یلدایتان مبارک~
امشب یک دقیقه بیشتر لبخند بزن با چشم های خندون خوشگل تر از همیشه هستی و بیا به شگفتی دونه های انار بیشتر فکر کنیم*•ّ!•ّ*
الان این احساس رو دارم همه اش با خودم
درگیرم تا جواب سوالم رو پیدا کنم
و یه نفر پیدا میشه که نه تنها جوابی نمیده و کمکی نمیکنه بلکه سوال من رو هم زیر سوال قرار میده