eitaa logo
سلوک شیدای حسین(ع)
126 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
943 ویدیو
220 فایل
✨﷽‌. الهم الرزقناشفاعه الحسین.کوچکتراز آنم‌که خود را ذاکر کوی حسین بدانم‌اماچون اغلب کانالهای آموزش مداحی به #آسیبها نمی پردازندو #سلوک شیدایی است که مارادراین راه موفق میکند سعی دارم در این دو زمینه مطالبی را عرضه بدارم تا چه درنظر آید. @khkhhosein
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ تشرف سيد جعفر قزوينى با پدر بزرگوار خود ✅ سيد جليل , آقا سيد جعفر قزوينى مى‌گويد: ▫️بـا پدرم - مرحوم آقاى سيد باقر قزوينى - به مسجد سهله مى‌رفتيم. وقتى نزديك مسجد رسيديم، به او گفتم: 🔹 اين حرفهايى كه از مردم مى شنوم، يعنى هر كس چهل شب چهارشنبه به مسجد سهله بيايد حضرت مهدى (ع) را مى بيند، پايه و اساسى ندارد. ▫️ پدرم غضبناک متوجه من شد و گفت: 🔸 چرا اساسى نداشته باشد؟ فقط به خاطر آن كه تو نديده اى؟ آيـا هـر چيزى كه تو نديده اى اصل ندارد؟ ▫️ و خيلى مرا سرزنش كرد، به طورى كه از گفته خويش پشيمان شدم. داخل مسجد شديم. هيچ كس در آن جا نبود. وقتى پدرم در وسط مسجد، براى خواندن دو ركعت نـمـاز اسـتـجاره ايستاد، شخصى از طرف مقام حضرت حجت (ع) متوجه او شد و از كنارش عبور نـمـود. بـه او سلام كرد و با ايشان مصافحه نمود. در اين جا پدرم به من توجه كرد و پرسيد: 🔸 اين آقا كيست؟ ▫️ گفتم: 🔹 آيا او حضرت مهدى (ع) است؟ ▫️ فرمود: 🔸 پس كيست؟ ▫️ من به دنبال آن حضرت دويدم، ولى احدى را نه در مسجد و نه در خارج آن نديدم. ⬅️ بركات حضرت ولی عصر(علیه السلام)، 🏷 (عج الله تعالی فرجه الشریف)
امام صادق علیه السلام: شما شیعیان، نوری دارید که در دنیا با آن شناخته می شوید. هرگاه یکی از شما دیگری را می خواهد ببوسد، بر جای آن نور در پیشانی بوسه زند.
اعلام مراسم📣📣📣 👈 قرائت دعای توسل با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها 📅سه شنبه ۱۴۰۴/۰۲/۰۴ از نماز مغرب 🕌مکان:آبشار سوم جنب سالن اجلاس آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه السلام جهت اطلاع از مراسمات آستان در کانال هیئت حضرت موسی ابن جعفر علیهماالسلام عضو شوید👇👇👇 🆔@heyate_moosabnejafar
سلوک شیدای حسین(ع)
دعای توسل در نمازخانه کوثر مرکز علمی تخصصی سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ @sheidayehosein
- منشأ بدبختى انسان، غفلت از معاد يا انكار آن است. - منكران معاد بر اساس گمان انكار مى‌كنند نه علم. - ريشه خوشى‌هاى مستانه، غفلت - عقل و احتياط حكم مى‌كند كه اگر يقين به قيامت نداريد، لااقل به وقوع آن گمان داشته باشيد، نه آنكه به عدم وقوع قيامت گمان بريد كه منشأ هلاكت است. - نتيجه قرائت قرآن بايد عبوديّت و تسليم باشد. 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 آیه ۱۹ سوره انشقاق ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَنْ طَبَقٍ(۱۹) (قسم به این امور) که شما حوال گوناگون و حوادث رنگارنگ (از نخستین خلقت تا مرگ و برزخ و ورود به بهشت و دوزخ) خواهید یافت.(۱۹) معانی کلمات آیه طبق: طبرسى فرموده: اصل طبق به معنى حال است زمخشرى نيز آن را حال گفته است‏ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ‏ يعنى به حالى از حالى. راغب آن را چيزى را بالاى چيزى گذاشتن گفته است.