eitaa logo
میعادگاه شهدا | روشنگری
400 دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
18.9هزار ویدیو
924 فایل
🕯میعادگاه شهدای وَرجُوی 📌شهید پرور ترین روستای ایران آذربایجان شرقی ؛ ۶ کیلومتری جنوب شهرستان مراغه پایگاه شهید رجائی صاحب امتیاز: 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْائوی Www.varjovi.ir @varjovi ۰۹۳۵۴۳۲۱۲۹۴ | ارتباط با مدیر مسئول
مشاهده در ایتا
دانلود
🕊🇮🇷◍⃟♥️🇮🇷🕊 💢برکات انتخابات ۱۱ اسفند! 🔹انتخابات ۱۱ اسفند، با تمام سختی‌هایش، زیبا و شیرین است. این انتخابات زشتی‌ها و زیبایی‌هایی داشت، بالاترین زشتی در بعد داخلی آنجا بود که بخش رادیکال جریان اصلاح‌طلب نفاق‌گونه با راهبردی که در پیش گرفتند، عملاً پروژه کاهش مشارکت را کلید زدند و با ضدانقلاب و دشمن مخرج مشترک داشتند. این تندروها هر آنچه در توان داشتند، انجام دادند تا پروژه «انتخابات ضعیف و زیر ۲۰ درصد» رقم بخورد. این راهبرد به شدت شکست خورد و همین شکست به منزله یکی از محورهای مهم زیبایی این دوره از انتخابات یاد می‌شود. 🔻به چهار دلیل انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، انتخاباتی برکت‌آور است: 🔸الف‌ـ این انتخابات مایه عزت و مظهر قوت ملی است؛ رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) حدود ۱۱ ماه قبل از ۱۱ اسفند فرمودند: «این انتخابات آخر سال خیلی مهم است. انتخابات می‌تواند مظهر قوت ملی باشد. اگر انتخابات درست برگزار نشود، ضعف کشور و ضعف ملت را نشان می‌دهد؛ ....هر چه ما ضعیف بشویم، تهاجم و فشار دشمنان ما بیشتر خواهد شد. اگر می‌خواهید جلوی فشار دشمن گرفته بشود، باید قوی بشویم. یکی از ابزارهای مهم قوتِ کشور همین انتخابات است.» 🔹ب‌ـ انتخابات جمعه‌ای که گذشت، اولین انتخابات پس از عبور نظام از اغتشاشات ۱۴۰۱ با توهم اکثریت‌پنداری اغتشاشگران بود. تمام تلاش دشمن برای زیر سؤال بردن پایگاه اجتماعی و میزان مقبولیت نظام و بهره‌برداری از مشارکت حداقلی برای رسیدن به هدف و القای آن به جامعه بود. از برکات این انتخابات، نقش برآب شدن همه این توطئه‌ها بود. 🔸ج‌ـ امنیت مثال‌زدنی انتخابات؛ در هیچ یک از ادوار انتخابات ایران، نمی‌توان سراغ گرفت که تا به این اندازه ابزارهای نظام سلطه، چون منافقین و سلطنت‌طلب‌ها بسیج شده باشند. آنها از هر ظرفیت قومی، نژادی، جغرافیایی و مذهبی به منزله یک استعداد بحران‌آفرینی مدد می‌گرفتند. برگزاری توأم با امنیت کامل انتخابات خار زهرآگینی بر چشم شوم دشمنان این مرز و بوم شد. این از جمله برکات ستودنی این انتخابات و دست مریزادی برای حافظان نظم و امنیت است. 