eitaa logo
شنود ۳۱۳
14.4هزار دنبال‌کننده
10.4هزار عکس
14.1هزار ویدیو
54 فایل
از الان به فکر فردایمان باشیم.🕊️ 🌿
مشاهده در ایتا
دانلود
⚫️ ❌️چند سوال ساده از مخالفان حکومت ۱- می گفتید جمهوری اسلامی چند ده هزار نفر را قتل عام کرده چرا کد ملی و اسامی و مشخصات ساده آنان را مثل آمار رسمی دولت منتشر نمی کنید؟ مگر اینها خانواده نداشتند؟ ۲- می گفتید جمهوری اسلامی برای تحویل جنازه پول گرفته است چرا حتی یک نفر فیش واریزی را منتشر نکرده؟ چرا ادرس سردخانه یا پزشکی قانونی که پول گرفته منتشر نمی شود؟ ۳- اگر خواستار آزادی بیان و عقیده و پوشش و ... هستید و جمهوری اسلامی را به این دلیل نمی خواهید؛ چرا مخالفان خودتان را به بار فحش و تهدید می بندید؟ ۴- برای هتک حرمت آن مجری صدا و سیما خیلی ناراحت شدید پس چرا خودتان به جنازه مخالفان خودتان بدترین توهین ها را می کنید؟ ۵- زمانی که اینترنت قطع بود نگران کسب و کارها بودید؟ حالا که وصل شده اجازه نمی دهید کسب و کارها به کاسبی خود ادامه دهند و به آنها فحش و تهمت میزنید که چرا عادی سازی می کنید!!! این تناقض یعنی چه؟ ۶- میگویید پهلوی فقط برای دوران گذار قرار است بیایید، باشد اما اگر قدرت را واگذار نکرد چه مکانیسمی برای مهار او وجود دارد ؟ ۷- از مدل برخورد فعلی حکومت با مخالفانش ناراضی هستید بفرمایید که اگر مردم از نظام جدید شما ناراضی شدند راهکار مسالمت آمیز شما برای براندازان خودتان دقیقا چیست؟ ۸- برنامه تان برای مقابله با گروه های تجزیه طلب چیست؟ ۹ - اگر کشورهای خارجی از شکسته شدن قدرت مرکزی و بی ثباتی سوء استفاده کردند و حمله کردند برنامه تان برای مقابله با آنها و ویران نشدن ایران چیست؟ ۱۰- مردم به خاطر معیشت انقلاب کردند برنامه فوری برای نان سوخت دارو و برق چیست؟ بانک ها پول ملی و تورم را چطور کنترل می کنید؟ ۱۱- اگر سرمایه فرار کرد چه جایگزینی دارید؟ حقوق کارمندان بازنشسته ها و یارانه ها چه می شود؟ ۱۲- میگویید خلخالی مخالفان را نباید اعدام میکرد شما با مسئولان حکومت قبلی چه می کنید؟ ۱۳- چطور جلوی تسویه حساب شخصی را می گیرید؟ اگر مردم خواهان انتقام باشند، شما چه می کنید؟ تعریف شما از عدالت بعد از انقلاب چیست ۱۴- آیا مخالفان شما اجازه فعالیت دارند؟ رسانه های منتقد تعطیل می شوند یا نه؟ ۱۵- کدام یک از شما سابقه مدیریت واقعی دارد؟ آیا نمونه موفق مشابه کشور ما وجود دارد که از آن الگوبرداری کرده اید؟ ۱۶- آیا مردم حق دارند دقیقاً مثل قبل آیین های مذهبی خود را در فضای عمومی و خیابان ها برگزار کنند؟ ۱۷- بدترین سناریوی بعد از انقلاب از نظر شما چیست و دقیقاً چه برنامه ای برای آن دارید؟ اصلا به آن فکر کرده اید یا فکر می کنید همه چیز گل و بلبل پیش میرود؟ ادعا دارید نصف بیشتر ایران مخالف حکومت است آیا از بین ۶۰ یا ۸۰ میلیون جمعیت شما، کسی پیدا می شود فحش ندهد و به تمام این سوالات پاسخ منطقی بدهد؟ @shonud313 ⚫️