[۱] =============================== تفسیر آیه تفسیر نور (محسن قرائتی) فَلا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ «16» وَ اللَّيْلِ وَ ما وَسَقَ «17» وَ الْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ «18» لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ «19» فَما لَهُمْ لا يُؤْمِنُونَ «20» وَ إِذا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لا يَسْجُدُونَ «21» به شفق، (سرخى بعد از غروب) سوگند مى‌خورم، و به شب و آنچه (زير پرده سياهى خود) جمع مى‌كند سوگند، و به ماه آنگاه كه كامل گردد سوگند. كه شما همواره از حالى به حال ديگر درآييد. پس آنان را چه شده كه ايمان نمى‌آورند؟ و آنگاه كه قرآن بر آنان خوانده شود، سجده نمى‌كنند؟ نکته ها «يَحُورَ» از «حور» به معناى رجوع و بازگشت است و مراد از آن بازگشت به حيات اخروى در قيامت مى‌باشد. «طَبَقٍ» به معناى تطبيق و انطباق است، يعنى قرار گرفتن دو چيز روى هم و به حالت نيز گفته مى‌شود، چون روح انسان با آن حالت منطبق شده است. پس‌ «لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ» يعنى شما بر حالتى وخصلتى سوار مى‌شويد كه مثل مَركبى شما را به‌سوى مقصد مى‌برد. «2» همان گونه كه در آستانه غروب، سرخى نمودار مى‌شود، سپس سياهى شب آن را مى‌پوشاند و آنگاه نور مهتاب بر تاريكى شب پرتو مى‌افكند و اين حالات يكى پس از «1». عبس، 34- 36. «2». تفسير راهنما. جلد 10 - صفحه 429 ديگرى مى‌آيد، شما انسان‌ها نيز يكى پس از ديگرى آمده و داراى حالاتى گوناگون در مسير تكامل به سوى خدا هستيد. مراد از «لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ»، مراحل مختلف زندگى است كه انسان در مسير حركتش به سوى پروردگار آنها را طى مى‌كند. حيات دنيوى، حيات برزخى و حيات اخروى. «1» ممكن است مراد از «لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ» اين باشد كه سرنوشت شما، طبق سرنوشت اقوام گذشته است. اگر مثل آنان انكار كنيد، هلاك مى‌شويد و اگر مثل آنان ايمان آوريد، نجات مى‌يابيد. حديثى نيز اين معنا را تأييد مى‌كند. مراد از سجده در آيه‌ «إِذا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لا يَسْجُدُونَ»، خضوع و تصديق و ايمان است و گرنه بايد هر آيه‌اى كه تلاوت شود مردم به سجده افتند. پیام ها 1- منشأ بدبختى انسان، غفلت از معاد يا انكار آن است. «ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ» 2- منكران معاد بر اساس گمان انكار مى‌كنند نه علم. «ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ» 3- ريشه خوشى‌هاى مستانه، غفلت از آخرت است. كانَ فِي أَهْلِهِ مَسْرُوراً ... ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ 4- عقل و احتياط حكم مى‌كند كه اگر يقين به قيامت نداريد، لااقل به وقوع آن گمان داشته باشيد، «يَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلاقُوا رَبِّهِمْ» «2» نه آنكه به عدم وقوع قيامت گمان بريد كه منشأ هلاكت است. «ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ» 5- نتيجه قرائت قرآن بايد عبوديّت و تسليم باشد. إِذا قُرِئَ‌ ... الْقُرْآنُ لا يَسْجُدُونَ‌ دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سلام ایام و عاقبتتان بخیر سالروز مجازات مستقیم آمریکای جهان خوار بدست قدرت الهی در صحرای طبس گرامی باد. حضرت امام خمینی فرمود: «نباید بیدار شوند، آنهایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده‌اند؟ نباید بیدار شوند؟ کی این هلیکوپتر آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند. شن‌ها مأمور خدا بودند. باد مأمور خداست. قوم عاد را باد از بین برد؛ این باد مأمور خداست. این شن‌ها همه مأمورند. تجربه بکنند باز». 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
سلام امام زمانم♥️ 🌺خورشید با اجازه ی رویت طلوع کرد 🌺قلبم سلام گفت و تپیدن شروع کرد 🌺آقای مهربان غزل های من سلام 🌺باید که در برابر اسمت رکوع کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سبحان الله به این همه زیبایی ✅ لاحول ولا قوه الا بلله العلی العظیم ☸صدای ملکوتی استاد عبدالباسط به سفره قرآن دعوت محفل اُنس با قرآن
هدایت شده از سلوک شیدای حسین(ع)
📌 مأمومی که امامش به او عاشق بود... ▪️ اَنتَ وَلیُّنا حَقّاََ... تو واقعا دوست ما هستی. اگر امام زمان این جمله را به شما بفرمایند چه حالی می‌شوید؟ ▫️ این جمله را امام هادی علیه السلام به جناب ابوالقاسم عبدالعظیم حسنی فرمود. راز محبوبیت او اطاعت از امام معصوم بود و این مطیع بودن او را به درجه‌ای از رشد معنوی رساند که امام هادی درباره‌اش فرمود: من زارَ عَبدالعَظیمِ الحَسَنی بِرِی کَمَن زارَ الحُسَین بِکَربَلا. اگر قبر عبدالعظیم را در شهرری زیارت کنید چنان است که گویی امام حسین علیه السلام را در کربلا زیارت کرده‌اید. و خوشا به احوالش که امامش این‌گونه به او عاشق بود... 🏴 وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) عموی گران‌قدر پیامبر گرامی اسلام تسلیت باد. @sheidayehosein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شش دقیقه رو فارغ از هر تفکری که دارید با عمقِ جان بشنوید قطعا چیزی در درونِ شما تغییر خواهد کرد
اعلام مراسم📣📣📣 👈 قرائت دعای پر فیض کمیل با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها 📅شب های جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ بعد از نماز مغرب و عشاء 🕌مکان:آبشار سوم جنب سالن اجلاس آستان مقدس امامزاده ابراهیم علیه السلام جهت اطلاع از مراسمات آستان در کانال هیئت حضرت موسی ابن جعفر علیهماالسلام عضو شوید👇👇👇 🆔@heyate_moosabnejafar
خضوع و خشوع نمی‌کنند. سجده و کرنش نمی‌برند. مقصود از سجده، تن دادن و سر فرود آوردن در برابر اعجاز قرآن و اوامر و احکام آن است. یا مراد این است که چرا نباید در برابر شنیدن قرآن، خوف خدا در دل و جان پیدا شود، و سر تسلیم در پیشگاه یزدان فرود آورده شود؟ پس آنان را چه شده كه ايمان نمى‌آورند؟ و آنگاه كه قرآن بر آنان خوانده شود، سجده نمى‌كنند؟ 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 آیه ۲۱ سوره انشقاق ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لَا يَسْجُدُونَ (۲۱) و چون بر آنان آیات قرآن تلاوت شود سجده حق نمی‌کنند؟