eitaa logo
شمارش معکوس ظهــ🌼ــور
28.3هزار دنبال‌کننده
39.3هزار عکس
17.4هزار ویدیو
337 فایل
آیدی مدیریت جهت کار #ضروری👇 @ali99moradi @Takavar_jangnarm تبلیغات @tab_shomaresh کانال طب اسلامی ایرانی ما @teb_eslamii_irani 💠مهدویت 💠اخرالزمان 💠اخبار ظهور
مشاهده در ایتا
دانلود
🔊پاسخ #شایعه!؟ 📸حجت الاسلام افشنگی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب در حمله تروریستی اهواز در مراسم رژه به شهادت رسید، این درحالیست که رسانه دروغ‌پرداز آمدنیوز با انتشار تصویر فوق مدعی شد وی از ترس حفظ جان خود در جایگاه مخفی شده است. ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴تحلیل مهاجرانی از حمله تروریستی اهواز: 🔹حمله خسارت بار بود اما موجب تقويت نظام و انقلاب می شود! ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴 کارشناس الجزیره: حمله تروریستی اهواز کار مشترکی است ازحامیان صدام حسین که بدنبال تجزیه خوزستان هستند و گروه مجاهدین خلق ☑️از تروریست‌ها قرص سیانور کشف شده و سیانور استراتژی مجاهدین خلق است! ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
7.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی که گنبد حرم حضرت سکینه(بنت علی) در سوریه دقیقا بر روی ضریح خراب می شود تا تروریست‌ها نتوانند به قبر دسترسی پیدا کنند ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
شمارش معکوس ظهــ🌼ــور
🔴 مادران عزیز غربالگری ممنووووووووع است ! تحت هیچ شرایطی غربالگری نکنید که به دروغ می گویند بچه شما
🔴 وقتی خودشان به سیاست های کنترل جمعیت اعتراف می کنند ! اعتراف به قتل نوزادان و عقیم سازی مادران ایرانی ! ممنوع!!
🔴واکنش توییتری مقتدی صدر به حمله اهواز 🔷رهبر ائتلاف سائرون عراق: 🔹«بار دیگر [تندباد] دست افراطی‌گری [کشور] همسایه‌، ایران را در نوردید تا امنیت آن را متزلزل و ملت آن را دچار رعب کند..». 🔹«اما مردم ایران دوستدار میانه‌روی و قدرتمندتر از آن هستند که از تاریکی بترسند». 🔸وی همچنین در ذیل توئیت خود دو هشتگ به عربی و فارسی زد. (میانه‌رَوی روشنایی است و خشونت تاریکی) - . ➖➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴پیام نهضت مهدویت در امتداد نهضت عاشوراست 🔷🔹  دکتر منتظر القائم گفت: پیام اباعبدالله پیام حجت بن الحسن (عج) و امیرالمومنین و همه ائمه اطهار پیام واحدی است. پیام آنها این است که انسان در سلسله ولایت قرار بگیرد تا ارزش پیدا کند. دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳ کد مطلب : 71457 🔶🔸به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آینده روشن، ویژه برنامه " از سکوت تا بایکوت " رادیو گفت و گو به مناسب فرارسیدن ایام محرم و با موضوع قدمت و ابتناء بر واقعیت پیام های عاشورایی در مقایسه با نداشتن پشتوانه تاریخی و غیر واقعی بودن پیام های فرهنگ غرب و با حضور دکتر ابوذر منتظر القائم کارشناس فضای مجازی به روی آنتن رفت. 🔷🔹دکتر منتظر القائم در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار کرد: امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد مکتب عاشورا در رابطه با پیام و مدیریت پیام دوران انقلاب هوشمندانه عمل کردند. ایشان در قبل از انقلاب وقتی در نوفل لوشاتو هستند نمی پذیرند هیچ یک از رسانه های غربی اپراتور پیام ایشان شود، حتی بی سی سی در خواست انتشار پیام ایشان را دادند اما امام (ره) نپذیرفتند و شبکه اجتماعی خود را حفظ کردند. 