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ ❌افشاگری شاکی پروندۀ رضا پهلوی پیش از مرگ در ادامۀ انتشار اخباری پیرامون مفقودی و مرگ مسعود مسجودی، ویدیویی منتشر شده که مسجودی در آن، از فشارها و تهدیدهای جدی علیه خود سخن می‌گوید؛ تهدیدهایی که به گفتۀ او، از سوی جریان‌های سلطنت‌طلب و در پی شکایت‌های حقوقی‌اش علیه رضا پهلوی اعمال شده است. مسجودی در این ویدیو از «آزار سازمان‌یافته»، تهدیدهای جانی، حملات گسترده آنلاین و فشارهای مستمر علیه فعالان منتقد سلطنت‌طلبان صحبت می‌کند؛ فشارهایی که به گفتۀ او، صرفاً در حد تخریب رسانه‌ای نمانده و به تهدیدهای فیزیکی رسیده بود. او همچنین تأکید می‌کند که این فشارها پس از طرح شکایت‌های حقوقی‌اش علیه رضا پهلوی و شبکه‌های مرتبط با او تشدید شده است. @shonud313 ⚫️
شنود ۳۱۳
⚫️ ❌️چند سوال ساده از مخالفان حکومت ۱- می گفتید جمهوری اسلامی چند ده هزار نفر را قتل عام کرده چر
. اگر گروه سلطنت طلب و برانداز میشناسید، لطفاً این متن رو براشون ارسال کنید و بگید بی صبرانه مشتاق شنیدن برنامه هاشون برای دوران بعد از براندازی جمهوری اسلامی هستیم.😅 خیلی دوست دارم بدونم چه جوابی میدن! .
25.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ رضا پهلوی در جزیره پدوفیلی‌ها ! تصاویر لورفته از حضور رضا پهلوی در جزیره جنسی مرموز @shonud313 ⚫️
هدایت شده از محمد جوانی
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️وقتی می‌خندد!😔 📌ترامپ: «ایران مذاکره می‌کند چون نمی‌خواهد ما حمله کنیم!» ✍خدا لعنت کند کسانی را که آگاهانه یا جاهلانه، منویات ولی‌الهی را کنار زدند و به ملاقات شیطان شتافته‌اند! دلم برای امام‌خامنه‌ای سوخت که هزاربار هشدار داد و گفته بود که: «به نظر من مذاکره با آمریکا برای مسئله هسته‌ای و شاید برای مسائل دیگر، بن‌بست محض است... البته این مذاکره برای آن رئیس‌جمهور فعلی آمریکا مفید است؛ او سرش را بالا خواهد گرفت، خواهد گفت من ایران را تهدید کردم و او را آوردم پای میز مذاکره نشاندم؛ او در دنیا از این افتخارات میکند. امّا برای ما ضرر محض است»(۱۴٠۴/۷/۱) 🖋 🔴 @CWarfare
⚫️ سوال نسل Z از قدیمی ها🧐 اگه زمان شاه همه چی ارزون بوده پس چرا؟ خونه خیلی ارزون بود ولی چرا سه خانواده هر کدام در یک اتاق تو یک خونه زندگی میکردن، و خونه برا خودشون نمیخریدن؟ میوه ارزون بود ولی چرا میوه تو سبد خانوار نبود! برنج خیلی ارزون بود ولی چرا اکثر مردم فقط چند شب تو سال برنج میخوردن؟ درس خوندن رایگان بود چرا بیشتر مردم یا درس نمیخوندن یا ادامه نمیدادن؟ تلفن بود ولی چرا فقط اعیونا تلفن داشتن؟ زمین مفت بود چرا مردم زمین نمیخریدن؟ پارچه مفت بود ولی چرا لباس دوسایز بزرگتر میخریدن تا مرحله منهدم شدن به بچه بعدی منتقل میشد؟ نون ارزون بود ولی چرا تو خیلی از خونواده ها، نون سرسفره سهمیه میشد؟ وسایل زندگی و برقی ارزون بود ولی چرا همسایه ها وسایل برقی از هم قرض میگرفتن؟ چرا برای دیدن تلویزیون، همه توی خونه یه نفر از اهالی محل جمع میشدن؟ چرا هر کی خودش اتو و جاروبرقی و تلفن نداشت که دم به دقیقه در خونه همسایه ها رو نزنه؟ ظرف و ظروف مفت بود ولی چرا واسه هر مهمونی مختصر از بقیه کاسه بشقاب قرض می کردن؟ چرا باوجود گوشت و برنج ارزون، عروسیا به صرف شیرینی و میوه برگزار میشد؟ چرا با وجود ارزونی اکثر مردم مبل و صندلی و میز نهار خوری نداشتن؟ چرا برای یک ظرف ۲۰ لیتری نفت در سرمای زمستان شب تا صبح باید تو صف نفت معطل می شدن ؟ چند تا شهر گازکشی شده بود ؟ چند تا روستا آب لوله کشی و برق و گاز و تلفن داشت؟ سوالات خیلی زیادی تو ذهن نوجوان امروز هست که منتظره آقایون و خانمهای شاه پرست بیان و براشون جواب پیدا کنند. با این همه سوال بی جواب بازم فکر می کنید پهلوی برمیگرده!!! @shonud313 ⚫️
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ این فیلم دقیقا حال روز امروز ایران و آمریکا و سرنوشت درگیری ها را نشان می‌دهد. در این کلیپ می‌بینید یک جوان نژادپرست آمریکایی سعی کرد یک مرد چینی را تحریک و به او حمله کند. مرد چینی عقب رفت، چراکه دنبال دعوا نبود - اما آمریکایی خویشتنداری را با ترس اشتباه گرفت. در نهایت، مرد شرقی درس سختی به او داد که دیگر این رفتارش با هیچ کس دیگر تکرار نخواهد کرد. اگر ترامپ آنقدر احمق هست ما استقبال می‌کنیم. هنر ایرانی ها ادب کردن احمق ها و وحشی های قاتل در طول تاریخ هست. @shonud313 ⚫️
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ ماکرون: باید از کودکان در برابر شبکه‌های اجتماعی محافظت کرد. میانگین زمانی که کودکان و نوجوانان پای صفحه‌ نمایش و [موبایل] می‌گذرانند، ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه در روز است. این واقعاً جنون‌آمیز است؛ آن هم درحالی‌که شما هیچ کنترلی روی محتوای ارائه‌شده ندارید. وقتی به فرزندان خود اجازه می‌دهید وارد فضای شبکه‌های اجتماعی شوند، عملاً هیچ تضمینی وجود ندارد که با صحنه‌هایی با خشونت عریان و وحشتناک روبه‌رو نشوند. ما نباید والدین را تنها بگذاریم تا تصمیم بگیرند که آیا درست است در ۱۲ سالگی، عملاً مغز فرزندشان را در اختیار این پلتفرم‌ها قرار دهند یا خیر. از نظر من تا قبل از ۱۵ سالگی، این موضوع مربوط به سلامت عمومی و حفظ امنیت کودکان و نوجوانان ماست [و تصمیم‌گیری در مورد آن با دولت است]. اینجا هم دولت محترم، کوچک و بزرگ رو رها کرده پای فضای مجازی تروریست پرور! @shonud313 ⚫️
⚫️ نقطه زن🎯 نام کامل فرح دیبا سیده فرح طباطبایی دیبا😇 @shonud313 ⚫️
. یه چیز جالب پیدا کردم براتون 😅 مراقب 🍂 باشید! .
⚫️ اجدادشون روحانی مبارز تشریف داشتن! اونوقت خودشون با روحانیت و مبارزات سیاسیشون مشکل دارن! پدربزرگت روحانی باشه اشکالی نداره؛ فقط حکومت آخوندی بده!😅 @shonud313 ⚫️