🔹دـ پیش بردن جهاد امیدآفرینی به منزله ستون محکم تبیین مشارکت گسترده در انتخابات بود. دشمنان جایگاه مردمی نظام را از راهپیمایی روز قدس یا ۲۲ بهمن استنتاج نمی‌کنند، بلکه سه عنصر میزان، کیفیت و جهت‌گیری رأی ملت ایران دریچه‌های مأیوس‌سازی دشمن را باز و بسته می‌کند. نظریه‌پردازان «بحران ناکارآمدی» معتقدند بحران ناکارآمدی نباید ایجاد شود، بلکه باید احساس شود. در این طرح تمام اقداماتی که از سوی دولت به مرحله اجرا در می‌آیند، به‌صورت کاملاً سیاه تحلیل و تفسیر می‌شود. جریان رسانه‌ای بیگانه و وابسته تمام راهبردها، برنامه‌ها و راهکارها و دستاوردهای جمهوری اسلامی را راه اشتباه و ناصواب تفسیر می‌کرد. در ایام منتهی به انتخابات بستری فراهم شد تا جهادگران تبیین به خیلی از شبهات و سؤالات پاسخ لازم را بدهند و امیدآفرینی قابل دفاعی رقم بخورد. جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
بازگشت به وضع طبیعی!(1) 1- کلاسیک‌های جامعه‌شناسی و برخی متفکرین حوزه فلسفه و سیاست (مثل توماس‌ هابز و جان لاک) وقتی می‌خواهند شکل‌گیری «جوامع» را تبیین و راجع به «قراردادهای اجتماعی» ایده‌پردازی کنند غالبا با تشریح «وضع طبیعی» (State of Nature) شروع می‌کنند. به زبان خیلی ساده، وضع طبیعی به شرایطی گفته می‌شود که در آن بین انسان‌هایی که به صورت گله‌ای و وحشی زندگی می‌کردند، حرف اول را «خشونت» و «قدرت» می‌زد. جمله معروف‌ هابز که می‌گوید  «انسان گرگ انسان» است به نوعی، ناظر به چنین شرایطی نیز هست و راه‌حل او نیز تشکیل دولتی قدرتمند و خشن و... است (کتاب لویاتان). وقتی دولت و قدرت مرکزی بین جوامع ابتدائی حاکم نبود، قانونی هم نبود لذا، «وضعیتی طبیعی» بین انسان‌ها حاکم بود و در چنین شرایطی آدم‌ها یا از روی ترس، یا از روی طمعِ به دست آوردن منافع بیشتر، مدام مشغول جنایت و خشونت و کشتار بودند. رفته‌رفته قراردادهایی  بین این جوامع با اعضای قدرتمند بسته و از دل همین قراردادها، دولت و حکومت و قانون خارج شد. در یک جمله، خطوط بالا به ما می‌گویند، انسان‌ها طی قرون متمادی برای اینکه بتوانند در آرامش زندگی کرده و از خشونت و وحشیگری و کشتار فاصله بگیرند، طی قراردادهایی که بین خود بستند، دولت و حکومت و قانون را ابداع کردند و  در یک کلام «متمدن» شدند.  2- اکنون در قرن 21 هستیم و این قوانین و حکومت‌ها به شکلی مدرن، پیچیده و دقیق تدوین شده‌اند. هم در قالب داخلی و درون کشورها و هم در قالب‌های جهانی، قوانینی وضع شده‌اند و دنیا  به اصطلاح متمدن شده است! حالا یک سؤال: آیا اکنون که قانون  بر جوامع و دنیا حاکم شده، قدرت و خشونت حرف اول را نمی‌زند؟! به شرایطی که در غزه حاکم شده نگاه و به پاسخ این سؤال کمی فکر کنید. به عنوان فقط یک مثال، به جنایت هولناک خیابان «الرشید» بیندیشید که همین سه چهار روز پیش در غزه اتفاق افتاد. اینکه اجازه دهیم کامیون‌های حامل مواد غذایی و آرد وارد این باریکه شوند، سپس کمین کنیم بعد منتظر هجوم صدها زن و کودک گرسنه به سمت کامیون‌ها باشیم و در نهایت، با‌ تانک و گلوله جمعیت گرسنه را قتل عام کنیم، نشانه تمدن است؟ آیا واقعا دنیا از «وضع طبیعی» خارج شده است؟ چه تفاوتی بین جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه علیه زنان و کودکان فلسطینی مرتکب می‌شود، با جنایاتی است که هزاران سال پیش، وقتی به‌زعم برخی نظریه‌پردازان، «وضع طبیعی»! بر جوامع حاکم بود اتفاق می‌افتاد؟ قتل عام نزدیک به 31 هزار انسان که چیزی حدود 90درصد آنها غیرنظامی و 12 هزار نفرشان هم کودک و نوزادند، آن هم طی کمتر از 5 ماه، نشانه متمدن شدن جوامع است؟ ممکن است گفته شود، رژیم صهیونیستی یک استثنا است که در این صورت باید گفت، کدام قدرت و تمدن! در غرب، در این جنایات، شریک صهیونیست‌ها نیست؟ آیا صهیونیست‌ها نگفتند، اگر سلاح‌های آمریکایی نبود،  یک روز هم نمی‌توانستیم، در برابر جوانان فلسطینی دوام بیاوریم؟ آیا کشورهای مرتجع عربی در این جنگ، کنار فلسطینی‌ها قرار دارند؟ آلمان و فرانسه و انگلیس چطور؟ آیا اگر این کشورها مثل مردم، کنار فلسطینی‌ها می‌ایستادند، صهیونیست‌ها می‌توانستند در غزه نسل‌کشی به راه بیندازند؟! پاسخ‌های این سؤال‌ها واضح‌تر از آن است که بخواهیم، به آنها بپردازیم. اما سؤال بعدی: «در دنیا چه اتفاقی افتاده است؟ آیا قوانین توان تحکیم نظم و عدالت را در دنیا ندارند؟ ایراد در قوانین است یا تمدن آنها؟» پاسخ‌های ریشه‌ای و بنیادین این سؤال را پیش از این در همین ستون داده‌ایم و اینجا صرفا برای یادآوری به گوشه‌ای از آن اشاره کرده و عبور می‌کنیم. بخوانید: 3- ریشه این داستان به حدود 600 سال قبل باز می‌گردد. به جایی که تعریف «انسان» تغییر کرد. فیلسوف سیاسی و نمایشنامه‌نویسی به نام «نیکولو ماکیاولی» در ایتالیا، تعریف خود را از «انسان» ارائه کرد. در این تعریف انسان موجودی شریر، خبیث و فزون‌طلب است. این انسان فاقد «اختیار» است و رفتار او را می‌شود پیش‌بینی کرد. مبحث «انسان‌شناسی» در این تعریف، مثل مباحث مربوط به علوم طبیعی و تجربی است. می‌توان به راحتی رفتار او را پیش‌بینی و با استفاده از «قانون» و «زور» تحت کنترلش گرفت. این تعریف بعدها با تغییراتی در شکل و محتوا از سوی ‌اندیشمندان دیگر غرب مثل «توماس ‌هابز» و «جان لاک» و «آدام اسمیت» مورد استقبال قرار گرفت و شد، مبنای مطالعات و پژوهش‌های ‌اندیشمندان امروز غرب در حوزه‌های مهم «علوم انسانی» و «اقتصاد سیاسی» و... امروز به آن به اصطلاح «اومانیسم» می‌گویند. به زبان ساده، در این تعریف، با انسانی تک‌بعدی و تک‌ساحتی مواجهیم که در آن، حس و عاطفه و انسانیت جایی ندارد و صرفا بُعد مادی آن مورد توجه است. دین و اخلاق عملا در این انسان وجود ندارد. به عبارتی در این تعریف آن بُعد اصلی انسان نادیده گرفته شده و تعریف ناقص است. جنگ نرم ودشمن شناسی
بازگشت به وضع طبیعی!(2) در مبحث مهم «پژوهش» و «روش تحقیق» می‌خوانیم، اگر تعریف و مقدمه در یک پژوهش ناقص باشد، نتیجه پژوهش هم ناقص و بعضا فاجعه خواهد بود. افرادی مثل ماکیاول و‌ هابز و جان لاک و آدام اسمیت به عنوان ‌اندیشمندانی که، مبنای تمدنی امروز غرب به دست آنها بنا شده، مقدمه و تعریف از «انسان» را «ناقص» چیدند و طبیعی است، نتیجه پژوهش‌های بعدی که بر همین مبنا ادامه یابد، ناقص از آب در آید. این پژوهش‌ها اگر هزاران سال دیگر هم ادامه یافته و تکمیل گردد، چون تعریف و مبنا «ناقص» است، به نتیجه مطلوب نخواهد رسید و یقین بدانید با این روند، صدها سال بعد صهیونیستی - اگر وجود خارجی داشته باشد - با لذت و افتخار به نوزادکشی‌اش ادامه داده از سوی متمدن‌ترین کشورها نیز حمایت کامل خواهد شد! این تفکر و تمدن، درست در همان ایامی که مشغول خلق ایده‌هایی مثل «جمهور» و «حقوق بشر» هم بود، در حال استعمار آفریقا و آسیا و کشتار مردمان آن بود. چرا؟ چون تعریفش از انسان، حقوق بشر و «جمهور» ناقص و اشتباه بود. منظورش از حقوق بشر، حقوق همه ابنای بشر نبود. منظورش حقوق بشرِ «فقط غربی» بود! برگردیم به مبحث خودمان یعنی وضع طبیعی، قانون، تمدن و... غزه. امروز بزرگ‌ترین سازمان‌ها برای دفاع از حقوق بشر تاسیس شده‌اند با بودجه‌های آنچنانی. مدرن‌ترین قوانین وضع شده‌اند هم در داخل کشورها و هم در سطح بین‌المللی برای همه نوع بشر. انسان امروز حتی درباره حیوانات و محیط زیست هم قوانین فوق‌العاده‌ای وضع کرده است. اما این سازمان‌ها و قوانین، از یک «خط مرزی» که عبور می‌کنند، از کار می‌افتند. انگار اصلا وجود خارجی ندارند. انگار کار به این طرف خط که می‌رسد، همان وضع طبیعی باید حاکم شود. چرا؟، چون اینجا کودکی که تکه‌تکه می‌شود یا بر اثر تحریم و گرسنگی جان می‌دهد، یا به دلیل جلوگیری از ورود داروهای بی‌حسی و بیهوشی، بیمار در هوشیاری کامل، دست یا پایش بریده می‌شود و جان می‌دهد، فلسطینی است، نه غربی یا صهیونیست! خدا رحمت کند علامه محمدتقی جعفری، فیلسوف و مفسر بزرگ قرآن و نهج‌البلاغه را. در ترجمه و تفسیر نهج‌البلاغه، فصل حکمت اصول سیاسی اسلام، جلد یازدهم وقتی به یکی از اشتباهات بزرگ و مهلکِ علمی ِ‌اندیشمندان غربی می‌پردازد، سؤال مهمی می‌پرسد. اینکه چطور این ‌اندیشمندان در تحقیقات مفصل و زیادی که در حوزه علوم انسانی کرده و زحمات طاقت‌فرسایی که متحمل شده‌اند، هیچ اشاره‌ای به «انسانی به نام پیامبر» که برای هدایت همین بشر آمده نمی‌کنند؟! و سقوطی که امروز بشر کرده، نتیجه مستقیم همین اشتباه است. 4- در چنین دنیایی چه باید کرد؟ آیا نباید با چنین تمدن وحشیِ اتوکشیده ادکلن‌زده‌ای جنگید؟ نباید چنین تمدنی را «رسوا» کرد. آیا صدها سال زیستنِ چنین تمدنی، وحشیگری را جزو «طبیعت» این جماعت نکرده است؟ پاسخ سه سؤال اخیر را به شما واگذار می‌کنیم. اما پاسخ سؤال آخر این یادداشت را رهبر انقلاب سوم بهمن‌ماه سال 1373 در جریان دیدار هنرمندان و سینماگران داده است: « شما اروپا را همیشه در چهره‌های بزک‌کرده‌ اتو کشیده‌ کراوات بسته‌ ادکلن زده‌ مرتب و منظم در ‌شانزه‌لیزه نبینید! اروپا در سارایووست. حقیقت اروپا در جنگ جهانی اوّل و دوم است... امروز هم اگر غربی‌ها از اهداف فرااروپایی و فراجهانی فارغ شوند، باز همان جنگ و دعواها را  از سر می‌گیرند. طبیعت اروپایی‌ها چنین است.» جعفر بلوری جنگ نرم ودشمن شناسی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
صفر-تا-صد-پهلوی_دکتر-یاری_out.mp3
49.94M
