eitaa logo
***شاخص***
799 دنبال‌کننده
78.7هزار عکس
34.3هزار ویدیو
154 فایل
🔴 خبر،تحلیل ✨﷽✨ ‌‌‎‌‌‌ دینی.سیاسی.اجتماعی *هر که در عشق سر از قله برآرد هنر است* *همه تا دامنه کوه تحمل دارند* ارتباط با ادمین: @shakhes_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
💐💐💐 عر و عور یک منافق ⭕️ماجرا از این قرار است که ایران بابت حق عضویت در صندوق بین المللی پول باید در این نهاد افزایش سرمایه بدهد. این افزایش سرمایه از طریق تضمین دولت نزد بانک مرکزی رخ میدهد و بانک مرکزی آن را بعنوان بدهی دولت ثبت می کند. همین در واقع دولت هیچ گونه چاپ پولی برای هزینه های خود نکرده است! 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐چرا باید در کلام یه اصلاح‌طلب نگرانی بابت مرگ ۶ قلاده صهیونیست موج بزنه؟ 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐اصلاحطلبان منافق؛ وقتی خودشون هستن و وقتی دیگران هستن 👌بد جانورانی هستن این منافق ها 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐اما اینجا خبری از لجن پراکنی نیست چون طرف مقابلشان رئیسی نیست 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐اینجام کلی مسئول داریم که بعد از احراز بی کفایتیشون در پست جدید و بهتری مسئولیت میگیرن، حتی اگر در فتنه ها فعالیت بیشتر داشته باشن تا سطح وزارت بهشون مسئولیت پیشنهاد میشه و رئیس مجلس هم ازشون حمایت میکنه 😂 ✍تو هر کجا دنیا اینها رو بگی، بدون تحقیقات بهت پناهندگی سیاسی میدن 😂 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐 عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان: پناهیان بی دقتی کرده؛ اظهارات نسنجیده خود را جبران کند ♦️محمد ایمانی:بی دقتی آقای پناهیان در اظهار نظر اخیر و متهم کردن روزنامه کیهان، موجب ذوقمرگی رسانه های زنجیره ای یی شد که اتفاقا ماموریت اصلی آنها دوقطبی سازی در کشور است. ♦️ این خطیب محترم دچار خطای تشخیص شده و به سمت جبهه خودی شلیک کرده است. ♦️ سخن اخیر آقای پناهیان، بی انصافی بود و امید که ایشان، این اظهار نظر نسنجیده را که احتمالا از سر سهو لسان بوده، جبران کند. ♦️پ.ن: پناهیان در سخنرانی خود با حمله به روزنامه کیهان گفته است: روزنامه‌ای که دو قطبی‌سازی می‌کند را تعطیل کنید. 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐تو ایام انتخابات هرچی از دهنم در اومد به مردم میگم بعدش میرم مشهد توبه میکنم و لباس خادمی می‌پوشم...🙂 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐اصلاحطلبای منافق برای تمسخر شهید رئیسی بهش میگن مرحوم کوهستان‌مکان! البته حق بدید بهشون؛ اونایی که محبوبشون توی استخر فلان زن معلوم‌الحال مرده، مشخصه از اینکه رئیسی تو راه خدمت به مردم شهید شده، اذیت میشن! 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐 دربـاره آقـای پـنـاهـیـانهجمه به کیهان انتقاد نبود ، با ادبیات دشمن‌پسند، صورت گرفت. 