(۲۱) معانی کلمات آیه «لا یَسْجُدُونَ»: خضوع و خشوع نمی‌کنند. سجده و کرنش نمی‌برند. مقصود از سجده، تن دادن و سر فرود آوردن در برابر اعجاز قرآن و اوامر و احکام آن است. یا مراد این است که چرا نباید در برابر شنیدن قرآن، خوف خدا در دل و جان پیدا شود، و سر تسلیم در پیشگاه یزدان فرود آورده شود؟ =============================== تفسیر آیه تفسیر نور (محسن قرائتی) فَلا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ «16» وَ اللَّيْلِ وَ ما وَسَقَ «17» وَ الْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ «18» لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ «19» فَما لَهُمْ لا يُؤْمِنُونَ «20» وَ إِذا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لا يَسْجُدُونَ «21» به شفق، (سرخى بعد از غروب) سوگند مى‌خورم، و به شب و آنچه (زير پرده سياهى خود) جمع مى‌كند سوگند، و به ماه آنگاه كه كامل گردد سوگند. كه شما همواره از حالى به حال ديگر درآييد. پس آنان را چه شده كه ايمان نمى‌آورند؟ و آنگاه كه قرآن بر آنان خوانده شود، سجده نمى‌كنند؟ نکته ها «يَحُورَ» از «حور» به معناى رجوع و بازگشت است و مراد از آن بازگشت به حيات اخروى در قيامت مى‌باشد. «طَبَقٍ» به معناى تطبيق و انطباق است، يعنى قرار گرفتن دو چيز روى هم و به حالت نيز گفته مى‌شود، چون روح انسان با آن حالت منطبق شده است. پس‌ «لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ» يعنى شما بر حالتى وخصلتى سوار مى‌شويد كه مثل مَركبى شما را به‌سوى مقصد مى‌برد. «2» همان گونه كه در آستانه غروب، سرخى نمودار مى‌شود، سپس سياهى شب آن را مى‌پوشاند و آنگاه نور مهتاب بر تاريكى شب پرتو مى‌افكند و اين حالات يكى پس از «1». عبس، 34- 36. «2». تفسير راهنما. جلد 10 - صفحه 429 ديگرى مى‌آيد، شما انسان‌ها نيز يكى پس از ديگرى آمده و داراى حالاتى گوناگون در مسير تكامل به سوى خدا هستيد. مراد از «لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ»، مراحل مختلف زندگى است كه انسان در مسير حركتش به سوى پروردگار آنها را طى مى‌كند. حيات دنيوى، حيات برزخى و حيات اخروى. «1» ممكن است مراد از «لَتَرْكَبُنَّ طَبَقاً عَنْ طَبَقٍ» اين باشد كه سرنوشت شما، طبق سرنوشت اقوام گذشته است. اگر مثل آنان انكار كنيد، هلاك مى‌شويد و اگر مثل آنان ايمان آوريد، نجات مى‌يابيد. حديثى نيز اين معنا را تأييد مى‌كند. مراد از سجده در آيه‌ «إِذا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لا يَسْجُدُونَ»، خضوع و تصديق و ايمان است و گرنه بايد هر آيه‌اى كه تلاوت شود مردم به سجده افتند. پیام ها 1- منشأ بدبختى انسان، غفلت از معاد يا انكار آن است. «ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ» 2- منكران معاد بر اساس گمان انكار مى‌كنند نه علم. «ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ» 3- ريشه خوشى‌هاى مستانه، غفلت از آخرت است. كانَ فِي أَهْلِهِ مَسْرُوراً ... ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ 4- عقل و احتياط حكم مى‌كند كه اگر يقين به قيامت نداريد، لااقل به وقوع آن گمان داشته باشيد، «يَظُنُّونَ أَنَّهُمْ مُلاقُوا رَبِّهِمْ» «2» نه آنكه به عدم وقوع قيامت گمان بريد كه منشأ هلاكت است. «ظَنَّ أَنْ لَنْ يَحُورَ» 5- نتيجه قرائت قرآن بايد عبوديّت و تسليم باشد. إِذا قُرِئَ‌ ... الْقُرْآنُ لا يَسْجُدُونَ‌ دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سلام ایام و عاقبتتان بخیر حاج اسماعیل دولابی(ره): قبل از بارش باران، تند بادی بر می خیزد و گرد و غبار زیادی بر پا می کند و همۀ خس و خاشاک ها و آشغال ها را از روی زمین جارو می کند. اما اگر کمی صبر کنیم باد آرام می گیرد و باران می بارد و سپس ابرها کنار می رود و هوا لطیف و آفتابی می شود. آشوب ها و نابسامانی های که در روزگار ما در سراسر جهان پدیدار شده است نزدیک شدن هوای لطیف و آسمان صاف و آفتابی ظهور را بشارت می دهد. 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
🍃✨ منبر کوتاه ✨🍃 ☀️ثواب زیارت کربلا حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام ⁉️سوال: ✍چرا ثواب حضرت عبدالعظیم برابر با زیارت امام حسین علیه السلام است؟ آیا جایگاه عبدالعظیم مثل امام حسین است؟ حضرت عبدالعظیم چه مقام رفیعی دارد که درباره زیارت هیچ معصومی این ثواب نیامده است؟ 🔖در ابتدا باید گفت: باید توجه داشت که آن ثواب ها که برای زیارت عبد العظیم ذکر شده در مقایسه با زیارت ائمه (ع) نیست، زیرا هیچ کسی با آنان قابل مقایسه نیست از این رو امیرمومنان(ع) فرمود: «لا یقاس بال محمد (ص) من هذه الامه احد، و لا یسوی بهم من جرت نعمتهم علیه ابدا؛ (۱) هیچ کس از این امت را با آل محمد نمی‌توان مقایسه کرد. آنان که ریزه خوار خوان نعمت آل محمد اند با آن ها برابری نمی‌توانند». 🕯از این کلام حضرت به روشنی به دست می‌آید که مردم و همه بشر نه تنها نمی‌توانند به مقام ائمه (ع) دست یابند و به جا و مقامی معنوی برسند که آن ها دارند، بلکه همگان ریزه خوار نعمت معنوی آن ها و با آنان قابل مقایسه نخواهد بود. با توجه به این نکته حال باید گفت: 1⃣ اولا : در مورد دلیل اینکه چرا ثواب زیارت عبدالعظیم حسنی(ع) به مثابه زیارت سیدالشهدا(ع) در کربلا عنوان شده است، باید گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حلقه وصل شیعیان در شهرهای مختلف بودند و می توان از ایشان به عنوان سفیر سیار ائمه(ع) یاد کرد. ایشان از جمله محدثین و علمای برجسته شیعه است که به دلیل مجاهدتهای علمی و تلاش برای رساندن معارف اهل بیت به شیعیان مورد توجه و تأیید ائمه معصوم قرار گرفته است. امامزاده عبدالعظیم حسنی در بین علما به عنوان محدث مطرح هستند. محدث کسانی هستند که فن جمع آوری احادیث و طبقه بندی روایات را می داند، آن را جمع می کند و یا می نویسد و یا شاگرد تربیت می کند. اما راوی کسی است که در سند حدیث نامش قرار می گیرد ضمن اینکه در محدث اصطلاح ویژه ای است و آن اینکه حدیث را مستقیم می شنود و دیگرانی که از او نقل می کنند راوی می شوند. لذا حضرت عبدالعظیم از محدثین است. 