1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علیرام نورایی میگه:
هی بهمون خوروندن که شماها هیچی نیستین، شماها جهان سومی هستین در صورتی که اینجوری نیست، باید به احترام ما وایسن سلام کنن!
آدم کیف میکنه همچین سلبریتیهای باشرفی رو میبینه ❤️
✅ @shebrahimiii | رسانو
🔻 ولایتی:
خط قرمز ایران روشن ست؛این بار کاغذها و امضاها تضمین نیستند.
👌🏼«ضامن عینی بقای توافق، تنگه هرمز است»
✅ @shebrahimiii | رسانو
🔺بیانیه تبیینی وزارت اطلاعات با عنوان «سخنی با ولی نعمتان و هشداری به دشمنان»
وزارت اطلاعات در این بیانیه سه جنگ تحمیلی و کودتاهای انجام شده علیه ایران را بخشی از یک جنگ ترکیبی ۴۷ ساله با سردمداری صهیونیسم حاکم بر آمریکا، همراهی انگلیس، دنباله روی اروپا و تأمین مالی برخی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس دانست.
🔺وزارت اطلاعات هشدار داده دشمن شکستخورده در میدان نبرد، حالا روی ۷ نقطه تمرکز کرده ست.
👇🏼متن کامل بیانیه وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران:
www.irib-news.ir/00OMXB
✅ @shebrahimiii | رسانو
🔻باقری:
ذخایر اورانیوم ایران در دستورکار مذاکرات نیست. طرفین هنوز درمورد رفع انسداد تنگه هرمز به توافق نرسیدهاند
✅ @shebrahimiii | رسانو
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#معبودمن
ملکا ذکر تو گویند،
که تو پاکی و خدایی
نروم جز به همان ره،
که تو ام راهنمایی 🤍🌱
✅ @shebrahimiii | رسانو
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#انیمیشن | حج الوفاء-رجم الشیطان
لگویی ها اینبار حاجی شدن 😍
✅ @shebrahimiii | رسانو
جیدیونس:
🔺خوشبین هستم که ایران، به عنوان بخشی از هر توافقی، با عدم توسعه سلاحهای هستهای موافقت کند
اما سوال دشوار این ست که آیا ایران با سازوکارهایی که تضمین میکند در آینده توافق را نقض نخواهد کرد، موافقت خواهد کرد یا خیر.
✅ @shebrahimiii | رسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
جیدیونس: 🔺خوشبین هستم که ایران، به عنوان بخشی از هر توافقی، با عدم توسعه سلاحهای هستهای موافقت
...
اگه هم لازم باشه یه روزی بسازیم،میسازیم سلاح رو با اجازه ی خودمون؛ اونوقت تو رو سنه نه!؟
#صبح_روشن
🔺یادداشت تحقیر آمیز روزنامه نیویورک تایمز تحت عنوان:
«آقای ترامپ، این طعم تلخ شکست ست، نه شام پیروزی!»
دستاوردهای ادعایی ترامپ درباره جنگ علیه ایران با پیامدهای سنگین همراه ست.
✅ @shebrahimiii | رسانو
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند ثانیه زیبایی ببینیم ❤️
✅ @shebrahimiii | رسانو
وقتی انگشت کوچیکه پام میخوره به گوشه میز؛ واکنش میز در تحسین خودش :
«تو فوق هرچه آهنی»
✅ @shebrahimiii | رسانو