#پوستر
رهبر شهید: راه حسین بن علی ﷺ پرچم حرکت امت اسلام به سوی هدفهای اسلامی ست.
✅ @shebrahimiii | رسانو
حاج امیر کرمانشاهی468_110975977940459.mp3
زمان:
حجم:
16.2M
🎧بشنویم
🎼مناجات
📻 از ما استخوانهایی خواهد ماند که حسینﷺ را دوست دارد و روحی که آواره ی اوست...
✅ @shebrahimiii | رسانو
📰 وال استریت ژورنال نوشت:
🔺 ترامپ در حال از دست دادن تندروهایی ست که زمانی از جنگ ایران دفاع میکردند.
✅ @shebrahimiii | رسانو
🔺رژیم صهیونیستی به حومه ی شهرک کفرتبنیت از توابع النطبیه در جنوب لبنان حمله ی پهپادی کرد
#مرگ_بر_اسرائیل
✅ @shebrahimiii | رسانو
ترامپ:
🔺اگر با ایران توافق نمیکردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر میکردیم . ذخایر نفتی ما هم چهار هفته دیگر تمام میشد و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم.
✅ @shebrahimiii | رسانو
ترامپ:
🔺وقتی همه غنیسازی دارند چرا ایران نداشته باشه؟
🔺عادلانه نیست عربستان موشک داشته باشد ایران نداشته باشد.
🔺بهشون چند تریلیون دلار خسارت زدیم. ۳۰۰ میلیارد دلار ندیم؟
✅ @shebrahimiii | رسانو
🔻 آمریکا بد عهده؟
🔹 آره
🔻 به آمریکا اعتماد نداریم؟
🔹 به هیچ عنوان اعتماد نداریم
🔻 خب حالا چکار کنیم؟ تدبیر چیه؟!
🔹 در تفاهم نامه یک بند میزاریم (بند ۱۳) و میگیم تا آمریکا به تعهداتش در بندهای ۱، ۴، ۱۰ و ۱۱ این تفاهم نامه عمل نکنه وارد مرحله دوم و مذاکرات نهایی نمیشیم
🔻 آمریکا میپذیره؟!!!
🔹 مگه چاره دیگه ای داره؟😄
🔻 به امتیازات نقد آمریکا در تفاهمنامه دقت کردین؟!
بند۱- خاتمه جنگ در همه جبهه ها من جمله لبنان
بند۴- رفع محاصره دریایی ایران
بند۱۰- اسقاطیه تحریم های نفتی، بانکی، بیمه ای و حمل و نقل ایران
بند۱۱- آزادسازی پولهای بلوکه شده ایران
این ۴ بند، امتیازات نقدی هست که آمریکا متعهد شده بلافاصله پس از امضا اجرایی کنه، و تا اجرا نکنه ایران حق داره وارد مرحله بعد نشه
حالا اگه اجرا نکرد چه میشه؟ ایران نه وارد مذاکرات میشه، نه تنگه هرمز رو باز میکنه، به اسرائیل هم حمله میکنه
🔻 از این تعهدات نقد:
بند ۴ عملیاتی شده (یعنی رفع محاصره دریایی ایران)
بند ۱۰ احتمالا امروز توسط وزیر خزانه داری آمریکا طی دستورالعملی تحریمهای نفتی و بانکی و بیمه ای و حمل و نقلی ایران برای مدت ۶۰ روز لغو میشه که به منزله اجرای تعهدش و نقد شدن برای ماست
بند ۱۱ هم امروز با دستورالعمل آزادسازی پولهای بلوکه شده اجرایی میشه
👈 اما مشکل در اجرایی شدن بند یک هست یعنی خاتمه جنگ در لبنان و عقب نشینی اسرائیل از خاک لبنان، بخش سخت و پیچیده تفاهم نامه همین جاست.
البته مشکل ما نیست، این مشکل آمریکاست که باید اسرائیل رو قانع کنه منطبق بر تفاهم نامه عمل کنه و ما هم محکم بر اجرایی شدن این بند اصرار میکنیم
🔻 خب، حالا اگه اسرائیل زیر بار نرفت چکار میکنه؟!!!
هیچی، تنگه هرمزِ نیمه باز رو میبندیم، وارد مرحله دوم یعنی ورود به مذاکره برای توافق نهایی نمیشیم، ضرب الاجل تعیین میکنیم برای خاتمه جنگ در لبنان و بعدش اسرائیل رو موشک باران میکنیم...