51.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گفتگوی حجتالاسلام" سید حسین مومنی " و حجتالاسلام " شیخ مصطفی کرمی " پیرامون تصمیمات ستاد کرونا
🎙حجتالاسلام مؤمنی:
🔹زیر بنای فکری ستاد کرونا، تفکر #سکولار است.
🔸ممکن است در پس این تصمیمات اغراض #سیاسی نهفته باشد. تا کم کاری هایشان در دیگر جاها را (در بحث کرونا) جبران کرده و تقصیر هیئت امام حسین(ع) بیندازند. که ما ازین توطئه آگاهیم.
🔹تصمیمات ستاد کرونا را قبول #نداریم، ولی بخاطر عدم ایجاد دو دستگی تمکین میکنیم.
🔸چرا یک بام و دو هوا هستید؟ شهرهای شمالی، لب دریا، تفرجگاهها، هواپیماها، و... را قرنطینه نکردید! ولی به محرم که رسید قرنطینه شد!
🔹غذای خشک پخش کردن، بلامانع است، ولی پخش غذای نذری گرم، با رعایت ها و داخل پک، ضروری است.
🎙حجتالاسلام کرمی:
🔹اساسا به تصمیمات تصمیمات ستاد کرونا خوش بین نیستیم. و قائل به جریان #نفوذ، #توطئه، #دسیسه و #تعمد هستیم.
🔸با توجه به ضعیف شدن مراسمات امسال، وظایف مردم برای حضور در ظاهر شهر، برای ایجاد فضای عزای عمومی در شهر، دو چندان است.
🔴امسال اولین سالی است که حتی در یک خیابان هم ندیدم #شهرداری_تهران برای محرم بنر یا سیاهی زده باشد. به جایش تا دلتان بخواهد بیلبوردهای تبلیغاتی پر رنگ تر و متنوع تر از همیشه در چشم هستند.
البته امام حسین علیه السلام لنگ کسی نیست، اما کارنامه ننگین تان را سیاه تر از این نکنید...
امیرحسین ثابتی
ان المنافقین هم الفاسقون
16.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کنج خرابه شد عرش اعلا، خوش آمدی ای عزیز بابا
مداح: حاج منصور ارضی
❇️ به شاخص بپیوندید.
🆔 @shakhese
اشاره روحانی به خالی بودن خزانه و حتی بند بودن آب خوردن به توافق برای مصرف خارجی و افزایش قدرت چانه زنی بود؟!
#جریان_تحریف
#سیاوش_آقاجانی
🌹امام جواد علیه السلام فرمودند: مَن شَهِدَ اَمراً فَکَرِهَهُ کانَ کَمَن غابَ عَنهُ، وَ مَن غابَ عَن أمرٍ فَرَضِیَهُ کانَ کَمَن شَهِدَهُ؛ هر کس شاهد و ناظر چیزی باشد و آن را ناپسند شمارد، مثل کسی است که آن جا حضور ندارد؛ و هر کس از کاری غایب باشد، اما به آن راضی باشد، مثل کسی است که حاضر بوده است. (1)
شرح حدیث:
♦️یکی از مراحل و مراتب امر به معروف و نهی از منکر، «مرتبه ی قلبی» است که کمترین و پایین ترین درجه موضعگیری نسبت به حق و باطل و خیر و شرّ و خوبان و بدان است.
همدلی با خوبان، انسان را در زمره ی آنان قرار می دهد.
همدلی با بدکاران، انسان را به آنان ملحق می سازد.
♦️اگر در جایی بودیم و کار خلافی انجام می گرفت، در صورت توان باید با اقدام عملی یا «تذکّر زبانی» از آن جلوگیری کنیم. و اگر کاری نمی توانیم انجام دهیم، دست کم در باطن از آن ناخشنود باشیم، نه راضی و خشنود.
اگر از بدیها و گناهان افراد بدمان آید و ناراحت شویم، مثل آن است که در صحنه نبوده ایم و خبر نداریم، و اگر در صحنه گناه نباشم، ولی در دل به آن راضی باشیم، گویا با خلافکاران بوده ایم و در گناه شریکیم.
♦️در زیارت عاشورا، کسانی مورد لعن قرار گرفته اند که هر چند در کربلا نبودند و به روی حجّت خدا تیغ نکشیدند و دستشان به خون آن مظلومان شهید آلوده نشد، در دل به کار آن جنایتکاران راضی و از وقوع آن حادثه شادمان بودند. با آنکه در صحنه نبودند، چون راضی به آن بودند، همردیف آن ظالمان به شمار آمده اند: «سَمِعَت بذلکَ فَرَضِیَت بِهِ»(2)
♦️ما از حالتهای قلبی و درونی خود هم مورد سؤال قرار خواهیم گرفت. اگر قلباً طرفدار خوبیها و خوبان باشیم، اجر می بریم و اگر در دل، هوادار معصیت کاران باشیم، همانند آنانیم.
جهت گیری اجتماعی خود را حساب شده انتخاب کنیم.
📚پی نوشت:
1. تحف العقول، ص 456
2. مفاتیح الجنان، زیارت عاشورا.
منبع: حکمت های تقوی (ترجمه و توضیح چهل حدیث از امام جواد علیه السلام)، جواد محدثی
5.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پرواز مستقیم تهران-تلآویو!
🔹 موشک های جدید میتواند به همه مناطق فلسطین اشغالی برسد.