🌀 سه پرسش جامعه دینی از حجت‌الاسلام پناهیان، البته پرسش‌هایی به صورت کامل. ▪️ایراد به حجت‌الاسلام پناهیان این نیست که چرا آقای قالیباف را تبلیغ کرد، بالاخره او نیز با شاخصه‌ها و نگاه خاص خود، شخص مطلوب را آقای قالیباف دانسته است، بلکه پرسش مردم مؤمن از او این است که چرا به جای گفتمان اصلح، مباحث و شاخصه‌های عجیب، فرعی و غیرشرعی مانند کارآمدی و کارنامه را به عنوان جایگزین اصلحیت مطرح کرد؟ ▪️باز مشکل این نیست که چرا آقای پناهیان به بچه‌حزب‌اللهی‌ها انتقاد کرد، چرا که انقلابی‌ها خودشان پرچم‌دار انتقاد هستند، بلکه پرسش مردم مؤمن از این بزرگوار آن است که چرا آقای پناهیان با ادبیات دشمن و اتهام تندروی و افراط و و مورد نهی رهبر انقلاب، با جامعه انقلابی صحبت کرد؟ (ادبیات آقای پناهیان در برابر نشریه کیهان هم از همین قبیل است). ▪️همچنین ایراد به آقای پناهیان این نیست که چرا در بزنگاه‌ها سکوت پیشه می‌کند، چرا که مردم آگاه، در هیچ بزنگاهی، انقلاب را محتاج چهره‌ها و عنوان‌دارها نمی‌گذارند، بلکه پرسش این است که چرا همین سکوت را نسبت به جریان ضد انقلاب، ادامه نمی‌دهد و فقط صدایش در برابر انقلابی‌ها بلند می‌شود؟ 🌀 صراحت لهجه در برابر فساد و ظلم و هزینه دادن برای انقلاب، بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. حجت الاسلام رحمت الله معظمی 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese
💐💐💐انقلابی‌هایی که استحاله شدند: تحجر ما، یا تجدد آنها؟! 🖊 دکتر مهدی جمشیدی ۱. برخی می‌گویند نباید «برچسب» زد و مقصودشان این است که از جمله نباید تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را به کار برد. من تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را از استاد مطهری آموخته‌ام و می‌دانم که تحلیل جهان انسانی و اجتماعی، مبتنی بر «مفاهیم» است. ما با مفاهیم سخن می‌گوییم. این «مفاهیم» را نمی‌توان با تعبیرِ منفیِ «برچسب»، کنار زد. این مفاهیم - یا به بیان منتقدان، برچسب‌ها - اگر تطبیق بر مصداق دارند، خطا نیستند. نباید گفت مفهوم به کار نبرید، بلکه باید دلیل بر «انطباق مفهوم بر مصداق» طلبید. برخی به جای اینکه در مقام اثبات و ابطال «کیفیّت انطباق» باشند، بی‌درنگ تعبیر برچسب را به کار می‌برند تا «سنخ‌بندی» نشوند و در «بی‌مکانی» و «بی‌موقعیّتی»، حس آرامش داشته باشند. می‌خواهند تولید گفتار کنند اما در «جا»یی قرار نداشته باشند و فقط بتوانند به دیگری‌های ثابت‌شده و مستقر، حمله کنند. در این روش گفتگو، ما با حریفی مواجه خواهیم بود که سیّال و ژله‌ای است و در سایۀ ابهام و تاریکی نشسته است. ازاین‌رو، او می‌تواند به نقد ما بپردازد، ولی ما باید نظاره‌گر و منفعل باشیم؛ چون طرف مقابل، «تعیّن» و «استقرار»ی ندارد که بتوان آن را به چالش کشید. به‌هرحال، تردیدی در میان نیست که تبیین‌های علوم انسانی، خواه‌نا‌خواه، برآمده از مفهوم‌سازی‌ها هستند و اگر علوم انسانی با معرفت عامیانه، دو تفاوت داشته باشد، یکی از آنها، همین مفهوم‌سازی‌هاست. ۲. من با بخش‌های دگرگون‌شدۀ جریان انقلابی، گفتگو کردم و به