در هیاهوی رسانهها گم نشوید؛ حقیقت ساده است:
ایران ایستاده، ایران قدرتمند است، ایران جبهه استکبار را عقب رانده، ایران یک #ابرقدرت است.
این یک واقعیت است🇮🇷🔥
✅ @shebrahimiii | رِسانو
⚠️🚨درجه بالای ولایتمداری این است که حتی اگر حق نظر دادن داشته باشی
👈 نظر ولیّ جامعه را بر نظر خود مقدّم کنی...
🙏اما دوستان، عزیزان
🚨اگر قانون اساسی جمهوری اسلامی را قبول دارید👇
اگر این قانون را مطابق شریعت اسلام میدانید👇
قبول کنید که در این قانون برای رئیس جمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملّی هم اظهار نظر قرار داده شده.
✅یعنی میتوانند قانوناً نظر خود را بگویند.
طرحِ نظر در آن جایگاه قانونی، ولو با نظر رهبر یکسان نباشد
❌خلاف شرع نیست
❌خیانت نیست
❌سرپیچی از ولایت نیست.
⚠️حال چرا رهبری اجازه میدهد نظر آنها محقق شود؟👇
😊چون اگر قرار باشد حرف اول و آخر را رهبری بزند، دیگر چه نیازی به شورا بود؟
چرا این شورا با این بَسط ید را در قانون اساسی جا دادند؟!
⚠️🚨نکتهای که از روز اول بر آن تأکید کردیم:👇
چنانچه یک تصمیمی در حاکمیت، منافع ملّت و نظام را با خطر جدی مواجه کند، رهبری اجازه نمیدهند.
در اینجا هم با رئیس جمهور شرط کردهاند و اگر شروط محقق نشد، اجازه ملغی خواهد شد.
همین
✅ @shebrahimiii | رِسانو
یک خوانش غلط دیگر از پیام رهبر انقلاب آن است که بگوییم پشت مذاکرهکنندگان در مذاکرات حضوری آینده، خالی و موضع آنها تضعیف شد. برعکس، موضع آنها تحکیم شد.
مذاکرهکننده باید به دشمن نشان دهد که با این سطح انتظار آشکار، حق هیچ تخطی از شروط را ندارد.
پیام جدیت در بالاترین سطح صادر شد.
✍احسان صالحی
✅ @shebrahimiii | رِسانو
مکتب حسین(ع)، مکتب صلابت و شجاعت است؛ مکتب «هیهات منّا الذلة».
آنگاه که رهبر انقلاب با صراحت نظر خود را بیان میکنند و با اقتدار، مرز مذاکره و تسلیم را روشن میسازند، جلوهای از روح امامت و عزت حسینی نمایان میشود.
#صلابت در بیان حق، میراث عاشوراست... 🇮🇷
✅ @shebrahimiii | رِسانو
در نهایت یه جمله دلی عرض می کنم؛
به فرمان رهبری من ناظر و پشتیبان پزشکیان و اعضای شورای عالی امنیت ملی هستم
اما در انتخابات بعدی به کسی رای دهید که وقتی از نظر رهبری مطلع شد بگه سمعا و طاعتا و با تمام جان و توانش پای نگاه ولایت فقیه ایستادگی کنه و الا همه ما باید حداقل طی ۴ سال هزینه خواسته های او را بدهیم.
بناست کشور طبق خواسته های من و شما پیش برود و بزرگترین آوردگاه خواسته ی ملت ، عرصه ی انتخابات است.
اکثر جمهور ملت ایران پزشکیان و دولتش را به ریاست برگزیدهاند و باید همه پذیرای این واقعیت باشیم.
این پیام برای عموم ملت ایران است
چه خوش مان بیاید
چه بدمان بیاید.
✍ شاهرخ ابراهیمی
✅ @shebrahimiii | رِسانو
🌻بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ
💛💭السّلامُ عَلَیْکَ یا صاحِبَ الزَّمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا خَلیفَةَ الرَّحْمانِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا شَریکَ الْقُرْآنِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا قاطِعَ الْبُرْهانِ . اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا إِمامَ الْإِنْسِ وَ الْجانِّ ، اَلسَّلامُ عَلَیْکَ وَ عَلى آبائِکَ الطَّیِّبینَ ، وَ أَجْدادِکَ الطَّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکاتُهُ...
✅ @shebrahimiii | رسانو
هدایت شده از رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
هر روز فقط یک آیه
برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️
می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه یک آیه ها 😌✨
روی لینک زیر کلیک کن و یک یا چند آیه بخون👇
https://khatmnoor.ir/khatm/13545
✅ @shebrahimiii | رِسانو
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
هر روز فقط یک آیه برای ارتباط با خدای مهربونمون❤️ می خوایم ختم قرآن بگیریم اون هم با همین یک آیه ی
...
نذر تعجیل در ظهور چندتا آیه بیشتر بخونیم
رِسانو | شاهرخ ابراهیمی
. 📆 سوم محرم الحرام ۱۴۴۸ سلام بر رقیهﷺ ◾️ یک دختر سه ساله و این همه معرفت؟! عجیب هم نیست، تو دخت
.
📆 چهارم محرم الحرام ۱۴۴۸
بَرِئتُ اِلی الله ؛
لحظههای سختی بود؛
انتخاب بین ماندن درتاریکی یا رفتن به سمت نور... ندایی از درونش گفت :
«هنوز دیر نشده».
تا عاقبتبهخیری تنها یک قدم مانده .
▫️دیر آمد، اما آمد. سربهزیر و شرمسار.
تا حالا کسی فرمانده لشکر را اینچنین ندیده بود. امام حسین بغلش کرد. حر، بیتاب پرواز شد. میدانست پرواز، پَر نمیخواهد، دل میخواهد.
▪️ حُر نشان داد آزادی واقعی یعنی رهاشدن از بندِ نفس، یعنی لبیکگفتن به ندای ولایت تا پای جان.
▫️بزرگترین درسِ حرّ این بود:
هیچ وقت برای برگشتن دیر نیست!
✅ @shebrahimiii | رسانو
آقاجان! من برگشتم؛
دیر بگشتم، ولی برگشتم
«حسین» زمانه ت رو بشناس.
✅ @shebrahimiii | رسانو
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#حال_خوب
درهرحال
ما به زندگی خودمون ادامه میدیم☕️😌
✅ @shebrahimiii | رسانو