عنوان آخرین شاهد نقیض باید به ریزش زبیر بن عوام اشاره کرد، کسی که از مجاهدان در رکاب پیغمبر بود و پس از پیامبر هم از مدافعان امیرالمومنین بود ولی در ابتدای خلافت حضرت ریزش کرد و به همراه دیگران ماجرای جمل را راه انداخت، پس اگر امام حسین این هنر را داشت که حر را با آن توصیفاتی که آقامیری برایش ذکر می کند جذب نماید، آیا نمی توان این سوال را کرد که چرا حضرت امیر نتوانست زبیر که پسر عمه ایشان بود و روزگاری از «منا اهل بیت» بود را از جذب به جبهه باطل بازدارد؟؟؟ 🔸بعنوان کلام آخر و فرای بحث بررسی مدعاهای جزئی آقامیری و با توجه به هجمه ای که در عموم اظهارات به فقه و احکام شریعت و به اصطلاح «» دارد می توان این گونه گفت که آقامیری در این سال ها با طرح تئوری التقاطی اسلام رحمانی طیفی از مخاطبی را به خود جذب کرده است که علی رغم اعتقاد به دین و مذهب، عموما به دنبال فراغت و رهایی از برخی قید و بند هایی است که در سلوک شخصی و اجتماعی دست و پا گیر آنان شده است و در این بین آقامیری با هجمه به فقه و احکام شریعت قصد دارد مخاطب خود را از این دغدغه هنجارمندی دینی رها سازد و دینی ذوقی و بر پایه استحسانات شخصی را به مخاطب عرضه کند که اتفاقا هیچ مبنا و پایه روشنی نخواهد داشت. برای همین است که این فرد، به برخی از مظاهر دینداری همچون نماز و عبادات هجمه می آورد و را ترویج می کند؛ البته جای تذکر دارد که از سوی دیگر عبادت بسندگی به معنای عرفی آن هم تصوری غلط است و نمی توان در این بین با اکتفا به اخلاق و یا احکام اذهان را منحرف کرد، بلکه طبق تعالیم اسلامی یک انسان مسلمان می بایست نسبت به هر دو اینها تقید کافی را داشته باشد و هر کدام از اخلاق و احکام به تنهایی اگرچه شرط لازم هستند ولی قطعا به تنهایی شرط کافی برای سعادتمندی انسان نیستند. @shajartooba 🌿
شجرطوبی
🚨 ویژه 📺 ببینید | #عبرت_آیندگان 🔰 مروری بر تجربه اعتماد به غرب، همراه با بیانات منتشر نشده رهبر انقل
7.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پایان دولت تزویر مبارک 💠امروز آخرین روز در مسند بودن دولتمردان غربگرایی بود که کارنامه شان جز بدبختی چیز دیگری را برای مردم به ارمغان نیاورد؛ در بین دولتمردان هشت سال گذشته، ترکیب روحانی و ظریف به عنوان پدر و مادر برجام بیشترین نقش را در خلق این وضعیت فاجعه بار امروز داشتند. 💠امروز آخرین روز وزارت وزیری بود که سرنوشت یک ملت را با هوس خفت بار غرب پرستی خود گره زد و حتی زمانی که برای همه روشن شد که دیگر از اجاق امریکا آبی گرم نمی شود، از شهوت دیرینه کاسه لیسی غرب سر برنداشته و نمایش خیمه شب بازی مذاکرات وین را ادامه داد، ولی از سوی دیگر برای وارانه جلوه دادن ماجرا و تبرئه خود در تاریخ، در ماه های آخر موجی از اظهارنظرها را شروع کرد تا ذهن ملت را منحرف سازند. 💠اما بحمدلله گذشت زمان تشت رسوایی دروغگویی اش را از بام انداخت و بحول الهی زین پس اگر دغدمندان انقلاب، بیدار باشند، رسواتر خواهند شد. 💠مصاحبه فوق ظریف با نصیری که مربوط به آذرماه ۱۳۹۹ است، یکی از همان دست دروغگویی های این قماش است، مصاحبه ای که در آن ادعا می شود که مذاکرات مسقط در آخر دولت احمدی نژاد با دستور رهبری انجام گرفت و علی رغم اینکه این ادعای ظریف همان موقع مخالف روایت صالحی به عنوان همکار برجامی وی بود، اما امروز با انتشار فیلم جلسه تاریخی امام خامنه ای با اعضای مجمع تشخیص در ابتدای سال ۱۳۹۱ روشن شده است که اتفاقا رهبر انقلاب به اقرار هاشمی رفسنجانی بزرگترین مخالف مذاکرات مسقط بودند. و در این بین دروغگویی ظریف را بر همه نمایان کرد. پ ن: درپناه کدخدا جناب عاشق آمریکا... ۳شهریور۱۴۰۰ @shajartooba🌿
هدایت شده از خبرگزاری فارس
