eitaa logo
***شاخص***
816 دنبال‌کننده
77.9هزار عکس
33.7هزار ویدیو
152 فایل
🔴 خبر،تحلیل ✨﷽✨ ‌‌‎‌‌‌ دینی.سیاسی.اجتماعی *هر که در عشق سر از قله برآرد هنر است* *همه تا دامنه کوه تحمل دارند* ارتباط با ادمین: @shakhes_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
6.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایرانی‌ها ۱۸۰ برابر متوسط جهان، شایعات اخبار دروغ و اخبار ناامید کننده دریافت می‌کنند. 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
6.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جورج سوروس، رهبر انقلاب‌های رنگی جهان، در اجلاس داووس۲۰۲۲ خبر از نابودی تمدن امریکایی داد 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴عاملی: بعضی از افراد که هیاتی به کنفرانس‌های خارجی می‌روند بجای موثر بودن در نشست‌ها مشغول خرید می‌شوند! ♦️دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:سردار شعبان نصیری پول بلیط به افریقا را از جیب خودش می‌داد و به سفر می‌رفت. هیچ سازمانی پشتیبان شهید شعبان نصیری نبود. 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
‏یک قاب و دو تصویر یکی تروریست وهابی چاقو بدست که در حرم مطهر امام رضا علیه السلام ۲ روحانی را به شهادت رساند یکی هم تروریست فرهنگی رسانه ای که دنبال ترور اعتقاد میلیون ها مسلمان و شیعه است... خصوصیت زناکاران همین است، همینقدر کثیف، وحشی و غیر انسانی و پلید 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
🔺علی مطهری: این‌که هیچ گزارشی از برجام به مردم داده نمی‌شود نوعی بی‌احترامی به ملت و به حساب نیاوردن آنهاست! ➕ در دولت متبوع شان، منتقدین را به جهنم حواله میدادند اما امروز ژست مردمداری میگیرند؛ هرچند سیاست دولت جدید، شرطی نشدنِ مجدد جامعه (بمنظور عدم تاثیرگذاری بر مطالبات کشورمان) است اما کاسه‌ی داغ تر از آش شدنِ این جماعت (آنهم باتوجه به سابقه‌ی محرمانه سازیهای دولت متبوع شان)، بیشتر بمنظور ممانعت از خروج مذاکره از اولویت ذهنی جامعه بنظر میرسد تا دلسوزی! 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
⭕️ از بی‌عرضگی صداوسیما و مسئولین فرهنگی مملکته که مردم این حقایق رو نمیدونن و تا تقی به توقی میخوره عده‌ای شعار میدن رضا شاه روحت شاد! 👤 سـیـّد مـنـصـور مـوسـوی 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
‏تلویزیون فرانسه از آغاز توزیع کوپن‌های غذایی با مبلغ ۵، ۲۰ و ۳۰ یورویی برای شهروندان این کشور به منظور جبران کاهش قدرت خرید مردم بدلیل افزایش قیمت‌ها در این کشور خبر داد.... ای بابا، فرانسه هم برگشت به شرایط کوپن در دهه شصت ایران! 💬 سیدمصطفی موسوی نژاد 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
🔺دقیقا همسو با تلاش سربازان فرهنگی برای مشروعیت بخشی به تحریم‌ها و انزوای کشورمان (با بمباران عقبه هویتی و فرهنگی)، داخلی نیز درحال امیدزدایی از جامعه (با سیاه نمایی مفرط) است؛ آنهم بدونِ کوچکترین اشاره‌ای به نقش تحریم‌ها و عملکرد ۸ساله‌ی دولت متبوع شان در ایجاد وضعیت موجود و همچنین تلاشهای شبانه روزی دولت جدید در آواربرداری و خنثی سازی تحریمها ! 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
🔴 قلاده‌های رها ‏از پیوند زدن غائله ‎ به فتنه ‎ و رزمایش‌های اخیر سلبریتی‌ها، آشکار است که این عناصر در آب‌نمک خوابانده را هم به زودی وارد کارزار مقابله با نظام می‌کنند. اهانت‌ به امام رضا(ع) باید چون ۹دی دیگری منجر به تصفیه تروریست‌های فرهنگی از سیما و سینما شود. 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
