eitaa logo
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
14.9هزار دنبال‌کننده
22.9هزار عکس
11.3هزار ویدیو
337 فایل
﷽ | کانال رسمی مهندس شاهرخ ابراهیمی | ▪️مشاور تربیت‌ رسانه ای ▪️کارشناس‌ رسانه و‌ پژوهشگر شناختی تیم رِسانو پیشگام در آموزش،🔝 تحلیل و آگاهی بخشی در عصر دیجیتال. ✔️ارتباط با رسانو: @resano_admin ✔️جهت هماهنگی جلسات: @hamahangi_resano
مشاهده در ایتا
دانلود
فرمانده‌کل ارتش: 🔺 هرگونه خطای دشمن با خشم انباشته مواجه می‌شود@shebrahimiii | رسانو
فرمانده کل ارتش: 🔺دشمن در جنگ رمضان و جنگ ۱۲ روزه به‌دنبال تسلیم ایران، نابودی جمهوری اسلامی و حتی تغییر نقشه ی کشور بود، اما هیچ‌یک از اهداف دشمن محقق نشد و در نهایت خود به‌دنبال آتش‌بس رفت. ✅ @shebrahimiii | رسانو
فرمانده کل ارتش: 🔺ملت ایران با حضور در صحنه نشان دادند در دفاع از کشور، اعتقادات و نظام اسلامی ایستاده‌اند و بخش مهمی از این نبرد را مدیریت کردند. ✅ @shebrahimiii | رسانو
✍🏼با امضای توافق چند چندیم؟ هنوز متن رسمی توافق منتشر نشده و برای قضاوت زود ست. اما بر اساس اخبار موجود، فرمول اصلی این ست: ایران تنگه را باز می‌کند و آمریکا محاصره را برمی‌دارد. ♨️برای فهمیدن اینکه در این معامله چند چندیم، باید به عقب برگشت: 🔻 مسیر طی شده تا توافق↯↯↯ ▫️ قرار اولیه: پس از آتش‌بس، مقرر شده بود ایران تنگه را باز کند. ▫️ زیاده‌خواهی آمریکا: آمریکا با شکست مذاکرات، محاصره را آغاز کرد تا به یک «توافق حداکثری» در حوزه‌های هسته‌ای و منطقه‌ای برسد. ▫️ پاسخ ایران: ایران در واکنش به این فشار، مجدداً تنگه را بست. 🔻 وضعیت فعلی: اکنون توافق بدون دستیابی آمریکا به آن «توافق بزرگ» حاصل شده و دو طرف تازه باید آماده مذاکره شوند. در این میان، کفه ترازو به چند دلیل به نفع ایران سنگینی می‌کند: 1⃣. حاکمیت بر تنگه: اوضاع به پیش از جنگ برنگشته است. کلید تنگه اکنون در دست ایران است؛ هر زمان اراده کند می‌تواند آن را ببندد و حتی می‌تواند به عناوین مختلف مانند ارائه خدمات عوارض دریافت کند. 2⃣ فرصت تنفس اقتصادی و نظامی: حتی اگر مذاکرات دو ماه آینده به نتیجه نرسد، این بازه زمانی یک فرصت طلایی برای ایران است تا پس از دوران محاصره و عدم فروش نفت، به بازسازی و بازیابی نظامی و اقتصادی خود بپردازد. 3⃣ تثبیت موقعیت منطقه‌ای: آمریکا عملاً وحدت جبهه مقاومت را با محوریت و رهبری ایران پذیرفته است. 4⃣ دستاورد آمریکا: آمریکا در این مرحله چیزی بیشتر از همان امتیازِ قرار پس از آتش‌بس یعنی باز شدن تنگه به دست نیاورده است. ❓سوال: اگر آمریکا بدعهدی کند، «برجام ۲» تکرار می‌شود؟ 📝جواب: خیر! مدل این توافق با برجام کاملاً متفاوت است. در برجام، ایران امتیازات نقد داد و وعده‌های نسیه گرفت که محقق نشدند. اما در این توافق، ایران چیزی را از دست نمی‌دهد. 👌🏼 ساختار توافق برگشت‌پذیر است؛ یعنی در صورت بدعهدی آمریکا، همه چیز به سرعت به نقطه صفر برمی‌گردد، چرا که باز ماندن تنگه منوط به اراده و رفتار طرف مقابل است. همچنان برای قضاوت نهایی باید منتظر متن توافق ماند. ✍🏼محسن مهدیان ✅ @shebrahimiii | رسانو
عراقچی: 🔺حمله نظامی رژیم صهیونیستی از الان به بعد نقض یادداشت تفاهم ست. 🔺از نظر ما دو طرف این تعهد نامه یک طرف آمریکا و اسراییل و یک طرف دیگر ایران و حزب الله ست و خاتمه جنگ در لبنان بخش جدایی ناپذیر ست 🔺بدون عقب نشینی اسراییل از سرزمین هایی که در لبنان اشغال کرده خاتمه جنگ پایان نیافته ست. ✅ @shebrahimiii | رسانو
در وقت مرگ، چهره ی ما دیدنی تر ست از اشک هایِ شوق ملاقاتِ با حسین❤️ ✅ @shebrahimiii | رسانو
ماشاالله به بچه های تیم ملی ایران❤️ درود به شرفتون که برای ایران جنگیدید🇮🇷 روسیاهی هم بماند برای اونایی که میخواستن تیم ملی رو ببرن به حاشیه، اونایی که پرچماشون رفت سطل اشغال😂 اونایی که به این بچه‌ها زخم‌زبون زدن و خلاصه هر بی‌وطن فارسی‌زبان و غیر فارسی زبان چه داخلی چه خارجی گول چهارتا مزدور و خودفروخته که می‌خواستن جو تیم ملی رو به هم بریزند رو نباید خورد، طرفداری تیم ملی همونایی بودن که توی ورزشگاه و توی منازل، شاد و خوشحال و ناراحت میشدن🇮🇷 پرچم این کشور توی هر ورزشگاهی توی هر نقطه از جهان، همیشه بالاست 🇮🇷 ✅ @shebrahimiii | رِسانو
| سیلی بومرنگی ایران! @shebrahimiii | رسانو
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥انمیشن لگویی جدید از جام جهانی و شهدای میناب💔 ✅ @shebrahimiii | رِسانو
مایک آدامز، نویسنده و فعال رسانه‌ای آمریکایی: 🔺فکر می‌کنم نام ترامپ در تاریخ به عنوان رییس‌جمهوری ثبت خواهد شد که به طور تصادفی ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کرد.@shebrahimiii | رسانو
رِسانو |‌ شاهرخ‌ ابراهیمی
مایک آدامز، نویسنده و فعال رسانه‌ای آمریکایی: 🔺فکر می‌کنم نام ترامپ در تاریخ به عنوان رییس‌جمهوری
... مراقب باشیم «روایت فتح»، تبدیل به «روایت شکست» نشه ! ‼️ابر قدرت های عالم،اومدن ریشه کن کنن؛ نظام استکباری‌شون، عیان ریشه کن شد ! ‌‌‌‌... ‌ ‌