🔶در مورد دلیل اینکه چرا ثواب زیارت حرم عبدالعظیم به مثابه زیارت سیدالشهدا(ع) در کربلاست این نکته نیز قابل توجه است که : ممکن است در مورد سایر امامزادگان بزرگوار نیز روایاتی بوده، اما به دست ما نرسیده است چون ما هر یک از این امامزادگان را به نیت ائمه زیارت می کنیم و ثواب آن محفوظ است. اما روایت ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ما رسیده است. برخی شیعیان نزد امام هادی(ع) رفته و گفتند ما از زیارت کربلا آمدیم - در آن زمان که حاکمیت بنی عباس بود این سفر و زیارت بسیار برای شیعیان مشقت داشت- و حضرت در جواب فرمود که شما در ری زیارت عبدالعظیم را بکنید مثل این است که امام حسین(ع) را زیارت کرده اید. 🔷 البته با اینکه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از نظر علمی در میان علمای شیعه برجسته است اما جنبه امامزاده بودن ایشان در بین مردم غلبه دارد. برعکس، سید مرتضی و سید رضی که از امامزادگان هستند جنبه علمی آنها در بین مردم غلبه دارد. 🔰جنبه دیگر در حق حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می تواند بحث مأموریتهای ایشان باشد. چرا که حضرت بین شیعیان که در جای جای خطه اسلامی نمی توانستند با هم ارتباط داشته باشند، حلقه اتصال بود. چون ائمه ایشان را قبول داشتند و ممکن است این ثواب ناظر به همین مجاهدتهایی باشد که در راه ارتباط بین شیعیان و رساندن پیام ائمه باشد که از ایشان می توان به عنوان سفیر سیار ائمه یاد کرد. 2⃣ ثانیا _ ممکن است شرائط خاص زمانى و مکانى، سبب گردیده باشد، که آن همه فضیلت برای زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) ذکر شده آن را مانند فضیلت زیارت سیدالشهداء (ع) محسوب داشته و این درک فضیلت را مخصوص آن زمان قرار داده باشد؛ زیرا متوکل عباسى و برخى دیگر از حکام جور، پس از تخریب بارگاه امام حسین (ع)، براى جلوگیرى از زیارت آن بزرگوار، مأموران دژخیم و جلادى را، به مراقبت و نگهبانى گماشته بودند، که به صغیر و کبیر رحم نمى کردند و جان افراد در خطر کشته شدن قرار می گرفت و حتى زائرین زیادى را، بی رحمانه به خاک و خون کشیده بودند. چه این که مسئله لزوم پایگاه سازى و تشکیل مراکز تجمع نیروها و اجتماعات، موضوعى است، که به طور کلى از اخبار و احادیث به دست مى آید، روشن مى شود که ائمه اطهار (ع) دوست می داشتند، شیعیان با هم باشند، گرد هم جمع شوند، مذاکره کنند، و براى حفظ کیان تشیع و نشر معارف و گسترش مکتب، فعالیت هاى دینى و تبلیغى و اجتماعى داشته باشند. 📚پی نوشتها: ۱. نهج البلاغه، نشر موسسه امیر المومنین قم ۱۳۷۵ ش، خطبه •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈
هدایت شده از تورهای زیارتی امام رئوف کاروان منتظران ظهور اصفهان
💥توضیح کامل وشفاف برا زایرانی که واقعاً قصد ثبت نام دارند💥 تور کربلا یکسر هوایی اردیبهشت ماه وخردادماه تاقبل عرفه رفت هوایی از اصفهان وبرگشت با VIP از مهران هتل ها نزدیک وتمیز حدود ۵تا۷ دقیقه تا حرم ودرجه هتلهای کربلاونجف الف میباشد کربلا: هتل بوابة کربلا.امین المسلمین یا الدیوان نجف:المعراج الیسر دارک خ  شارع الرسول هتل کربلا یانجف بسته به پلان اتاقهای زایرین مشخص میشه (صبحانه و دسر ناهار وشام : انواع سالاد وترشی و...