🔶🔸وی با بیان این مطلب عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر فضای ملی و شبکه ملی اطلاعات تاکید ویژه ای دارند. ما در مدیریت پیام عاشورا دچار مشکل هستیم و نتوانسته ایم آنگونه که باید و شاید پیام آن را به جامعه بشری منتقل کنیم. در جریان تقابل بین حق و باطل نیز، شاهد تبلور جریان باطل در نظام سرمایه داری غرب و ابعاد مختلف آن هستیم که مدیریت پیام را به خوبی انجام می دهد. 🔷🔹این کارشناس فضای مجازی در ادامه برنامه از سکوت تا بایکوت رادیو گفت و گو بیان داشت: پیام اباعبدالله پیام حجت بن الحسن (عج) و امیرالمومنین و همه ائمه اطهار پیام واحدی است. پیام آنها این است که انسان در سلسله ولایت قرار بگیرد تا ارزش پیدا کند. 🔶🔸دکتر منتظر القائم همچنین در ادامه این مطلب مطرح کرد: در حال حاضر رسانه در جنگ امروز دنیا، حرف اول را می زند بنابراین اگر پیام رسانی درستی را در بین خودمان برقرار کرده بودیم مشکلات عالم اسلام و جهان بشریت تا حدود زیادی برطرف و فرج امام زمان (عج) نیز نزدیک تر می شد. 🔷🔹این کارشناس فضای مجازی در مصاحبه با رادیو گفت وگو اظهار داشت: منتظر صالح، خود باید مصلِح باشد. وقتی ما در جامعه خود صالح پروری نمی کنیم و خودمان هم به دنبال صلاح نیستیم نمی توانیم منتظر باشیم که چهره نورانی امام زمان (عج) را ملاقات کنیم و از فیض حضور ایشان بهره مند شویم. ➖➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴 شیوه انتقام خداوند از قاتلان امام حسین علیه السلام!! 🔶🔸خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: در مجموعه روایات منقول از پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بارها تصریح شده که حضرت مهدی(ع) از نسل امام حسین(ع) است. از جمله روایت شده که پیامبراکرم(ص) در یکی از روزهای آخر عمر مبارکشان در حالی که دست شان را به شانه امام حسین(ع) گذاشته بودند خطاب به دختر بزرگوارشان حضرت زهرا(ع)، فرمودند: «مهدی این امت از نسل این فرزندم است. دنیا به پایان نخواهد رسید مگر این که مردی از اولاد حسین(ع) قیام کرده جهان را با عدل و داد پر سازد...»(1) 🔶🔸امیرمؤمنان علی بن ابی طالب(ع) روزی به حضرت اباعبداللّه الحسین(ع) فرمودند: «نهمین فرزند تو ای حسین(ع)، قائم آل محمّد(ص) است او دین خدا را آشکار ساخته و عدالت را در سرتاسر زمین حاکمیّت خواهد بخشید... »(2) در این باره خود امام حسین(ع) نیز می فرمایند: «نهمین فرزند من، قائم به حقّ است، خداوند به وسیله او زمین مرده را دوباره زنده خواهد ساخت و دین را حاکمیّت خواهد بخشید. او حق را برخلاف میل مشرکان و دشمنان احقاق خواهد کرد.»(3)   🔷🔹علاوه بر این، حضرت حجت(عج) منتقم خون امام حسین(ع) نیز هستند و در روایات درباره این مهم تصریحاتی وجود دارد. چنان که یکی از القاب حضرت مهدی(عج) «منتقم» است. در توضیح علّت برگزیده شدن این لقب بر آن حضرت(ع) مطالب زیادی در سخنان اهل بیت(ع) وارد شده است. ازجمله در روایتی که از امام محمّد باقر (ع) نقل شده، وقتی از آن حضرت(ع) سؤال می‏ کنند که چرا فقط به آخرین حجّت الهی، «قائم» گفته می‏ شود؟ آن حضرت(عج) در پاسخ می‏ فرمایند: «چون در آن ساعتی که دشمنان، جدّم امام حسین (ع) را به قتل رساندند فرشتگان با ناراحتی در حالی که ناله سر داده بودند، عرض کردند: پروردگارا! آیا از کسانی که برگزیده و فرزند برگزیده تو را ناجوانمردانه شهید کردند در می‏ گذری؟ در جواب آنها خداوند به آنان وحی فرستاد که: «ای فرشتگان من! سوگند به عزّت و جلالم از آنان انتقام خواهم گرفت، هرچند بعد از مدّت زمان زیادی». آن گاه خداوند متعال نور و شبح فرزندان امام‏ حسین (ع) را به آنان نشان داد و پس از اشاره به یکی از آنان که در حال قیام بود فرمود: «با این قائم از دشمنان حسین (ع) انتقام خواهم گرفت.»(4) 🔶🔸همچنین، در تفسیر آیه «وَمَنْ قُتِلَ مظلوماً فقد جَعَلْنا لِوَلیّه سلطاناً…؛ هر کس مظلومانه کشته شود ما برای ولی او تسلطی بر ظالم قرار می‏ دهیم»(5)... از امام صادق (ع) روایت شده است که: «مراد از مظلوم در این آیه، حضرت امام حسین (ع) است که مظلوم کشته شد و منظور «جَعَلنا لِوَلیِّه سلطانا» امام مهدی (ع) است.»(6) ...  ➖➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴 شیوه انتقام خداوند از قاتلان امام حسین علیه السلام!!! 🔷🔹و نیز روایت است: حضرت مهدى علیه السلام پس از ظهور بین ركن و مقام براى مردم خطبه خواهد خواند و در مهمترین قسمت خطبه به صورت مكرر با نهایت اندوه و تأثر شهادت مظلومانه امام حسین علیه السلام را مورد اشاره قرار خواهد داد از جمله خواهد فرمود: «اى مردم جهان! منم امام قائم. منم شمشیر انتقام الهى كه همه ستمگران را به سزاى اعمالشان خواهم رساند و حقّ مظلومان را از آنها پس خواهم گرفت. اى اهل عالم! جدّم حسین بن على علیه السلام را تشنه به شهادت رساندند و بدن مبارك او را عریان در روى خاكها رها كردند. 🔷🔹 دشمنان از روى كینه توزى جدم حسین علیه السلام را ناجوانمردانه كشتند...»(7) مهم آنکه حتی  روز ظهور امام مهدى علیه السلام مقارن با روز عاشورا است. از امام باقر علیه السلام روایت شده که فرمودند: «قائم آل محمّد صلی الله علیه و آله در روز شنبه كه مصادف با روز عاشورا؛ یعنى همان روزى كه حضرت اباعبداللّه علیه السلام به شهادت رسیدند، قیام خواهد كرد.»(8) 📚پی نوشت ها: 1-بحارالانوار، ج51، ص91؛ 2-منتخب الاثر، ص467؛ 3-اعلام الوری، 384؛ 4-دلائل الامامه، ص۲۳۹؛ 5-سوره اسراء (۱۷) آیه ۳۳؛ 6-البرهان فی تفسیر القرآن، ج۴، ص۵۵۹؛ 7-الزامالناصب، ج2، ص282. 8-بحارالانوار، ج52، ص 285. ➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴ماجرای رسیدگی امام غایب(عج) به احوال منتظران   🔷🔹خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: بنابر تصریح احادیث امام عصر(عج) علیرغم غیبت کاملا از حال شیعیان مطلع و نسبت به رفع نیاز آنها دغدغه مند اند چنان که در حدیثی منتسب به آن حضرت(عج) است که فرمودند: «فَاِنّا یحیطُ عِلمُنا بِأَنبائِكُم و لایعزُبُ عَنّا شَیءٌ مِن اَخباركُم؛ ما از اوضاع شما کاملاً باخبریم و هیچ چیز از احوال شما بر ما پوشیده نیست». 🔶🔸 این یعنی امام زمان(عج) در غیبت هم بر امور زندگی شیعیان و محبان خود واقف اند و همواره کارنامه اعمال آنها را رصد می کنند.   