رسوایی ارسال یک‌ونیم میلیون واکسن آلوده آمریکایی مدرنا به ژاپن/ توکیو تزریق را متوقف کرد 🔹بی‌بی‌سی بنگاه خبری بریتانیا با انتشار گزارشی اعتراف کرده که یک‌ونیم میلیون دُز واکسن آلوده مدرنا به ژاپن ارسال شده و شرکت دارویی تادکا در ژاپن پس از شیوع مشکوک ویروس متوجه وجود مواد خارجی عجیب در ویالهای ارسالی شده است. 🔹ژاپن با قطع فوری تزریق واکسن آمریکایی اعلام کرده کشورهای جایگزین را برای واردات واکسن انتخاب می‌کند. 🔸رهبر انقلاب چندی پیش با اشاره به تجربیات متعدد آزمایش‌های غیرانسانی دارویی انگلیس و آمریکا روی مردم سایر کشورها، واردات واکسن از این دو کشور را برای حفاظت از جان مردم ممنوع اعلام کرد. @Farsna
هدایت شده از روزنه
منتظری؛ از تجویز شکنجه متهمان امنیتی تا ژست حقوق بشر! بازنشر به مناسبت وارونه‌نمایی تاریخی و سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی به بهانه تصاویر دوربین‌های اوین 🔻حسینعلی منتظری: ▫️اگر موضوعی از اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد، مانند حفظ نظام، که احتمال ضعیف هم در آن منجز است، و با فرض آنکه حفظ نظام منوط بر تعزیر متهم برای کشف مسئله‌ای است، آنگاه می‌توان براساس باب تزاحم، روا بودن و را قبول کرد، زیرا بنابر قاعده باب تزاحم، مصلحت امر واجب و مهم، با امر حرامی که مفسده آن در حد مصلحت آن واجب نبوده تزاحم پیدا کرده و پذیرفتن اولی، از ارجحیت برخوردار است. (مبانی فقهی حکومت اسلامی، ج3، ص 576 ؛ همچنین، ج3، ص 592؛ نیز ج4 ، 390) 🔶حاشیه روزنه بازخوانی این قبیل مواضع آقای منتظری لزوما به معنای تأیید آن نیست و بازنشر این اسناد تاریخی صرفا برای تبیین وارونه‌نمایی جریان منتظری و تناقضات بی‌پایه و بی‌پایان آنان در امور سیاسی و حکومتی است. این جریان رادیکال و خشک و خشن و بدسابقه، اساسا از نظر اخلاقی و پیشینه تاریخی، در مقامی نیست که بخواهد نظام اسلامی را متهم نماید و ژست صلح‌طلبی و طرفداری از حقوق زندانیان به خود بگیرد. کتمان برخی حقائق تاریخی موجب آن شده که عناصر بدسابقه سیاسی، نعل وارونه بزنند و به جای پاسخگویی در مورد افکار و عملکرد گذشته، از مردم و نظام اسلامی طلبکار شوند! جریان منتظری که فیلم‌های زندان اوین را بهانه تهاجم به نظام قرار داده، پاسخگو باشد! 🔘 روزنه؛ دریچه‌ای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر: https://eitaa.com/joinchat/2032861191C0a0a43a053
یک عکس و یک دنیا حرف تهران و داخل سالن تشریفاتی نه! خوزستان. به صورت ویدئو کنفرانسی نه! چشم در چشم بدون عینک دودی! زیر باد کولر نه! زیر آفتاب گرم و سوزان بدون سایه‌بان. با خدم و حشم نه! با چهار وزیر مرتبط با گرفتاری مردم خوزستان. سلطان منشانه نه! مردمی، مثل مردم، در روز جمعه‌ای که شاید کسی انتطار دیدن اش را نداشت. بی‌ادعا در کنار مردم تصویری از یک رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی @shajartooba 🌿
رییس جمهور هتاک فرانسه دیشب با همراهی نخست وزیر آمریکایی مآب عراق،به کاظمین رفته و حسابی در حرم مطهر سیاحت کرده و پا در حرم شریف حضرت موسی الکاظم و جواد الائمه گذاشته است. جای تعجب است که در این ایام شریف چگونه فردی هتاک به مقدسات اسلامی و پیامبر اکرم همچون مکرون اجازه یافته است پا در حرم بگذارد و تا نزدیکی ضریح برود؟! فاجعه بار تر اینکه خبرگزاری شفقنا که خود را منتسب به آیت الله سیستانی می کند در اقدامی تاسف بار با فرار رو به جلو، از حضور مکرون در حرم با تیتر «زیارت مکرون از کاظمیه» اسم می برد و در ادامه به اهدای کتابی توسط الکاظمی تحت عنوان «آثار انسانی مرجعیت دینی در دفاع از مسیحیان و سایر ادیان و اقلیت ها» به مکرون اشاره کرده که روی جلد آن عکس آیت الله سیستانی نقش بسته است و مدعی شده است که مکرون، خواستار معرفی آن کتاب شده است!!! جای بسی تعجب است که چگونه این خبرگزاری از اقدامی که صریحا مخالف با نظر آیت الله سیستانی است https://www.sistani.org/persian/qa/01034/ بجای اینکه معترض باشد اینگونه با افتخار یاد می کند؟ پ ن: حیف آبرو و اعتبار مرجع بزرگی چون آیت الله سیستانی که توسط ژورنالیست های اصلاح طلب شفقنا، به آن چوب حراج زده می شود. @shajartooba 🌿