eitaa logo
شهدای منطقه مهربان
154 دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
8.4هزار ویدیو
223 فایل
ارتباط با ادمین: @Karimidost
مشاهده در ایتا
دانلود
✅نکته مهم؛ یکسال نوروز با محرم یکی شد مردم حرمت شکنی کردن ۳۰ سال از زیارت امام حسین علیه السلام محروم شدند. 🏴امسال هم ۱۳ به در، با شهادت امیرالمومنین مولاعلی علیه السلام یکی شده ⬅️مواظب باشید روزه خواری و حرمت شکنی ماه رمضان نکنید.. ⬅️مواظب باشید روز شهادت حرمت شکنی نکنید.. ❇️خدا روی امیرالمومنین حساسه، خدای نکرده جوری ادبتون می‌کنه که تا عمر دارید یادتون نره.. یا از زیارتش محروم میشیم یا گرفتاری سخت در زندگی یا بلای عمومی یا ...... ✅نشر این پیام صدقه جاریه است، برای کسانیکه فهمش دارن رعایت کنند. https://eitaa.com/shohadamehrban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 🔻 ایران ویدیوی جدیدی از یک پایگاه زیرزمینی موشک های بالستیک خود منتشر کرد ✅ پیام موشک خیبرشکن به رژیم صهیونیستی 🚀 https://eitaa.com/shohadamehrban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 رجز خوانی دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران تیپ ۲۶۴ همیشه پیروز پ ن جا دارد یک بار دیگر رجز خوانی دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و ابراز ارادت به رهبری را یک با دیگر به نمایش میزاریم تا وقتی که اینجور سربازانی داریم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند در ضمن اینجا کوفه نیست مادر ابن ملجم ها را به عزایشان می نشانیم لبیک یا حسین لبیک یا خامنه ای 🫡 ـــــــــــــــــــــــ https://eitaa.com/shohadamehrban
یا علی (ع) مثل بلبل نیستم برهر گلی عاشق شوم من فقط عشقم ولایت هست وردم یاعلیست در شب اول به زیر سنگ می بالم به خویش چونکه می آید صدا پرونده این   با علیست من  نمی بخشم تمام هستیم بر هیچ کس چون تمام هستیم در دو جهان مولا علیست او نمی گنجد درون شعر بی مقدار من شور طبعم حوضکی باشد ولی دریا علیست عین الله است  جز خالق بگو القاب او مثل حق آنکه ندارد هیچ جا همتا علیست از علی لطف و اعطایایی که من دارم سراغ آنکه محشر نامه ام رامیکند امضا علیست ✍ناصر پورصالحی خاک https://eitaa.com/shohadamehrban
بسمه تعالی واژه شناسی ( تاملی در واژگان) نامگذاری سال : «جهش تولید با مشارکت مردم » و الزامات سلبی و ایجابی تحقق آن. 🖌 دکتر محمدعلی متفکرآزاد استاد تمام دانشگاه های کشور و همشهری ولایت مدار از سراب قسمت اول : «مردمی کردن اقتصاد» قبل از هرگونه بحث و گفتگو در مورد شرایط و الزامات تحقق شعار سال ؛ لازم است روی واژگان خاص نامگذاری متمرکز شد.: « مردم» ؛ «مشارکت» و « جهش تولید». مراد از واژه « مردم» در ادبیات کلام امامین انقلاب ؛ « آحادمردم» است. یعنی مردم کوچه و بازار که متن جامعه اند و پرچم انقلاب در همه ابعاد و در همه ایام‌ بر دوش آنان بوده و صاحبان اصلی انقلاب اند؛ در جنگ سخت و جنگ نرم ؛ و در قوام و دوام سرمایه اجتماعی. ؛ و در عرصه تولید و اقتصاد. همچنانکه در دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح ؛ بار اصلی جنگ بر دوش نیروی عظیم مردمی بود. و همچنانکه فتوحات ارتش و سپاه با ورود نیروهای مردمی به جبهه ها و سازماندهی آنان در قالب بسیج مردمی آغاز شد؛ در عرصه جنگ اقتصادی نیز با ورود ظرفیت عظیم « مردم» بویژه جوانان و نخبگان به عرصه تولید ؛ به عنوان بازوی مکمل فعالان با سابقه عرصه تولید؛ گشایش حاصل خواهد شد(به شرط‌ها و شروطها). همانطور که گفته شد در ادبیات کلام امامین انقلاب ؛ « مردم » محور اند ؛ اما مراد از مردم کدام است ؟ پاسخ این است که «آحاد مردم » نه فقط تشکل های رسمی شناسنامه دار. مصادره واژه مردم توسط هر گروه و تشکلی قطعا مانع بزرگی بر سر راه مردمی کردن امور خواهد بود. در حوزه تولید و فعالیتهای اقتصادی وقتی سخن از مردم به میان می آید ؛ مراد « همه مردم » است. البته این واقعیت وجود دارد که تشکل های رسمی بخشی از مردم هستند و اعلام آمادگی آنان را باید به فال نیک گرفت ؛ اما آنان بخشی از مردم هستند «نه همه مردم» . انحصار گرایی از طرف هر گروهی باشد مانع اصلی تحقق هدف مردمی کردن اقتصاد به معنای عام آن میشود. و اما مثل «مردم» و «بخش خصوصی رسمی » در حوزه تولید و تجارت - و کلا در فعالیت های اقتصادی - را میتوان به مثل بسیج مردمی و ارتش کلاسیک در دوران دفاع مقدس تشبیه کرد. در اوایل جنگ ؛ ارتش بر اساس آموزه های نظامی کلاسیک خود با دشمن بعثی می جنگید شهدایی را هم تقدیم کرد ؛ اما گره جنگ زمانی به نفع ملت ما باز شد که «نیروهای عظیم مردمی» در کنار نیرو های مسلح (ارتش و سپاه ) قرار گرفت و سازماندهی شد و با یک فرماندهی واحد مشترک با همفکری و هم افزایی ؛ با دشمن جنگیدند. ابتکاراتی که بسیجیان ( آحاد مردم) در طول ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند ؛ و در فتوحات لشکر اسلام نقش مهمی ایفا نمود؛ هرگز در آموزش های کلاسیک ارتش های جهان سابقه نداشت ؛ بطوریکه برخی از آنها وارد ادبیات تجربیات نظامی در دانشکده های نظامی برخی از کشور های جهان گردید. بنا براین چنانچه در عرصه تولید و اقتصاد نیز - که دشمن با ملت ما وارد جنگ شده است - به ظرفیت عظیم مردم و نقش تعیین کننده آن که امامین انقلاب بار ها بر آن تاکید نموده اند؛ اهمیت لازم داده شود و این نیروی عظیم به میدان تولید و اقتصاد کشانده شود و مشارکت مردمی برای شرکت در این امر مهم جلب شود و بویژه به نیروهای جوان و خلاق و نخبگان میدان داده و سازماندهی و پشتیبانی شوند ؛ - که یکی از شرایط آن شکستن انحصارات و .... - است ؛ مردم در عرصه تولید نیز کاری خواهند کرد کارستان ان شاالله. مطلب ادامه دارد..... ومن الله التوفیق ‌‌✅ https://eitaa.com/shohadamehrban
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
◍⃟˹﷽ 🔰✅ قدر جمهوری اسلامی را بدانیم امام خمینی(ره): 🔸اگر خدای نخواسته جمهوری اسلامی، این دسترنج توده‌های عظیم رنج کشیده و ستمدیده، شکست بخورد، هرگز گمان نکنند که به جای آن یک رژیم متعهدتر و غمخوارتر و ملی‌تر و اسلامی‌تر روی کار می‌آید؛ و به یقین بدانند که یک رژیم صددرصد غربی آمریکایی یا شرقی کمونیستی به دست یکی از دو ابرقدرت، جایگزین آن می‌گردد، اگر چه با صورت ملی و اسلامی. (۲ مهر ۱۳۶۰) 🌺 روز جمهوری اسلامی گرامی باد 🌺 ‎‎‌‌‎‎‌‌‎‎‌‍‎‌‌‎‌‌‎‌‌‎˼‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌                  •┈••••✾•☘🌹☘•✾•••┈• 🆔 https://eitaa.com/shohadamehrban
5.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 غیر ممکن است این شعرخوانی در محضر امام خامنه‌ای را یکبار ببینی و مجددا برای دیدنش برنگردی😭 👈محل اظهارنظر(کامنت) 🌏 https://eitaa.com/shohadamehrban
🔴هرسه شب قدر مهم است ✍حاج آقا مجتبی تهرانی هرسال درشب‌های قدر می‌گفتند: در روایتی درباره تعیین شب قدر آمده است که میفرماید: 🔻شب ١٩: مقدّرات سال در شب نوزدهم تقدیر می‏ شود؛ «قُسِمَ فِیهَا الْأَرْزَاقُ وَ كُتِبَ فِیهَا الاجَالُ وَ خَرَجَ فِیهَا صِكَاكُ الْحَاجِّ» (مستدرك‏ الوسائل، ج ۷، ص ۴۷۰، باب تعیین لیلة القدر)؛ در شب نوزدهم ارزاق، درآمدها و روزی افراد و همچنین مدت حیات و زندگی آنان تا سال آینده تعیین می‌شود. علاوه بر آن در شب نوزدهم مشخص می‌شود كه چه كسانی در آن سال به حج می‏ روند. 🔻شب ۲۱: سپس در شب بیست و یكم آنچه در شب نوزدهم مقدر شده، بر آن ابرام و تأكید می ‏شود. این به این معناست كه در شب بیست و یكم آنچه در شب نوزدهم تعیین و مقدر شده، قابل تغییر است، آنچه كه از شب نوزدهم تا شب بیست و یكم مقدر شده و تغییر یافته، در شب بیست و یكم ثبت شده 🔻شب ۲۳: و در شب و بیست و سوم قطعی، نهایی و امضاء می ‏شود. براساس این روایت هر سه شب از شبهای قدر به شمار می‌آیند. https://eitaa.com/shohadamehrban ✅‌‌