نتیجه نرسیدم؛ چون مسأله، «سلیقه» نیست و به واقع، به «دو نظام فکریِ مختلف» تبدیل شده‌ایم. جریان انقلابی، دو لایه شده است و این یک واقعیّت است. هیچ‌یک از دو طرف، همدیگر را قبول ندارند و برنمی‌تابند. این شکاف فکری، یک حقیقت است و قابل تقلیل‌دادن به سلیقه نیست. وضعی که پدید آمده بدین صورت است که پاره‌ای از جریان انقلابی در طول دو دهۀ اخیر، به سوی فضای فکریِ اصلاح‌طلبی، گذار تدریجی داشته و هویّت جدیدی به دست آورده است. ازاین‌رو، ما اکنون در مواجهه با این بخش از جریان انقلابی، باید به همان اشکال‌ها و مناقشه‌هایی پاسخ بدهیم که جریان اصلاح‌طلبی از دهۀ هفتاد به این سو، مطرح کرده است. براین‌اساس، مشاهده می‌کنید که مناظره‌ها و مواجهه‌های این بخش استحاله‌شده از جریان انقلابی با جریان اصلاح‌طلبی، به تضارب و تقابل جدّی نمی‌انجامد و این دو در بسیاری از زمینه‌ها، توافق فکری دارند. روشن است که جریان اصلاح‌طلبی، همچنان بر بنیان‌های فکریِ آغازین خویش، وفادار است و تعدیل نشده، پس این بخش از نیروهای انقلابی هستند که به آنها نزدیک شده‌‌اند. ۳. بزرگ‌ترین مسأله‌ای که در دو سال اخیر، به گسست درونیِ فزاینده در جریان انقلابی انجامید، اغتشاش ۱۴۰۱ بود. درحالی‌که بخش اصیلِ جریان انقلابی، این اغتشاش را یک توطئۀ بیرونی و طراحی‌شده قلمداد کرد که معطوف به سبک زندگی است و می‌خواهد از این طریق، جامعه را در برابر حاکمیّت قرار بدهد، اما جریان اصلاح‌طلبی که از مدّت‌ها قبل، تحرّکات رسانه‌ای و تخریبی خویش را آغاز کرده بود، ادّعا کرد که از لحاظ عملی، مواجهۀ نظام در قالب گشت ارشاد، علّت این اغتشاش بود؛ و از لحاظ نظری نیز، دیگر باید تکثّر هویّتی و ارزشی را در جامعه پذیرفت و دین‌داری را اصل و الگو تصوّر نکرد. برای جریان انقلابیِ اصیل، روشن بود که گشت ارشاد، یک بهانه و دستاویز است و نه علّت و ریشه، و مسأله این است که نیروهای تجدّدی، در پی لیبرالیسمِ فرهنگی هستند و منطق «نه به حجاب اجباری»، منطق مخالفت با نحوۀ برخورد و راهکار حل مسأله نیست، بلکه منطقی است که می‌خواهد با ذهن‌شوییِ رسانه‌ای، دست تصرّف به سبک زندگی دراز کند. طبق آمار یکی از نهادهای فرهنگی، چهل درصد از کشف حجاب، پیش از واقعۀ ۱۴۰۱ بوده است. این یعنی یک «روند» در طول دهۀ نود در جریان بوده که ارتباطی هم با گشت ارشاد نداشته است. زمانی که گشت ارشاد بود، باز هم کشف حجاب بود و اینک هم هست. کشف حجاب، واکنش به گشت ارشاد نیست، بلکه یک «چالش تحمیلی» است؛ یعنی از بیرون، القا و تلقین می‌شود. در هر زمینه‌ای می‌توان با ارجاع به چند خطای موردی، واکنشی در حد کشف حجاب را مستند به آن کرد و گفت چون چنین کردیم، چنان شد. کسانی در درون جبهۀ انقلاب که کشف حجاب را حاصل گشت ارشاد می‌انگارند، تصوّری از واقعیّت‌های جنگ شناختی و روایتی و رسانه‌ای در دهۀ نود که مستقل از گشت ارشاد به جریان افتاد، ندارند و بی‌پروا، همان سخنِ جریان سکولار را تکرار می‌کند. 💐 •┈┈••••✾•🌿⚖🌿•✾•••┈┈• 🌐☫کانال خبری،تحلیلی☫👇 🇮🇷 http://eitaa.com/shakhese