سلف سرویس)دوغ ونوشابه ومیوه ... با غذای بین راه برگشت تاریخ حرکت : ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۴۰۳/۰۳/۰۳ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶               ۷ شب در عراق ۶ شب هتل یه شب سامرا ۳شب کامل نجف با زیارات کامل مسجد کوفه و سهله حنانه و کمیل و وادی السلام و... ۱ شب دوره ای  سامرا و زیارت کاظمین سید محمد و دوطفلان مسلم و جناب حر... ۳ شب کامل  کربلا با شب جمعه  و با تمام زیارات دوره و سفره حضرت رقیه سلام الله نرخ یکسر هوایی  ۵/۵۰۰/۰۰۰ تومان خرید دلارسهم زایر که ۵۰۰دلار است با دفتر چارترکننده ودرصورت دلار با مسافر ۱۴۵۰۰میلیون تومان (این نرخ بسته به نرخ روز دلاردرزمان ثبت نام میباشد) ونرخ تور دوسر هوایی با پرواز وارش بسته به نرخ روز دلار و پرواز از ۱۰۵۰۰تا ۱۱/۵۰۰ت دلار بادفتر و دلار با خود زایر نرخ تور ۱۹۵۰۰ت درصورت بودن پرواز تاریخ ۳و۱۶خرداد باپرواز العراقیه وبسته به نرخ روز دوسر هوایی ۹/۵۰۰ت دلار با دفتر ودلار بازایر ۱۷/۵۰۰ت میباشد 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 توجه نکته مهم : اسم پرواز وارش وساعت ۷صبح میباشدبهترین ساعت وبیشترین استفاده از زیارت در عراق برای زایر با بهترین خدمات وهتل های تمیز ونزدیک توجه:💥هرگونه افزایش ویاکاهش  نرخ دلاریا پرواز تورها  به نرخ روز محاسبه میگردد 💥این نرخ سوار شدن زایر از مبدا اصفهان مهران تا مقصد اصفهان میباشد 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 توجه لطفاااا ...به دلیل تماسهای زیاد و اینکه شفاف مشخص باشه شرایط تور، این پیام رومیذاریم اگه واقعا کسی میخواد ثبت نام قطعی کنه تماس بگیره ودر صورت سوال پیام بدید در ایتا جواب رو ارسال میکنیم باتشکر خادم ومداح محمدی خط ایتا برای پاسخ به سوالات ۰۹۹۰۲۸۴۴۲۸۸ https://eitaa.com/joinchat/1329070568Cd221212217
سلوک شیدای حسین(ع)
فرازهایی از دعای ندبه حسینیه المهدی علیه السلام کوی شهید کشوری اصفهان التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌فرازي زيباواثرگذارازتلاوت سوره قمرباصداي مرحوم استادشيخ عبدالمنعم طوخي
بلكه كافران (آيات الهى را) تكذيب مى‌كنند. و خدا به آنچه در دل دارند آگاه‌تر است. پس ايشان را به عذابى دردناك بشارت ده. مگر كسانى كه ايمان آوردند و كارهاى شايسته انجام دادند كه براى آنان پاداشى است ابدى و قطع نشدنى (و بى منّت). 💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚 جمعه ۱۴۰۳/۲/۷ 🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍 آیه ۲۲ سوره انشقاق ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ(۲۲) بلکه آن مردم کافر (قرآن خدا را) تکذیب می‌کنند(۲۲) معانی کلمات آیه «یُکَذِّبُونَ»: به کار بردن فعل مضارع، برای استمرار است، و گواه بر این معنی که کافران در تکذیبهای خود اصرار داشته و دارند. =============================== تفسیر آیه تفسیر نور (محسن قرائتی) بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ «22» وَ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما يُوعُونَ «23» فَبَشِّرْهُمْ بِعَذابٍ أَلِيمٍ «24» إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ «25» «1». تفسير الميزان. «2». بقره، 46. جلد 10 - صفحه 430 بلكه كافران (آيات الهى را) تكذيب مى‌كنند. و خدا به آنچه در دل دارند آگاه‌تر است. پس ايشان را به عذابى دردناك بشارت ده. مگر كسانى كه ايمان آوردند و كارهاى شايسته انجام دادند كه