🔷🔹از این رو، در این نوشتار سخنان کوتاهی از مرحوم آیت الله بهجت درباره این اطلاع و رسیدگی مرور می شود:   🔶🔸روایت است امام زمان(عج) که ظهور می کند به اهل عالم بدون هیچ دستگاه و اختراعی، ندا سر می دهد که به همه می رسد، به هر کسی به لغت خودش می رسد، در عالم و نه در این پنج قاره، می فرماید: «ألا یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا. ألا یا أهل العالم إنّ جدّی الحسین علیه السّلام سحقوه عدوانا».   🔷🔹این فرق بین این اعجاز و آن کارهایی است که با اسباب چینی درست می شود، اگر کسی معرفت پیدا کند، می فهمد مساله ظهور و غیبت امام(عج) را. ما نمی بینیم ولی او ما را می بیند، ما کلامش را نمی شنویم، ولی او کلام ما را می شنود.   🔶🔸آسید حسن نامی بوده است در نجف از مدرسین، او در فشار اقتصادی واقع می شود، می گوید: من چهل روز عریضه ای برای امام زمان(عج) می نویسم و همان عریضه را تا چهل روز تکرار می کنم و در آب می اندازم یا در گوشه اتاق می اندازم یا در جایی آن را می گذارم تا روز چهلم. 🔷🔹روز چهلم یادم نبود که روز چهلم است، دیدم از پشت سر یک خطابی شد آقای آسید حسن، گفتم که در خانه بسته است و در خانه جز من کسی نیست و قطعا این خیال است، قدری صبر کردم و خطاب آمد آقای آسید حسن، پسر آسید حسین(اسم پدرش را هم برد)، متوجه شدم به آن طرف که صوت می آمد و کسی را ندیدم، بنا را بر این گذاشتم که خیال نیست و واقعیت دارد ولی کسی را نمی دیدم و در عین اینکه کسی را نمی دیدم، این صوت را شنیدم که شما گمان می کنید که از حال شما مطلع نیستیم؟ خیال می کنید که نمی دانیم که شما در چه حالی هستید؟ 🔶🔸این را شنیدم اما هیچ کسی را هم نمی دیدم ولی همین که این صدا را شنیدم کانه رفع حاجتم شد و کانه احتیاج ندارم.   ➖➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴تجمع اربعین علامت ظهور است/ مقایسه ثواب زیارت کربلا با شهادت 🔷🔹حجت الاسلام پناهیان گفت: شرط کمک خدا این است اجتماع قلوب برای وفای به عهد صورت گیرد و ما این امر را در اربعین می بینیم که همه یک دل اند و یک چیز می خواهند. 🔶🔸عقیق:دومین همایش ملی ظرفیت‌های فرهنگی و تمدنی کنگره اربعین حسینی عصر دیروز در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. 🔷🔹حجت الاسلام پناهیان سخنران پایانی این همایش بود که در مورد روایت های مربوط به اربعین به ایراد سخنرانی پرداخت. وی گفت: روایات زیادی از ائمه در مورد اهمیت زیارت امام حسین(ع) وجود دارد. از میان همه روایات روایت اربعین مانند جرقه ای بر باروت های برآمده از محبت امام حسین(ع) عمل کرد و در زمان کنونی منجر به تجلی زیارت اربعین شد. 🔶🔸وی ادامه داد: این جرقه در زیارت اربعین امام حسن عسکری(ع) بود. تا قبل از امام عسکری شدیدترین مضیقه ها برای زیارت امام حسین(ع) برقر بود مثلا در زمان امام هادی(ع) زمین کربلا شخم زده می شود. از زمان امام عسکری این فشارها رو به کاهش می گذارد. 🔷🔹پناهیان افزود: روایت می فرماید زیارت امام حسین(ع) با فضیلت ترین عملی است که انسان می تواند انجام دهد. در روایت دیگری آمده که برتر از هر کار خوبی، عمل بالاتری وجود دارد تا اینکه فرد به شهادت برسد. حال این سوال پیش می آید که شهادت بالاتر است یا زیارت امام حسین(ع)؟ 