کنکبوت مقدس؛ چند پرسش ایرانی -۱ 🔹بیایید درباره فیلم "عنکبوت مقدس" و کارگردانش، یا دیگرانی مانند جعفر پناهی و اصغر فرهادی (داوره این دوره جشنواره کن )، ایدئولوژیک و دینی قضاوت نکنیم و چند سوالی صرفا ملی و ایرانی بپرسیم. ♦️غربی ها، همواره از گروه های تروریست و تجزیه طلب برای بی ثبات کردن ایران حمایت کرده اند. آنها صدام را برای اشغال و نابودی ایران مورد حمایت قرار دادند و هیچ خط قرمزی برای این جنایت جنگی (حتی تجهیز به بمب های شیمایی) قائل نشدند. 🔹اصلا تاریخ را رها کنید. آمریکا و برخی دولت های اروپایی، سالهاست ملت ایران را مورد آزار تحریم قرار داده و اینجا هم، خط قرمزی قائل نشده اند. اگر ذخائر سوخت 20 درصد کشور برای تولید رادیو دارو تمام شده، بلافاصله تحریم کرده و زندگی 850 هزار بیمار را به خطر انداخته اند؛ ♦️اگر نیازمند واردات بنزین شده ایم، بی معطلی تحریم کرده اند. اگر با خوش خیالی، امتیازات هنگفت هسته ای را داده ایم تا برجام را به دست آوریم، در دولت اوباما، تحریم های ویزا و آیسا و سیسادا، و در دوره ترامپ تحریم "کاتسا" را با حمایت دموکرات های گنگره، به اجرا گذاشته اند. 🔹با وجود انجام همه تعهدات برجامی از سوی ایران تا اواخر سال 99، حتی عذا و دارو را هم تحریم کردند؛ فرانسه (میزبان جشنواره کن)، و انگلیس و آلمان وعده دروغ دادند، اما تماما با آمریکا حتی در تحریم دارو و واکسن کرونا همراهی کردند. ♦️هدف این جنگ ترکیبی (تحریم و تبلیغات)، همچنان که اکبر گنجی (اصلاح طلب فراری) نوشت، "وحشت افکنی، فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، کشاندن مردم به خشونت جمعی و نابودی ایران و ایرانی" بود. 🔹سوال مهم: شمر و یزید های روزگار که ملت ایران را در همه چیز تحریم کرده اند، چرا فلان فیلم یا کارگردان و بازیگر ایرانی را، نه تحریم، بلکه تکریم و تحسین می کنند؟ برای کدام ویژگی؟ آیا جز برای این که در روند تحریم و تحریف و ترور، به عنوان پیاده نظام ناتوی فرهنگی، شناسایی و تعریف شده اند؟ ♦️هیچ فیلم و کارگردانی در جشنواره های غربی تحویل گرفته نمی شود، مگر این که فضایی سیاه و عقب مانده را از ایران به تصویر بکشد. چنین فیلمساز و بازیگری، حق ندارد موفقیت یا نقطه قوتی از ایران را تصویر کند. ایران باید دافعه محض نشان داده شود و نه جذاب و الهام بخش. این، رکن ایدئولوژی غرب درباره ایران است! 💢ادامه دارد💢 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
کنکبوت مقدس؛ چند پرسش ایرانی -۲ ♦️جشنواره های غربی به ویژه درباره ایران، ارزیابی کننده حرفه ای فیلم پس از تولید نیستند، بلکه علنا یا عملا، تهیه کننده و سفارش دهنده هستند. تار تَن های واقعی، آنها هستند که افراد شهرت طلب و شهوت طلب را شکار، و سپس، همان ها را طعمه ای برای شکارهای بزرگ تر می کنند. 🔹عنکبوت های واقعی، "کن" و نظایر آن هستند نگاه کاملا ایدئولوژیک و مقدس به مواجهه غرب با حریفانش دارند. ما با "کنکبوت" ها مواجهیم. این روایت بهروز افخمی کارگردان کار کشته سینما را مرور کنید: ♦️"جشنواره کن، پروتکل های خودش را دارد که کارگردان حتما باید توافق کند. روی حمایت از انواع انحرافات جنسی حساسیت دارد و اگر فیلمی در این باره ساخته شود، امتیاز ویژه دارد و جلو می افتد . در مورد ایران، فیلم‌سازان باید خوب بدانند که چه تصویری باید عرضه کنند و نباید تصویر خوبی نشان بدهند. جعفر پناهی فیلمی ساخته بود، به او گفتند این صحنه‌ها که خانه های شیک را از ایران نشان می دهد، باید از فیلم خارج کنی! فیلم درباره یک "پیتزا بر" بدبخت بود که قرار است بدبختی را نشان دهد، ولی گفتند این تصاویر را از فیلم حذف کن!". 