به این مطلب #تحریف_شده استناد میکنند و میگویند «در خصوص واکسن حجت تمام شد»
1⃣ مخاطبان گرامی، بیانات امام امت را مستقیماً از طریق فیلم سخنرانی ایشان پیگیرینمایید تا متوجه تحریفات آشکار آن در متن منتشر شده شوید (همان سه دقیقهی ابتدایی)
- ایشان فرمودند «اصرار روی ماسک دارند»
- ایشان نفرمودند «هر حرف متخصصین» بلکه فرمودند «حرف متخصصین».
آیا این #تحریفات که قبلاً هم سابقه داشته، اتفاقی است⁉️
2⃣ چطور برای این افراد، یک توصیه که تحریف هم شده، حجت است اما امر صریح بر
- توجه به سایر داروهای تولید شده؛
- ممنوعیت واردات واکسنهای آمریکایی و انگلیسی؛
- تدوین آرایش جدید در مقابل ویروس؛
- انتشار اسناد علمی واکسنهای داخلی؛
- واردات واکسن خارجی از جاهای #مطمئن؛
هرگز حجت نشده⁉️
صداقتتان در ولایتمداری اثبات شده است‼️
3⃣ صراحتا فرمودند به آنچه توصیهی پزشکان است مقیدم. یعنی موضوع به تخصص سایرین است، نه نظر شخص امام.
این برای شما کافی است که از مقدسمآبیهای توخالی دست بردارید یا باز هم به شبهاعتقادسازی پروتکلها و گذاشتن آنها به حساب امام امت ادامه میدهید؟؟! (که ادامه میدهید)
4⃣ فرمودند توجه به متخصصین این رشته.
#جهاد_تبیین
——————————
✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا میشنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید !
@T_124ir
تَواصَوا بِالحَقِّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر
کرونا آنقدر بیماری سبک و مسخره ای شده است که مدیر داخلی بیمارستان ولی عصر نامه میزند که از پرسنل کووید مثبت در بخش بیماران کووید استفاده کنید.😁
یعنی اینها اصلا نیاز به استراحت هم ندارند چون سالم هستند!
#سرماخوردگی_واکسن_نمیخواهد
#جهاد_تبیین
——————————
✅ کورکورانه و به سادگی آنچه را که می بینید یا میشنوید، باور نکنید، وقت بگذارید، تحقیق کنید !
@T_124ir
تَواصَوا بِالحَقِّ وَ تَواصَوا بِالصَّبر
پژوهشکده طب شیعی 🌿
اهمیت تشبه۱۶: عَنْ زِيَادِ بْنِ الْمُنْذِرِ قَالَ: دَخَلْتُ عَلَى أَبِي جَعْفَرٍ علیه السلام وَ ع
اهمیت تشبه۱۷:
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلّی الله علیه واله حُفُّوا الشَّوَارِبَ وَ اعْفُوا اللِّحَى وَ لَا تَتَشَبَّهُوا بِالْمَجُوسِ. (معانی الأخبار ص291)
رسول خدا صلّی الله علیه وآله فرمودند: شارب را کوتاه کنید و ریش را بلند و به مجوس تشبّه پیدا نکنید . (آتش پرستان مانند صوفیه امروزی بودند که قسمت انتهایی سبیل یعنی شارب را بلند میکرده و ریش را کوتاه میکردند)
«اللّهُمَّ الْعَنْ أبَا الشُّرُورِ وَ أتباعَهُ فِی کُلِّ لَمْحَةٍ بِقَدْرِ ما فِی عِلْمِکَ مِنَ الأزَلِ إلَی الأبَدِ»
@shiatebb
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖥 ببینید | کشتار روزانه هزار و سیصد انسان در ایران !!!!
وقتی دستگاه کورتاژ وارد رحم مادر میشود، جنین برای دفاع، خود را تا حد ممکن کنار میکشد و مقاومت میکند؛ حتی به رحم مادرش با چنگ زدن، پناه میبرد؛ تا اینکه درنهایت با درد، جوارحش چرخ می شود ..
