eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
14.9هزار دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
11.3هزار ویدیو
340 فایل
﷽ | کانال رسمی مهندس شاهرخ ابراهیمی | ▪️مشاور تربیت‌ رسانه ای ▪️کارشناس‌ رسانه و‌ پژوهشگر شناختی تیم رِسانو پیشگام در آموزش،🔝 تحلیل و آگاهی بخشی در عصر دیجیتال. ✔️ارتباط با رسانو: @resano_admin ✔️جهت هماهنگی جلسات: @hamahangi_resano
مشاهده در ایتا
دانلود
از دیشب بله برونه همه دارن از بله برون میشن😂 ✅ @shebrahimiii | رِسانو
در این درگه که گه گه که که و که که شود ناکه مشو غره به امروزت که از فردا نه ای آگه... ✅ @shebrahimiii | رِسانو
👌 ما پیروزیم میدانیم، در تله جنگ رسانه‌ای دشمن شکست‌خورده نیفتیم ▪️ظاهرا دو شب پیش چند نقطه در استان هرمزگان مورد هدف حمله قرار گرفت. 🚫هدف اصلی دشمن، این است که می‌خواهد با این شیطنت‌ها یک سنگین برای گرفتن امتیاز در مذاکره راه بیندازد. ‼️ اما متاسفانه بعضی کانال‌ها و چهره‌های رسانه‌ای با بازی کردن در زمین دشمن فقط تصویر ضعف می‌سازند که: "دیدید زدند"؟! اما از پاسخ ایران نمی‌گویند و نمیگویند که شاید این حمله، واکنش به یک اقدام پیش‌دستانه از سوی ایران بوده باشد.... 📌نیروهای مسلح ایران بارها نشان داده‌اند که اهل نمایش و هیجان نیستند. عقلانیت، صبر عملیاتی و زمان‌بندی دقیق، بخشی از راهبرد پیروزمندانه قدرت نیروی حرفه‌ای مسلح ایران است. ▪️اما دشمن میخواهد جامعه را به نقطه‌ای برساند که مردم، قبل از فرماندهان نظامی، برای کشور نسخه احساسی بپیچند چون دشمن می‌داند اگر اعتماد مردم به فرماندهان، مسئولان و نیروهای نظامی آسیب ببیند، بخشی از جنگ را برده است... 🚫خیلی باید مراقب جنگ روایت‌ها و رسانه‌ها بود. باید مراقبت کرد که بازنشر هر خبر و تحلیل ناامیدکننده، تصویرسازی ناخواسته از قدرت دشمن و کمک مستقیم به اتاق عملیات رسانه‌ای صهیونیست‌هاست. ⚠️اما تزریق آرامش و اقتدار به جامعه و اعتماد به مدافعان کشور و فهم دقیق صحنه، همان چیزی است که نقشه دشمن را خنثی می‌کند. ❌تا اینجا با لطف خداوند و اقتدار نیروهای مسلح و با فهم درست از رسانه و میدان، از روزهای سخت عبور کرده‌ایم تا به این سطح از اقتدار رسیده‌ایم که دنیای اسلام و جهان به ایران و ایرانی و اراده پولادین مردان میدان ما افتخار می‌کنند. پس کام ملت را با خبرهای هیجانی تلخ نکنیم و در تله رسانه‌ای دشمن شکست‌خورده نیفتیم... ✍ حسن باویر ✅ @shebrahimiii | رِسانو
حالا ایران داره بیانیه ی قدرت میده تا توی نظم بعدی به عنوان یه قدرت و بازیگر اصلی پذیرفته بشه اینکه ایران غرامت میخواد یا از موضع قدرت میخواد مالکیتش رو بر تنگه قبول کنن ، یعنی داره «تسلط آمریکا رو می‌شکنه». تا به عنوان یک بازیگر مستقل تو نظمِ پسا-گلوبالیسم تثبیت بشه. ✅ @shebrahimiii | رِسانو
29.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جنگ شد ؟!🤯 داره مذاکره میشه ؟!😡 معلوم هست چه خبره؟!🤔 الان باید چکار کنیم؟؟‌🤦‍♂ ✌️۲ دقه وقت بزار کلیپ رو ببین🧠 ✅ @shebrahimiii | رِسانو
گوگل پلی رفع فیلتر شد@shebrahimiii | رِسانو
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه قوت قلبی میده این آیه: «إِلَّا أَنْ يَشَاءَ اللَّهُ»❤️ اگر خدا بخواهد، می شود... @shebrahimiii | رِسانو
🔻عمری گفته‌شد رسانه نداریم خب الان چندماهه نت رو بستند همه بالاجبار اینجا بودیم. رسانه دست خودمون بود ... چی تحویل دادیم؟! ⚠️جز اینکه همه فهمیدند خیلی از ماها هم حرفهای رو تایید میکنیم و مملکت روهواست؟ 👈ما اگر عقل داشتیم الان مردم کامشون شیرین بود که تونستیم جلوی ابرقدرت بایستیم ولی هر روز با اخبار و کاری میکنیم که مردم میگن خودشون هم میگن دادن رفت... ⚠️ خب طرف خیلی معتقد به نظام نیست میگه اینها که از ما بدترن گفت والا ما در وضعیت جنگی،به مسئولین همین نظامی که قبولش نداریم اعتماد داریم،اینها کلا اعتماد ندارند. خلاصه خدا کمکمون کنه.🙏 کار سختی داریم و کار خیلی سخت رو رهبری و مسئولین ارشد دارند. ✅ @shebrahimiii | رِسانو