🔹دو نفر از سه تهیه‌کننده "عنکبوت مقدس" (سول باندی و جیکوب جارک)، یهودی صهیونیست هستند. حامی مالی فیلم، ساموئل حدیدا مدیر یهودی کمپانی متر‌وپولیتن است. ♦️کارگردان همچنین، 240 هزار یورو از آژانس تأمین مالی فیلم آلمان، 250 هزار یورو از مدین بورد برلین، 410 هزار یورو از یورایمجرز، 90 هزار یورو از صندوق تأمین مالی فیلم ‌هامبورگ و 174 هزار یورو از صندوق فیلم آلمان گرفته است. 🔹علی عباسی، به سفارش تهیه کنندگان، تاکید بسیاری روی تصاویر حرم و ضریح امام رضا (ع) می کند و اصرار دارد جنایت یک قاتل زنجیره ای را دستاویزی برای زدن کل جامعه و هویت ایرانی قرار دهد؛ چنان که اعتراف می کند "فیلم در مورد یک قاتل زنجیره‌ای نیست بلکه در مورد یک جامعه قاتل زنجیره‌ای‌ است". ♦️آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان (و زائیده نا مشروع آنها، اسرائیل)، بانیان بزرگترین جنگ ها و نسل کشی ها و جنایات در طول تاریخ هستند، اما هیچ فیلمسازی که لیبرالیسم و کاپیتالیسم را بانی جنگ و تجاوز و بدبختی و کل جامعه غربی را قاتل نشان دهد، نمی تواند راهی به جشنواره ها پیدا کند. 🔹در مقابل، مافیای ناتوی فرهنگی از طریق همین جشنواره ها، به خود اجازه می دهد با دستاویز رفتار یک قاتل، به یک جامعه و باورهای پایدار کننده اش در برابر جنگ و تحریم و ترور، اهانت کند و برچسب جنایتکار بزند. ♦️عقده گشایی از این روشن تر؟! جنایتکاران تحریم کننده ملت ایران، چند فیلم و کارگردان و بازیگر را مستثنای تحریم، بلکه سزاوار حمایت و تحسین قلمداد می کنند، چون حمایت شوندگان، پای سند وطن فروشی و خیانت را امضا کرده اند. 🔹کلاه مان را بالاتر بگذاریم. غربی ها، پدر جد رویکرد ایدئولوژیک، و سیاسی دیدن همه چیز هستند. چنان که رفتار متناقض آنها با ایران و فلسطین، و سپس اوکراین و روسیه را در حوزه ورزش و سینما و هنر دیدیم. ♦️عنکبوت مقدس، یک فرافکنی تمام عیار از سوی صهیونیسم مسیحی است؛ مافیایی که نگرشی کاملا تحقیر آمیز و غارتگرانه به جهان پیرامون دارد و مقاومت ملت ایران را پاره کننده تور و تار خود می داند. ✍ 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌
♻️ پشت صحنه پروژه عنکبوت 🕷 🔰 بهار سال 98 بود که دو پیج معروف و مطرح درباره پرونده سعید حنایی و ارتباط بعضی عناصر خاص با وی، مطالبی بیان کردند و به جان هم افتادند (که در اصل، دعوای زرگری بود) که حکایت از پاس کاری پرونده آن معدوم به این نهاد و آن نهاد داشت. اگر یادتان باشد همان موقع به شما عرض کردم که بی دلیل، کسی را نبش قبر نمی‌کنند و لابد برای آن برنامه دارند. بهار 99 محسن تنابنده از به تولید رسیدن یک فیلم با موضوع سعید حنایی در پیجش خبر داد و بهار 1400 ابر سایت‌های فیلم و سریال هالیود خبر از آغاز تولید یک فیلم با همان موضوع اما در خارج از کشور خبر دادند اما عوامل آن را معرفی نکردند ولی قول دادند که کلیه عوامل اصلی ایرانی الاصل هستند. جمعا سه سال گذشت و الان که در حل تایپ این سطور هستم، دو فیلم اکران شده که عبارت است از: 1.عنکبوت: به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد و با بازی محسن تنابنده (در داخل کشور) 2.عنکبوت مقدس: به نویسندگی علی عباسی و افشین کامران بهرامی و کارگردانی علی عباسی و با بازی زهرا امیرابراهیمی (در خارج از کشور) اینقدر نشانه داریم که نه متهم به توهم بشویم و نه جای فراری برای گردانندگان و پشت صحنه‌های فضای موجود داخلی و خارجی باشد. لطفا به این موارد دقت کنید: 1.