اسمهای بلژیکی واقعا سخته
وَنَکِن - یوری تیِلِمِنز - سالزماکرز - لوکهباکیو
برای فرزندان خود، نام نیک انتخاب کنید😒
راستی این وسط اینم بگم:
بدبخت تر از رضا پهلوی، این جلیقه سبزهای کنار زمینن که باید پشت به بازی، فقط تماشاچیا رو نگاه کنن👀