این داستانِ غم انگیزِ برای ١٣٠٠ انسان زنده (جنین) در طول یک روز اتفاق می افتد!!
البته این آمار رسمی است! آمارهای غیر رسمی چندین برابر این آمارست!!
یک لحظه روی آمار تأمل کنیم!!!
سازمان جهانی بهداشت WHO احیاناً نگران نیست؟ فقط باید مردم را از کرونا ترساند؟
#سقط_جنین
#غربالگری
#جهاد_تبیین
پژوهشکده طب شیعی
🌹 حوزه انقلابی
@shiatebb
هدایت شده از دوبیتی و رباعی آیینی(حسینیه)
#امیرالمومنین_ع_مدح
با خودم شوق و شور خواهم برد
کوله بار غرور خواهم برد
چون تو گفتی فمن یمت یرنی
آرزو را به گور خواهم برد
شاعر: #امیر_فرخنده
@dobeity_robaey
12.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 درمان #فراموشی
♻️ فراموشی یعنی #سردی مغز
💢 اگر ربع راست مغز سرد شده باشد، اطلاعات #قدیم فراموش میشود.
💢 اگر ربع چپ سرد شده باشد، اطلاعات #اخیر فراموش میشود.
⛔️هشدار: لاغرهای گرم مزاج به جد از گرفتن #رژیم_انگور خودداری کنند
#حکیم_خیراندیش
#انگور
#رژیم_انگور
#سرکه
#رتبه_سرکه
#آلزایمر
#نشاط
#حافظه
#مرجع_طب
#اصلاح_تغذیه
عضـویت در کــانال👇
📡 @www_irismed_ir
پژوهشکده طب شیعی 🌿
اهمیت تشبه۱۷: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلّی الله علیه واله حُفُّوا الشَّوَارِبَ وَ اعْفُوا اللِّحَى
اهمیت تشبه۱۸:
عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْفَيْضِ قَالَ: سَمِعْتُ أَبَا عَبْدِ اللَّهِ علهی السلام يَنْهَى عَنِ النَّرْجِسِ فَقُلْتُ جُعِلْتُ فِدَاكَ لِمَ ذَلِكَ فَقَالَ لِأَنَّهُ رَيْحَانُ الْأَعَاجِمِ. (کافی ج4 ص112، وسائل الشيعة ؛ ج10 ؛ ص92)
محمّد بن فیض میگوید از امام صادق علیه السلام شنیدم که از گل نرگس نهی میکردند، عرض کردم فدایت شوم چرا؟ فرمودند: به این دلیل که گل عجم هست . (یعنی غیر عربها یا مجوسیان و آتش پرستان این گل را در حالت گرسنگی یا ... زیاد بو میکردند و از باب عدم تشبّه به آنها نهی شده است)..
در جمع روایات میتوان به این نکته پی برد که این روایت درباره حالت روزهدار است که در حال روزهداری، گل نرجس نبوید...
«اللّهُمَّ الْعَنْ أبَا الشُّرُورِ وَ أتباعَهُ فِی کُلِّ لَمْحَةٍ بِقَدْرِ ما فِی عِلْمِکَ مِنَ الأزَلِ إلَی الأبَدِ»
در ۱۲ رجب سال ۶۰ هجری قمری ، معاوية بن أبی سفیان در سن ۷۸ سالگی در شام به درکات جهنّم شتافت.
منابع تاریخی از جمله خود عامّة نیز نقل کرده اند معاویه فرزند ۴ نفر بوده است ، عمارة بن ولید بن مغیره ، مسافر بن أبی عمرو ، عباس ، صباح که مغنی عمارة بن ولید بود ، مادر معاویه ، هند ، با صباح که جوان خوش رویی بود و کارگر أبو سفیان بود ، الْفتی تمام داشت.