براى آنان پاداشى است ابدى و قطع نشدنى (و بى منّت). نکته ها «يُوعُونَ» از «وعاء» به معناى ظرف است و مراد از آن در اينجا، ظرف دل است و آنچه انسان در دل دارد. «بشر» از بشارت، به خبرى گويند كه به واسطه آن، در چهره و بَشَره انسان تغييرى صورت گيرد و معمولًا به خبرهاى خوش گفته مى‌شود. گاهى براى تحقير نيز مى‌آيد، چنانكه مى‌گويند: «خبر خوش فلانى، مرگ است» پیام ها 1- كافران، نه تنها در برابر آيات قرآن تسليم نمى‌شوند، بلكه آن را تكذيب مى‌كنند. لا يَسْجُدُونَ بَلِ‌ ... يُكَذِّبُونَ‌ 2- كسى كه خط كفر را پذيرفت، به هر مسئله‌اى كه رسيد تكذيب مى‌كند. «بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ» 3- خداوند، به اسرار درونى انسان احاطه دارد. «وَ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما يُوعُونَ» 4- گاهى انسان در قالب انكار و تكذيب، اهداف ديگرى را دنبال مى‌كند كه خداوند به آن آگاه است. «يُكَذِّبُونَ وَ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما يُوعُونَ» 5- گاهى انسان به خاطر حفظ منافعش، در ظاهر تكذيب مى‌كند ولى در دل آن را مى‌پسندد. «يُكَذِّبُونَ وَ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما يُوعُونَ» 6- گرچه مبناى كيفر و پاداش عمل است، امّا ارزش عمل به هدف و انگيزه آن است كه خداوند به آنها آگاه است. «وَ اللَّهُ أَعْلَمُ بِما يُوعُونَ» 7- لازمه ايمان، انجام هر عمل است كه صالح و شايسته باشد، در هر زمينه‌اى كه باشد. «آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ» (عبادت، يكى از مصاديق عمل صالح است.) 8- ايمان از عمل جدا نيست و لازم ملزوم يكديگرند. «آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ» 9- پاداش‌هاى الهى، گسسته نمى‌شود و همراه با منّت نيست. «لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ» جلد 10 - صفحه 432 دانشنامه اسلامی 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
سلام ایام و عاقبتتان بخیر «السلام علیک یا ابا صالح المهدی » من گریه می‌ریزم به پای جاده‌ات، تا آئینه کاری کرده باشم مقدمت را اوّل ضمیر غائب مفرد کجائی؟ ای پاسخ آدینه‌های پر معمّا بی تو سرودیم آن چه باید می‌سرودیم یعنی در آوردیم بابای غزل را حتمّیِ بی چون و چرای سبز برگرد راحت شویم از دست اما و اگرها آب و هوای خیمه سبزت چگونه است؟ این جا گهی سرد است و گاهی نیست گرما بهر ظهور امروز هم روز بدی نیست ای تک سوار جاده‌های رو به فردا آقا، صدای پای سبز مرکب توست تنها جواب این‌ همه «می‌آید آیا؟» یک جمعه می‌بینید نگاهِ شرقیِ من خورشید پیدا می‌شود از غرب دنیا آقا نماز جمعه‌ این هفته با تو پای برهنه آمدن تا کوفه با ما علی اکبر لطیفیان 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
💠 روز 💠 💎 رکن پایداری مردم 🔻أمیرالمؤمنین على عليه‌السلام: فالجُنودُ بإذْنِ اللّه ِحُصونُ الرَّعِيَّةِ و زَينُ الوُلاةِ و عِزُّ الدِّينِ وسُبُلُ الأمْنِ و ليسَ تَقومُ الرَّعِيَّةُ إلّا بِهِم ❇️ سپاهيان و لشگریان به اذن خدا، دژهاى مردمند و زيور واليان و مايه توانمندى و ارجمندى دين و وسيله امنيّت. مردم جز با بودن سپاهيان پايدار نمى‌مانند. 📚 نهج‌البلاغه، نامه ۵۳