🔺️صدای شنیده شده در برخی نقاط اصفهان مربوط به نورباران سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) بود / پدافند هوایی اصفهان فعالیتی نداشته است
🔹امشب و همزمان با سالروز ازداوج آسمانی حضرت علی و حضرت زهرا میادین شهرها شاهد جشن آغاز زندگی زوجهای جوان بود.
🔹در جریان این مراسم آسمان برخی نقاط شهر نورباران شد.
🔸ساعاتی پیش مردم گزارشاتی از شنیده شدن صدای پدافند در مناطقی از اصفهان خبر داده بودن
✅ @shebrahimiii | رسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
‼️توضیحات حجتالاسلام رستمی نماینده رهبر انقلاب در دانشگاهها: در نقل قول حاج محمدرضا طاهری از بنده
#مهم
🔻 حضرت آقا در خصوص انتقاد کردن میفرمایند: "انتقاد معنایش این است که هر انسانی بنشیند #عیارسنجی کند، ببیند نقطهی ضعف کجاست، نقطهی قوّت کجاست؛ بعد ببیند این نقطهی ضعف -اگر میتواند #علّت_یابی کند- به کجا برمیگردد، سراغ آنجا برود؛ یعنی آن #ریشه را پیدا کند، اصل را پیدا کند. اگر این کار انجام شد، درست است"
🔹 آیا نقدهای ما بر همین قاعده هست؟! عیارسنجی میکنیم؟
نقطه ضعف رو شناسایی میکنیم؟
نقطه قوت رو پیدا میکنیم؟
علت یابی میکنیم؟
ریشه یابی میکنیم؟
راهکار پیدا میکنیم؟ و ....
یا نه فقط مثل نق نقوها و غرغروها مدام ایرادهای بنی اسرائیلی میگیریم؟!!!!!
🔻 حضرت آقا میفرمایند: "#سیاهنمایی هنر نیست؛ اینکه برداریم همینطوری بیهوا، این دستگاه را، آن دستگاه را، این قوّه را، آن قوّه را #بدون_هیچ_تمییزی محکوم کنیم؛ خب هر کسی، هر بچّهای هم میتواند سنگ دستش بگیرد شیشهها را بشکند، #اینکه_هنر_نیست. هنر این است که انسان، منطقی حرف بزند، #منصفانه حرف بزند، برای خاطر هوای نفْس حرف نزند، برای خاطر جهات شخصی حرف نزند، برای خاطر قدرتیابی حرف نزند، خدا را در نظر داشته باشد."
🔻 حضرت آقا میفرمایند:
"انتقاد معنایش چیست؟ انتقاد اگر معنایش عیبجویی است، این نه چیز خوبی است، نه خیلی هنر زیادی میخواهد، نه خیلی اطّلاعات میخواهد؛
بلکه انسان با بیاطّلاعی، بهتر هم میتواند انتقاد کند... انتقاد به معنای عیبجویی، اصلاً هیچ لطفی ندارد.
شما بنشین از بنده عیبجویی کن، من هم از شما عیبجویی کنم؛
چه فایدهای دارد؟
نقد، یعنی #عیارسنجی؛ یعنی یک چیز خوب را آدم ببیند که خوب است، یک چیز بد را ببیند که بد است.
اگر این شد، آن وقت نقاط خوب را که دید، با نقاط بد #جمعبندی میکند، آنگاه از جمعبندی باید دید چه حاصل میشود."
🔻 حضرت آقا میفرمایند: "نقد را با عیبجوئی و با عصبانیت و با بهانهگیری نباید اشتباه کرد"
🔻حضرت آقا میفرمایند:
"بیان انتقادی با کامل کردن پازل دشمن فرق میکند؛ با بدبین کردن مردم یا گستردن بدبینی در فضای عمومی کشور فرق میکند؛ باید واقعاً دلسوزانه باشد."
پ.ن: ما چقدر در نقد معیارها و شاخصهای تعیینی امام جامعه رو رعایت میکنیم؟!!!!!
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
#مهم 🔻 حضرت آقا در خصوص انتقاد کردن میفرمایند: "انتقاد معنایش این است که هر انسانی بنشیند #عیارسنجی
👌 نحوه انتقاد به مسئولین نباید مردم را دچار بدبینی کند...
🔹 گاهی اوقات در بیان مشکلات و با انتقادها مبالغه میشود..
بنده خودم اهل انتقادم و اهل مسامحه در برخوردبا مشکلات و دستگاههای مسئول نیستم اما تاکید دارم که نحوه گفتن و نحوه اقدام کردن نباید به گونه ای باشد که مردم دچار بیماری بدبینی شوند.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🌻بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
💛💭السّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ...
✅ @shebrahimiii | رِسانو
هر روز فقط یک آیه
برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️
می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه یک آیه ها 😌✨
روی لینک زیر کلیک کن و یک یا چند آیه بخون👇
https://khatmnoor.ir/khatm/13545
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔺ادعای سگزرد: حمله به ایران را که قرار بود فردا انجام دهم به تعویق انداختم
✅ @shebrahimiii | رِسانو
اینارو میبینی آقای رنگو؟!
همه اینها منتظرن جنگ دوباره شروع بشه تا امتحانشونو ندن🦦
#سید
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔺نیویورکتایمز به نقل از یک مقام نظامی آمریکا گفته فرماندهای ایرانی، احتمالاً با کمک روسیه، الگوهای پروازی جنگندهها و بمبافکنهای آمریکایی رو بررسی کردن
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
🔺نیویورکتایمز به نقل از یک مقام نظامی آمریکا گفته فرماندهای ایرانی، احتمالاً با کمک روسیه، الگوهای
...
درجریانی که تو با اکثر کشورهای دنیا علیه ایران جنگ شروع کردی!👀🤌
#سید
🤌 این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست!
🔺اکسیوس که رسانه ترامپه رسما گفته که قطر، امارات و عربستان به ترامپ گفتن اگه خریت کنی و به ایران حمله کنی همه ما بهاشو بپردازیم!
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
🤌 این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست! 🔺اکسیوس که رسانه ترامپه رسما گفته که قطر، امارات و عربستان ب
...
واوووو بالاخره از مغزشون استفاده کردن!🚶🏻♂️
#سید