⭕️ صوت آموزشی 🔻مقایسه پهلوی و جمهوری اسلامی در همه زمینه ها، مستند، آماری و مستدل دکتر یاری 🆔 منبع/ پدر فتنه 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نفاق در مسئولین... 🔺 امام حسین (ع) در خطبه منا: شما نان دین را خوردید ولی یک سیلی در راه دین نخوردید 🔺 کانال 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
03 امام شما به دو قرص نان اکتفا کرده.mp3
4.59M
✔️ 🟢 قسمت 03 🔹 اهمیت «ساده زیستی» ☀️ علی(ع): «خداوند بر امامان عدل [یعنی مسئولینی که هدفشان گسترش عدالت است] واجب کرده تا در سطح مردم ضعیف جامعه زندگی کنند ...» منبع/ تاریخ اسلام 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
04 سازش ناپذیری در اجرای عدالت .mp3
5.19M
✔️ 🟢 قسمت 04 🔹۳. «قاطعیت در اجرای عدالت» ☀️ پیامبر(ص): «از علی بن ابیطالب نزد من شکایت نکنید. او در اجرای دستور خدا با کسی سازش نمیکند» ☀️ علی(ع): «أمر خدا را به پا نمیدارد مگر مردی که سازش پذیر نیست و دنبال طمع های خویش نیست» منبع/ تاریخ اسلام 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
نهج البلاغه نامه ها9.mp3
36.89M
📗کتاب صوتی بخش نامه ۵۳ ۵۳. عهدِ مالک اشتر منبع/ کتابخانه صوتی 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سوره مبارکه منیع/ جهاد تبیین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
555-monafeghoon-ar-dabagh.mp3
536.1K
سوره مبارکه قاری: منبع/ جهاد تبیین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
555-monafeghoon-fa-ansarian.mp3
3.8M
سوره مبارکه منبع: پایگاه قرآن ایران صدا - ترجمه استاد حسین انصاریان منبع/ جهاد تبیین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
555-monafeghoon-ta-1.mp3
8.17M
سوره مبارکه بخش اول مفسر: استاد قرائتی منبع/ جهاد تبیین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
555-monafeghoon-ta-2.mp3
6M
سوره مبارکه بخش دوم مفسر: استاد قرائتی منبع/ جهاد تبیین 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
16.Nahl.026.mp3
1.81M
🔹سوره نحل سوره ۱۶ قرآن کریم استاد قرائتی تفسیرنور ⚘تفسیر آیه ۲۶ سوره نحل⚘ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
636674173128028556.mp3
242.9K
منبع/ قرآن مسیری به سوی نور 🌺🍃🌺🍃🌺 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز چهارشنبه و متعلق به وجود نازنین امامین جوادین و حضرت علی بن موسی الرضا علیهم السلام را با تلاوت فرازهایی بسیار زیبا از قرآن کریم با صدای مرحوم عبدالباسط عبدالصمد آغاز و به ارواح مطهرشان تقدیم می نمائیم . منبع/ قرآن مسیری به سوی نور 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 قاری استاد عبدالباسط عبدالصمد 📖 تلاوت مجلسی با کیفیت از سوره مبارکه جمعه (1) 👌روزمان را با تلاوتی از کلام الله شروع کنیم ✅ منبع/ در مسیر نور 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عاقبت مردمی که از حاکمان و مسئولان فاسد تبعیت می کنند، چه خواهد شد؟ 