🔶🔸وی ادامه داد: روایت دیگری می فرماید وقتی زائر به زیارت رفت، هنگام بازگشت گناهی برای او باقی نمی ماند و به درجه ای می رسد که کسی که در راه خدا به خون خود آغشته شده است به آن مقام نمی رسد. لذا این ظرفیت معنوی زیارت امام حسین است. اما چرا با شهادت مقایسه شده است؟ 🔷🔹وی افزود: امام باقر می فرماید اگر مردم می دانستند در زیارت امام حسین(ع) چه فضیلت هایی وجود دارد، از شوق جان می دادند و از شدت حسرت زیارت قالب تهی می کردند و وجودشان از شدت حسرت شرحه شرحه می شد. 🔶🔸پناهیان گفت: کسی که این روایت را نقل می کند از حضرت می پرید در این زیارت چه هست؟ حضرت پاسخ می دهد هزار حج و هزار عمره مقبول برای زائر می نویسند و اجر هزار شهید از شهدای بدر را می یابد. باید گفت شهدای بدر کم هستند ولی اجر آنها بسیار بالاست چراکه در اوج غربت اسلام به دفاع از اسلام پرداختند. ادامه روایت می فرماید برای شما که پیاده به زیارت می روید به ازای هر قدم که برمی دارید و می گذارید ثواب شهیدی که در خون خود آغشته شده است عنایت خواهد شد. ➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor
🔴تجمع اربعین علامت ظهور است/مقایسه زیارت کربلا با شهادت 🔷🔹وی با طرح این سوال که چرا ثواب زیارت امام حسین با شهادت مقایسه می شود؟ گفت: مهمترین کارکرد شهادت ایجاد امنیت و اقتدار برای جامعه دینی است. 🔷🔹پناهیان ادامه داد: امام خمینی در مورد عزاداری می گوید «شما انگیزه این گریه و این اجتماع در مجالس روضه را خیال نکنید که فقط این است که ما گریه کنیم برای سیدالشهدا. نه سیدالشهدا احتیاج به این گریه‌ها دارد و نه این گریه‌ها خودش - فی نفسه - کاری از آن می‌آید، لکن این مجلسها مردم را همچو مجتمع می‌کنند و یک وجهه می‌دهند، سی میلیون، سی و پنج میلیون جمعیت در دو ماه محرّم و خصوصاً دهه عاشورا، یک وجهه، طرف یک راه می‌روند. اینها را در این ماه محرّم، خطبا و علما در سرتاسر کشور می‌توانند بسیج کنند برای یک مسئله. این جنبه سیاسی این مجالس بالاتر از همه جنبه‌های دیگری که هست. بی خود بعضی از ائمه ما نمی‌فرمایند که برای من در منابر روضه بخوانند. 🔶🔸بی خود نمی‌گویند ائمه ما به اینکه هرکس که بگرید، بگریاند یا صورت گریه، گریه کردن به خودش [بگیرد] اجرش فلان فلان است. مسئله، مسئله گریه نیست. مسئله، مسئله تباکی نیست. مسئله، مسئله سیاسی است که ائمه ما با همان دید الهی که داشتند، می‌خواستند که این ملتها را با هم بسیج کنند و یکپارچه کنند از راه‌های مختلف. اینها را یکپارچه کنند تا آسیب پذیر نباشند.» 🔷🔹وی افزود: لذا یکپارچگی جلوی آسیب دیدن را می گیرد که امام در این زمینه مطالب بسیاری دارند. مثلا می فرمایند «همین اجتماعات است که ملت را بیدار می کند.» و یا «این هماهنگی در ملت ما در قصه کربلا هست بزرگترین امر سیاسی در دنیاست.» 🔶🔸این کارشناس دینی گفت: امام به ظرفیت عزاداری امام حسین(ع) نگاه می کند. هیچ عامل روانی دیگری نمی تواند در دنیا موجب این پدیده شود. امام می فرماید «تمام قلوب با هم متحد می شوند و اگر خوب راهش ببریم ما پیروز هستیم» و در جای دیگر می فرماید «بعد از صدام ملت ایران و عراق با هم پیوند می خورند.» ➖➖➖➖➖➖ ⏰ @shomareshmakooszohor