معاوية در اواخر زمان حیات رسول خدا صلّی الله علیه و آله و تقریبا ۵ ماه پیش از شهادت ایشان اسلام آورد.
عُمَر در دوران خلافتش ، ولایت شامات را به معاویة واگذار کرد و او تا زمان خلافت أمیرالمؤمنین علیه السّلام که طغیان معاویة علیه آن حضرت شروع شد در این سِمَت بود.
معاویه اولین کسی بود که دشنام بر أمیر المؤمنین علیه السّلام را ترویج کرد و در آخر خطبه نماز جمعه لعن و جسارت بر أمیرالمؤمنین مینمود.
و این دستور او تا زمان عمر بن عبدالعزیز ادامه داشت تا اینکه او لعن بر آن حضرت را منع کرد.
معاوية عدّه زیادی از محبّین و ارادتمندان أمیرالمؤمنین علیه السّلام را شهید کرد از جمله جناب مالک أشتر نخعی را در مصر به شهادت رساند ، و إمام مجتبی علیه السّلام را به دست عیالش مسموم نمود و به شهادت رسانید.
معاویه مردی خوشگذران و پرخور بود به حدّی که از کثرت خوردن میگفت خسته شدم ولی سیر نشدم ، و این به خاطر نفرین پیامبر صلّی الله علیه و آله درباره او بود که فرمود لا أشبَعَ اللّهُ بَطنَه ، خدا شکمش را سیر نکند.
آخر الأمر معاویة در مسیر مکّه به شام بیمار شد ، به حدّی که میلرزید و دهان او بسته نمی شد ، تا آنکه وارد شام شد و در آنجا جان به مالک دوزخ داد.
او در هنگام مرگ گفت چند گناه بزرگ مرتكب شده ام ، حقّ علیّ بن أبیطالب را غصب کردم ، حسن بن علی را با فریب دادن جعدة به شهادت رساندم ، یزید را به جانشینی خود انتخاب کردم ، و حُجْر بن عدی و أصحاب او را به قتل رساندم.
قسمت هایی از نامه مُفَصَل عمر بن خطاب به معاویه میباشد که در آن ظلم و ستم نسبت به حضرت فاطمه زهرا سلاماللهعلیها را تشریح کرده
▪️..فَضَرَبَتْ فَاطِمَةُ يَدَيْهَا مِنَ الْبَابِ تَمْنَعُنِي مِنْ فَتْحِهِ فَرُمْتُهُ فَتَصَعَّبَ عَلَيَّ فَضَرَبْتُ كَفَّيْهَا بِالسَّوْطِ فَأَلَّمَهَا، فَسَمِعْتُ لَهَا زَفِيراً وَ بُكَاءً فَكِدْتُ أَنْ أَلِينَ وَ أَنْقَلِبَ عَنِ الْبَابِ فَذَكَرْتُ أَحْقَادَ عَلِيٍّ وَ وُلُوعَهُ فِي دِمَاءِ صَنَادِيدِ الْعَرَبِ، وَ كَيْدَ مُحَمَّدٍ وَ سِحْرَهُ، فَرَكَلْتُ الْبَابَ وَ قَدْ أَلْصَقَتْ أَحْشَاءَهَا بِالْبَابِ تَتْرُسُهُ، وَ سَمِعْتُهَا وَ قَدْ صَرَخَتْ صَرْخَةً حَسِبْتُهَا قَدْ جَعَلَتْ أَعْلَى الْمَدِينَةِ أَسْفَلَهَا ..