🌷 سخن خدا در قرآن: اگر گناهکاران، حالت خود را كه در قيامت در هنگام ديدن عذاب جهنم خواهند داشت، در همين دنيا می دیدند، مي فهمیدند كه تمام قدرتها از خداست نه اربابان و حاکمان، و می فهمیدند که خدا شدید العذاب است نه اربابان و حاکمان. همان روزى كه اربابان و حاکمان ظالم، از مردمی که از دستورات آنها کورکورانه تبعیت کرده اند، اظهار برائت و بيزارى می کنند و عذاب را مي بينند و امیدشان از همه جا قطع مي شود. كسانى كه در دنيا كارشان تبعیت كوركورانه از حاکمان گنهکار بوده، در آخرت آرزو خواهند کرد: «ای کاش فرصت بازگشت به دنیا داشتیم تا ما هم از اين اربابان و حاکمان ظالم كه امروز از ما اظهار برائت و بیزاری می کنند، اظهار بيزارى مى کرديم.» خدا اين گونه، گناهانشان را که به تبعیت از حاکمان فاسد، مرتکب شده اند، مایه حسرتشان قرار می دهد و این در حالی است که هرگز از آتش جهنم بيرون نخواهند آمد. 📖 و لَوْ يَرَى الَّذينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَميعاً وَ أَنَّ اللَّهَ شَديدُ الْعَذابِ * إِذْ تَبَرَّأَ الَّذينَ اتُّبِعُوا مِنَ الَّذينَ اتَّبَعُوا وَ رَأَوُا الْعَذابَ وَ تَقَطَّعَتْ بِهِمُ الْأَسْبابُ * وَ قالَ الَّذينَ اتَّبَعُوا لَوْ أَنَّ لَنا كَرَّةً فَنَتَبَرَّأَ مِنْهُمْ كَما تَبَرَّؤُا مِنَّا كَذلِكَ يُريهِمُ اللَّهُ أَعْمالَهُمْ حَسَراتٍ عَلَيْهِمْ وَ ما هُمْ بِخارِجينَ مِنَ النَّارِ (بقره، 165 تا 167) آیه شماره 99 📱 کانال سبک زندگی متقین @shohadayevarjovi
. ✍ نور قران ✅ یادت باشه تو خداتو داری... ✅ «وَهُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ» ✔ ️اونجا که خدا میگه: «وَهُوَ مَعَكُمْ أَيْنَ مَا كُنْتُمْ» یعنی من با شما هستم، هر جا که باشید و هر کاری که بکنید! ✔خیالتو راحت میکنه که کنارته شونه به شونه! اگه حتی همه‌ی آدم‌ها هم تنهات بذارن اون همیشه هست... و هواتو داره... با خدا باش پادشاهی کن 🤲اللهم عجل لولیک الفرج ✅منبع/ قرآن واهلبیت علیهم السلام 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi
💠هر روز با یک آیه از قرآن کریم: 💢وَلَا يَأْتَلِ أُولُو الْفَضْلِ مِنْكُمْ وَالسَّعَةِ أَنْ يُؤْتُوا أُولِي الْقُرْبَىٰ وَالْمَسَاكِينَ وَالْمُهَاجِرِينَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۖ وَلْيَعْفُوا وَلْيَصْفَحُوا ۗ أَلَا تُحِبُّونَ أَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ ۗ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ 🔷و نباید صاحبان ثروت و نعمت از شما درباره خویشاوندان خود و در حق مسکینان و مهاجران راه خدا از بخشش و انفاق کوتاهی کنند، باید مؤمنان عفو و صفح پیشه کنند و از بدیها درگذرند، آیا دوست نمی‌دارید که خدا هم در حق شما مغفرت (و احسان) فرماید؟ و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است. 📚سوره مبارکه نور آیه ۲۲ ✅ اسرارنهج‌البلاغه ╭═━⊰ 🍃🌺🍃 ⊱━═╮  ╰═━⊰ 🍃🌺🍃 ⊱━═╯ 📡 پایگاه خبری تحلیلی وَرْاُئوی 🕯 میعادگاه شهدای وَرجُوی @varjovi @shohadayevarjovi