دیشب اتفاقاتی در جنوب کشور رخ داده 🧐 خلاصه ماجرا: در ساعات قبل و پس از حماقت دشمن آمریکایی سطح تنش در خلیج فارس به‌ ویژه در مسیر منتهی به تنگه هرمز به مرحله درگیری محدود و نقطه‌ ای تغییر کرده است. 👈 ماجرا از آنجا شروع شد که یک نفتکش آمریکایی با خاموش‌ سازی عمدی سامانه‌ های راداری تلاش کرد به ‌صورت پنهانی از منطقه عبور کند. ▫️پس از این اتفاق قایق‌ های تندرو سپاه پاسداران با اجرای مانورهای تهاجمی و شلیک هشدارهای متعدد (در حداقل سه نوبت) مانع عبور کشتی مورد نظر شده و در مرحله بعدی تیراندازی هدفمند به سمت کشتی مورد نظر صورت گرفته که منجر به توقف ابتدایی و سپس عقب‌نشینی آن گردیده است. 👈از سوی دیگر آمریکا هواگرد هایی را برای تسلط بر حریم هوایی در منطقه ی حضور شناور ها و کشتی تجاری خود اعزام میکند که یکی از آنها برای تغییر وضعیت اقدام به سه شلیک به یک محدوده غیرمسکونی در اطراف بندرعباس کرده که به موجب آن انفجارهای شنیده شد که البته خسارت جانی و مالی در خصوص آن تا این لحظه گزارش نشده است. 👈در پاسخ به این اقدام سامانه‌های پدافندی ایران با هواگرد های آمریکایی در منطقه خلیج فارس درگیر شده و آنها را هدف قرار داده که اصابت حداقل یک مورد قطعی می باشد. همچنین در ادامه درگیری نیروی دریایی متوجه یک شناور نظامی آمریکا (که احتمالا برای عبور دادن کشتی تجاری وارد شده) میشوند که با تهاجم نیروی ایرانی رو به رو گردیده که بر اساس روایت منابع مطلع شلیک های متعدد به ناو یا شناور آمریکایی رخ داده و حداقل یک اصابت قطعی می باشد. مسئله ی مهم تر اما مربوط به یک اقدام مهم از سوی قایق های تندرو سپاه پاسداران بوده است. پس از این تبادل‌ ها تعدادی از قایق‌ های تندرو سپاه مسیر خود را از سواحل ایران به سمت سواحل جنوبی خلیج فارس در محدوده منتهی به مسیر آب‌ های امارات تغییر داده‌ اند که علت این ماجرا هنوز مشخص نیست. البته گزارش هایی از چند نوبت شلیک هشدار و همچنین اقداماتی احتمالا برای ایجاد فاصله و دور نگه ‌داشتن شناورها یا هواگردهایی گزارش شده است. که به نظر میرسد با هدف ایجاد حریم بازدارنده و مدیریت فاصله محل تنش صورت گرفته است. 👌در درگیری رخ داده برتری قطعی تاکتیکی با نیروهای مسلح ایران بوده و همچنین اقداماتی فرا ساحلی با فرض بر افزایش حضور پهپاد های شناسایی و عملیاتی دشمن اجرا گردیده که تا لحظه ی تنظیم این گزارش در جریان است. 👈عملیات دیشب ایران یادآوری کرد که هرگونه شناور متجاوز با سامانه شناسایی غیرفعال، هدف مشروع آتش بدون اخطار است و طرف امریکایی قادر به محافظت از هیچ شناوری تحت هیچ عوان نخواهد بود.... پ ن : در حالی که ایران در 24 ساعت گذشته اجازه عبور به 25 کشتی را داده آمریکا کوشیده که خود یک کشتی را عبور دهد. علت هم این است که طرف آمریکایی میخواهد نظم کنونی خلیج فارس را قبول نکرده و از آن سرپیچی کند. 👈دیشب روشن شد که اولا تنگه باز است و همه از مسیر ایران حق عبور دارند. دوما چنانچه آمریکا به هر شکل قصد عبور داشته باشد ، هدف قطعی ایران خواهد بود. @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
#مهم دیشب اتفاقاتی در جنوب کشور رخ داده 🧐 خلاصه ماجرا: در ساعات قبل و پس از حماقت دشمن آمریکایی سط
🔻 نکته اش کجاست؟!! ⚠️منابع خبری متصل به آمریکا، صرفا میگن سه موشک‌ به بندرعباس زده شده (مثلا: رویترز، به نقل از یک مقام آمریکایی: حملات هوایی جدیدی را علیه یک سایت نظامی ایران انجام دادیم/ ارتش آمریکا پهپادهای ایرانی را که تهدیدی برای نیروها و کشتیرانی تجاری ما بودند، سرنگون کرد)؛ اما مابقی ماجرا رو توضیح نمیدن... نمیگن اصل اتفاق چی بوده؟ ایران چه واکنشی داشته؟ ایران چقدر زده؟ امریکا به هدفش رسیده؟ یا ناکام شده؟ و ... فقط میگن ما زدیم!!!! بعد که ما صرفا روایت اونها رو میشنویم عصبی میشیم، ناامید میشیم، نگران میشیم و ... 🧐راهکار چیه؟! سعی کنیم صدر تا ذیل اقدام رو متوجه بشیم تا بتونیم به یک تحلیل درست برسیم