🔸عمر بن خطاب میگوید: (حضرت) فاطمه سلام الله علیها، نمیگذاشت در را باز کنم و این ، مرا عصبانیتر می کرد ... تازیانه (شلاق) را از قنفذ لعنة الله علیه گرفتم به دستان او زدم ، درد کشید صدای ناله و گریه او را شنیدم نزدیک بود دلم برای او بسوزد و برگردم که کینه های (امیرالمومنین) علی سلام الله علیه، را به یاد آوردم و به یاد فریبکاری (حضرت رسول) محمّد صلی الله علیه و آله، و جادوی او افتادم پس در حالی که او خود را به در چسبانده بود تا مانع شود با تمام توان لگدی به در زدم ناگهان فریادی کشید که گمان کردم مدینه زیر و رو شد ...
📚بحارالأنوار جلد۳۰ صفحه۲۹۳ _۲۹۴
دستور رسول خدا صلّی الله علیه و آله به زدن گردن معاویه ، با سند صحیح از عامّة
و حَدَّثَنِى إِبْرَاهِيمُ بْنُ الْعَلافِ الْبَصْرِىُّ ، قَالَ سَمِعْتُ سَلامًا أَبَا الْمُنْذِرِ يَقُولُ ، قَالَ عَاصِمُ بْنُ بَهْدَلَةَ حَدَّثَنِي زِرِّ بْنِ حُبَيْشٍ عَنْ عَبْدِ الله بْنِ مَسْعُودٍ قَالَ قَالَ رَسُولُ الله صَلَّى الله عَلَيْهِ وَ سَلَّمَ ؛
إِذَا رَأَيْتُمْ مُعَاوِيَةَ بْنَ أَبِي سُفْيَانَ يَخْطُبُ عَلَى الْمِنْبَرِ فَاضْرِبُوا عُنُقَهُ.
عبد الله بن مسعود صحابی از رسول خدا صلّی الله علیه[و آله] و سلّم نقل می كند كه آن حضرت فرمودند ؛
هرگاه معاوية بن ابی سفیان را بر منبر من ديديد گردن او را بزنيد.
جمل من أنساب الأشراف ۵ / ۱۳۷.
المؤلف أحمد بن يحيى بن جابر بن داود البَلَاذُری (م ۲۷۹ هجری) تحقيق سهيل زكار و رياض الزركلی ، الناشر دار الفكر - بيروت ، الطبعة الأولى ، ۱۴۱۷ هجری ، ۱۹۹۶ میلادی.
و از عجائب آنست که یکی از کسانیکه این روایت را شنیده بود وقتی وارد شام شد ودید معاویه بالای منبر هست بطرف معاویه حمله کرد تا او را طبق کلام خاتم الأنبياء بکُشَد ، مردم گفتند چه میکنی؟ حدیث پیامبر أکرم را یاد آوری کرد ،
مردم گفتند میدانی چه کسی به او این مسئولیت را داده؟ عمر داده ، تا شنید شمشیرش را غلاف کرد.
یعنی به خاطر عمر دست از أمر رسول خدا شست.
در جریان جنگ صفین معاویه علیه لعنات الله کلّها در نامه ای برای أمير المؤمنين علیّ سلام الله عليه چنین نوشت ؛
إِنِّی أُحَذِّرُکَ اللهَ أَنْ تُحْبِطَ عَمَلَکَ وَ سَابِقَتَکَ بِشِقِّ عَصَا هَذِهِ الْأُمَّةِ وَ تَفْرِیقِ جَمَاعَتِهَا ، فَاتَّقِ الله وَ اذْکُرِ مَوْقِفِ الْقِیَامَةِ وَ أَقْلِعْ عَمَّا أَسْرَفْتَ فِیهِ مِنَ الْخَوْضِ فِی دِمَاءِ الْمُسْلِمِینَ.
از خدا بترس و بواسطه ایجاد تفرقه در میان امّت ، اعمال نیک سابق خود را از بین مبر ، و سابقه خود را خراب مکن. تقوای الهی پیشه کن و بیاد بیاور قیامت را ، و دستت را به خون مسلمانان آغشته منمای.
شرح نهج البلاغه ابن أبی الحدید ۱۴ / ۴۲ .
پستی ازاین نامه پیداست.