رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
متن دقیق ترامپ درمورد بازگشایی محاصره: کشتیهایی که به دلیل محاصره دریایی شگفتانگیز و بیسابقه ما
درپی اعلام رفع محاصره ایران، قیمت نفت برنت پس از حدود ۵۰ روز برای اولین بار به حدود ۹۲ دلار در هر بشکه رسید
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
در ذهن سلطنت طلب ها چه میگذرد ؟ ✅ @shebrahimiii | رِسانو
...
انواع و اقسام زندانیان رو کجا نگهداری میکردیم؟😐
#پیچک
خبرنگار الجزیره: لغو محاصره، نخستین گام تفاهم ایران و آمریکا؛ هنوز مذاکره هستهای آغاز نشده است
ادعای علی هاشم به نقل از یک منبع مطلع:
🔹اعلام ترامپ درباره لغو محاصره بنادر ایران، نخستین گام برای پیشبرد تفاهم میان تهران و واشنگتن بوده است.
🔹هنوز گفتوگوی مستقیمی درباره پرونده هستهای انجام نشده و قرار است روند مذاکرات بهصورت تدریجی و بر پایه اقدامات متقابل در قالب یک یادداشت تفاهم پیش برود؛ همچنین احتمال دارد اعلام آتشبس میان حزبالله و اسرائیل نیز بخشی از این چارچوب گستردهتر باشد.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
نشد یه بار ما اخبار و از رسانه خودمون اول دریافت کنیم!
🔹اخباری که از توافق و تفاهمنامه اومده بشدت ضد و نقیضه و نمیشه روش حساب کرد!
🔹تیم مذاکره کننده کشورمون باید بیان توضیح بدن تا شک و شبهه ای باقی نمونه و ما از زبون ترامپ و خبرنگارای خارجی دنبال خبر کشورخودمون نباشیم!
✅ @shebrahimiii | رِسانو
تسنیم: ایران بارها بر ضرورت تعیین وضعیت دارایی های مسدود شده ایران قبل از هرگونه تفاهم اولیه تاکید کرده است.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
ببینید در مورد صنعت هسته ای نظر شخصی و کارشناسی بنده خروج از NPT و آزمایش رسمی سلاح اتمیه ولی وقتی نظام تصمیمی برای حرکت به این سمت نداره، اورانیوم ۶۰ درصد تنها کاربردش معامله و امتیازگیری میشه.
تقوی نیا/ تفسیرگر
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔴آتلانتیک: راهی برای رسیدن به توافق وجود ندارد
✅ @shebrahimiii | رِسانو
واکنش بقایی به ترامپ:
🔹ما از ۴۷ سال پیش خداحافظی کردیم و دیگر بر اساس بایدهای دیگران عمل نمیکنیم
✅ @shebrahimiii | رِسانو
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 تشییع رهبر شهید انقلاب چه زمانی خواهد بود؟
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران توضیح می دهد
✅ @shebrahimiii | رِسانو
‼️سخنگوی وزارت خارجه:
تاکنون تفاهمی با آمریکا نهایی نشده است
در این مرحله بر خاتمه جنگ متمرکز هستیم و در مورد جزئیات برنامه هستهای مذاکرهای نداریم
با زبانِ باید، ۴۷ سال پیش خداحافظی کردیم
🔻هیچ یک از طرفهای غربی که وقتی درباره ایران صحبت می کنند، نباید از باید استفاده کنند؛ ما بر اساس منافع ملت ایران تصمیم می گیریم.
🔻بایدهایی که آمریکاییها مطرح میکنند، در واقع خواهش میکنیم است؛ تبادل پیامها ادامه دارد و تفاهم هنوز نهایی نشده است.
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🔻واکنش بله وقتی میبینیه بعد وصل شدن نت هم مردم توش فعالیت میکنن:
✅ @shebrahimiii | رِسانو
وی در ادامه افزود:
زیاد بلندپروازی بکنی، به ناموسم پرهاتون رو قیچی میکنن 🪶🪶
✅ @shebrahimiii | رِسانو