#اندکی_تامل
سازمان موساد میگه ما بینتون بودیم
سازمان مجاهدین میگه نیروهای ما حضور داشتن و رسماً اسم کشته هاتون رو اعلام کرد
کوموله و دموکرات هم فراخوان داده بودند
ترامپ رسماً میگه ما سلاح فرستادیم، لوکیشن و محل درگیری ها هم کلانتری ها و پایگاه های بسیجی بودند که تو جنگ توسط دشمن بمباران شدند
کلی فیلم حمله مسلحانه شون هم هست ولی خب باز یه عده میگن همه اینها معترض بودن
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🌻بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
💛💭السّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ...
✅ @shebrahimiii | رسانو
هدایت شده از رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
هر روز فقط یک آیه
برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️
می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه یک آیه ها 😌✨
روی لینک زیر کلیک کن و یک یا چند آیه بخون👇
https://khatmnoor.ir/khatm/13545
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
هر روز فقط یک آیه برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️ می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه ی
...
امروز به نیت قوت قلب مردم مظلوم لبنان، چندتا آیه ببشتر بخونیم 👌🏼
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#حال_خوب
اونی نباشیم که نااُمیده،اونی باشیم که به بقیه اُمید میده،اونی باشیم که حال بدِ بقیه
کنارش خوب میشه🌿
✅ @shebrahimiii | رسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
توییت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: ✅ @shebrahimiii | رسانو
...
بخشی از پیام رهبر انقلاب بهمناسبت چهلمین روز شهادت آقا به تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۰:
ما طالب جنگ نبوده و نیستیم ولی به هیچوجه از حقوق حقّه خود دست نمیکشیم و در این جهت همه جبهه مقاومت را بهطور یکپارچه در نظر داریم.
✅ @shebrahimiii | رسانو
قالیباف در گفتوگو با نبیه بری رییس مجلس لبنان:
🔺اگر جنایتها ادامه یابد، روند گفتوگوها را متوقف می کنیم و جلوی رژیم صهیونیستی میایستیم.
نبیه بری: لبنان هرگز مواضع مثبت ایران در این مرحله حساس را فراموش نمی کند
✅ @shebrahimiii | رسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
قالیباف در گفتوگو با نبیه بری رییس مجلس لبنان: 🔺اگر جنایتها ادامه یابد، روند گفتوگوها را متوقف
...
وقتی مواضع لبنانی ها رو میبینم، اتوماتیک از شعارهای مجریان راهپیمایی ها اعلام انزجار میکنم.😐
بخدا جمهوری اسلامی لبنان رو رها نکرده ✋🏼
#صبح_روشن
قالیباف در گفتوگو با نبیه بری :
🔺جان ما و شما یکی و پیوند ایران و لبنان ناگسستنی ست. ما مصمم هستیم که آتش بس در همه جای لبنان و به ویژه در جنوب این کشور برقرار شود.
✅ @shebrahimiii | رسانو
#تحلیل_بر_خط
#اندکی_تامل
عدهای در فضای داخلی دارن به نظام جمهوری اسلامی حمله میکنن و معتقد هستن ایران لبنان رو با رژیم صهیونسیتی تنها گذاشته
برخی معتقدن نظامیها ترسیدن و از سر ترس هست که به کمک لبنان نمیرن
برخی یک پله عقبتر میگن نه
نظامیها نترسیدن اما سیاسیون مانعشون هستن
خب این دو گروه فقط این دوتا سوال رو جواب بدن و بعد به این نظام مظلوم هجمه ببرن
1. اگه موشکباران رژیم در حال حاضر، کمک به مردم لبنانه، حالا نیروهای نظامی ما ترسو هستن یا سیاسیون مانعشون شدن، خب انصار الله چرا رژیم رو موشکباران نمیکنن؟
انصار الله حتی در حمایت از غزه هم وارد جنگ با رژیم و آمریکا شدن و بابالمندب رو بستن و خیلی بخاطر این حمایت هزینه دادن
حالا چرا وارد نمیشن؟
2. مطمئنید با موشکباران رژیم صهیونیستی، میتونید مانع بمباران لبنان بشید؟
مطمئنید با این کار، حملات گسترش پیدا نمیکنه؟
مطمئنید با این کار، مناطق مسیحینشین و سنی نشین بمباران نمیشه تا همه، این اتفاقات رو حاصل دخالت ایران بدونن و به دشمنی با حزبالله بلند بشن؟
همین دوتا سوال و جواب وجدانیشون، کافی نیست که بفهمیم امکان حمایت نظامی مستقیم از حزبالله وجود نداره؟
✅ @shebrahimiii | رِسانو