دو فیلم با یک نام مشترک 2. موضوع اصلی و حتی ریز موضوعات مشترک 3. تمرکز روی یک شهرِ مشخصِ مقدس 4. زمان پیش تولید و تولید در دو سال به صورت تقریبا مشترک (یکی در داخل و دیگری در خارج از کشور) 5. حتی زمان اکران آن دو فیلم تقریبا مشترک (تقریبا دو هفته) 6. با حضور عوامل سفارتی (نزدیک و پر رفت و آمد به سفارت انگلستان) و کاملا همسو با عوامل پناهنده 7. حتی برخی دیالوگ‌ها و لوکیشن‌ها خیلی شبیه به هم ! و ده ها مورد دیگر. کمترین نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که فیلم عنکبوت مقدس، نسخه خارجی فیلم عنکبوت است. یعنی هر دو یک فیلم هستند اما با دو نسخه داخلی و خارجی. یا به عبارت بهتر؛ هر چه نتوانستند در نسخه داخلی بگویند، واضح تر و با صدای بلندتر در نسخه خارجی آن گفتند. پس لطفا این دو فیلم را دو روی یک سکه یک جریان حساب کنید. با این تفسیر که نسخه داخلی عنکبوت، مرحله شلیک را به عهده داشت و نسخه خارجی عنکبوت، تیر خلاص را زد. تنها با یک تفاوت: نسخه ایرانی، به روایت قاتل بود اما نسخه خارجی به روایت مقتولین و خبرنگارها به این مسئله پرداخته بود. لذا اصلا این عنکبوت‌ها را دو فیلم نبینید. بلکه آن را یک پروژه و به نام پروژه عنکبوت بدانید و تفسیر کنید. اما ... در طول هفت سال اخیر، در دو فاز، حدود 200 نفر از مدل‌هایی که به بهانه مدلینگ به بی حیایی و ترویج اباحه‌گری مشغول بودند دستگیر و مجازات شدند. افرادی که بخاطر آنها سر و صدای زیادی در رسانه‌های معاند به پا شد. به گونه‌ای که ده‌ها مستند از زندگی و شرایط کاری آنها توسط رسانه‌های بیگانه منتشر گردید که دل هر بی‌خبری را به درد می‌آورد. گفتند نگویید اما ظاهرا در سال‌های ابتدایی شناسایی و دستگیری آنان، این پروژه به عنکبوت موسوم شد و در طی آن، تعداد قابل توجهی از زنان عنکبوتی فعال در حوزه مدلینگ که عموما بهایی بودند و یا گرایش قوی به بهاییت داشتند، دستگیر و محاکمه شدند. بررسی این کلید واژه در ادبیات نمایشی بویژه در فیلم‌های اصغر فرهادی و نشان دادن عنکبوت و تارهای او در گوشه خانه نقش‌های منفی فیلم‌هایش و حتی تتوی عنکبوت روی بدن دو تن از بازیگران درجه دو و سه آن فیلم‌ها در مسیر نمادسازی و آشنا کردن ذهن و نگاه مخاطب به این کلیدواژه و به نوعی تسویه حساب با پروژه دستگیری و محاکمه آن زنان در فاز اول و دوم پروژه عنکبوت تفسیر می‌شود. بعدها همان کارگردان، داور جشنواره کن شد و شاگردانش در داخل کشور اقدام به تصویر کشیدن عنکبوت و در خارج از کشور، به نمایش آن (موسوم به عنکبوت مقدس) نمودند. این پروژه شوم حداقل دو نتیجه را دنبال می‌کند: 1.تسویه حساب با برخورد کنندگان با آن 200 نفر و اینکه جمهوری اسلامی با همان تفکر تکفیری امثال سعید حنایی، با آن 200 نفر برخورد کرده. 2. کشاندن دعوا به عزیزترین مقولات دینی ومذهبی (ایجاد نماد منفی از حرم امام مهربانی‌ها) و القای این که ریشه خشونت در مذهب است. علی الخصوص خشونت علیه زنان. با یک تمهید دراماتیک ناشیانه که یک خبرنگار زن جوان (زهرا امیرابراهیمی) به مشهد اعزام شود تا از طریق او شاهد پیگیری پرونده باشیم در حالی که این شخص و این مسئله در تمام طول فیلم از نظر منطقی و دراماتیک کارایی ندارد اما کارگردان نسخه خارجی عنکبوت سعی دارد از طریق حضور او درتمام طول فیلم به وجود زن‌ستیزی در ایران علی الخصوص درجامعه مذهبی و انقلابی اشاره کند. ✍ محمد رضا حدادپور جهرمی 💢کانال خبری،تحلیلیhttp://eitaa.com/shakhese. 🌍 🇮🇷🕌