eitaa logo
شنود ۳۱۳
2.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
2.8هزار ویدیو
4 فایل
از الان به فکر فردایمان باشیم. 🌿🌱
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢دروغ می گویند 📢 دروغ می گویند به من و شما بزرگواران امت متدین غیور شهید پرور انقلابی با بصیرت همیشه در صحنه انقلاب نظام خون شهدا🌹🌹 بسم رب الشهدا والصدیقین🌺🌺 امت متدین غیور شهید پرور انقلابی با بصیرت اینها دروغ می گویند که شورای امنیت ملی جلوی قانون عفاف حجاب گرفته است در ضمن باید حتما شورای امنیت ملی امضا ولی امر مسلمین امام جامعه رهبر انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی در نامه درج شده باشد در غیر اینصورت نامه باطل است، دیدید خوانند💃🏻 سلبریتی آندلسی را با کشف حجاب کنسرت در تهران برگزار نمود دیدید عینا در دانشگاه برهنگی🧜🏻 کشف حجاب ، دیگر باید منتظر چه برهنگی عینی باشیم که آندلس سازی ایران باشیم هر شخص و هر مسئولی چنین ادعائی بنماید که شورای امنیت گفته جلوی قانون عفاف حجاب گرفته شوداین شخص کذاب شیاد ضد مقدسات شرع دین اسلام و ضد نظام جمهوری اسلامی است و ضد دستاورده های خون🌹🌹🌹 شهداست و ضد رهنموده های امام جامعه رهبر انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی که فرموده اند کشف حجاب حرام شرعی است کشف حجاب جرم سیاسی است مورخ امروز یکشنبه۲۵/ آذرماه/ ۱۴۰۳ سالروز وفات جانگداز ام البنین،به شما عزیزان بزرگوار تسلیت میگوئیم. @shonud313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️توماس لورنس معروفترین جاسوس انگلیسی: "نقش مسلمان را به قدری خوب بازی کردم که حتی وقتی تنها بودم نماز شب میخواندم" ملتی که از تاریخ عبرت نگیرد محکوم به تکرار آن است! @shonud313
• مشهد هم برفـــــــــــــ🌨ــــــــ اومد هنــــــــوز رضا پالـــــ🦴ــــــــــانی انقلاب نــکرد؟ 👣 مگه قرار نبود برفــــــــ❄️ــ‌‌ــــــ امسالو نبینیم؟🐾 آدم برفیـــــــــــــــــ⛄️ـــــــــــمون داره آب میشه چی شد پس !؟🗣 • @shonud313
🔻⚠️نتیجه شکست حریم عفت در مجازی و حقیقی 🔴 خب! الان که یوتیوب پر شده از فیلم های توریست‌های هندی و اروپایی و ... که مجانی می آن ایران و می رن توی هاستل‌ها و بعد شهر به شهر می رن توی خونه ایرانی‌ها و زنان این خانواده‌ها هم در خدمت اینا هستن بدون جیره و مواجب، این کجا حساب می شه؟ 🔹 مثلاً در این ویدئو که فاطمه زن شوهردار ایرانی، مرد گاو پرست هندی رو شب توی خونش توی کرمان نگه می داره و فردا اونو با ماشین خودش می بره به کویر شهداد، و شب توی کویر با اون توی یه چادره، اینو IMF و سیستم مالی اصلاح طلبا چه جوری حساب می کنن؟ 🔹 چون این پسره هندیه، در چهل روزی که در پاییز ۱۴۰۱ ایران بوده، سی و دو ویدیو منتشر کرده که در تهران و اصفهان و شیراز و یزد و کرمان و ... توی خونه ایرانی‌ها بوده و خرجی نداشته، و در این شهرها، زنان ایرانی دست به سینه در خونه در خدمتش بودن، و او در هر ویدیو، هزینه سفرش رو به ریال و دلار و روپیه در روی صفحه نوشته، و تقریباً مفت اومده و رفته، و در کامنت های ویدئوهاش در یوتیوب، مردای هندی با شعف ازش خواستن که راهنمایی شون کنه که بیان ایران و با این دخترای ایرانی باشن. 🔹 خب لیبرال‌ها که ناموس براشون معنی نداره بگن که این الان چه جوری در اقتصاد ایران تأثیر داره؟! توریستی که مجانی می آد و می‌ره و با نوامیس لیبرال‌ها می‌خوابه و چهره یه تایلند خونگی از ایران در اینستا و یوتیوب نمایش داده، چه مزایایی داره؟ قطعاً لیبرال‌ها پاسخی نمی‌دن، چون به ضررشون تموم می شه. کی غرب پرستان وقت کردن انقدر کثافت باشن... @shonud313
سردار سیاوش مسلمی، فرماندۀ سپاه کربلا: 🔴 فاجعۀ سقوط فراتر از بحران‌های نظامی بود/ غفلت از حکمرانی در فضای مجازی، به معنای واگذاری یک جبهه استراتژیک به دشمن است 🔺برای مقابله با تهدیدات، باید برنامه‌ای جامع برای حکمرانی در فضای مجازی تدوین کرد. 🔺این برنامه باید شامل توسعه زیرساخت‌های بومی، تقویت شبکه‌های اجتماعی ملی، تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب و تقویت روایت‌های ملی باشد. 🔺میدان نبرد دیگر محدود به خاک، دریا یا آسمان نیست. 🔺فضای مجازی به یکی از مهم‌ترین عرصه‌های جنگ‌های شناختی و روانی تبدیل شده است. در این عرصه، سلاح اصلی نه تفنگ یا موشک، بلکه روایت‌ها، محتواها و افکار عمومی است. 🔺فضای مجازی، میدان جنگ نوینی است که پیروزی در آن نیازمند نگاه راهبردی، برنامه‌ریزی دقیق و اقدام هماهنگ است. 🔺باید فضای مجازی را به بستری برای تقویت انسجام ملی و اقتدار کشور تبدیل کنیم، زیرا در غیر این صورت، در جنگی که زمین بازی در اختیار دشمن است، به‌سادگی شکست خواهیم خورد. 🔴 با دوستان مباحثه کنید. 🔴 خانوادگی گفتگو کنید. 🔴 فرزندانتان را با این اندیشه راقی آشنا کنید. 🔴 نکند فرزندان ما حضرت آقا را فقط به چفیه وانگشتر بشناسند! @shonud313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴سالروز شهادت حضرت ام‌ّالبنین تسلیت باد. حجت‌الاسلام دکتر رفیعی؛ از مرحوم آیت‌الله مجتهدی(تهرانی) در قبرستان بقیع توصیه‌ای درخواست کردم،فرمودند من گرفتاری‌هام را با ام‌البنین حل می‌کنم صد صلوات یا... هر وقت با عبّاس کار دارم،عبّاس را به این مادرش قسم میدم... "نثار روح مطهر این مادر بزرگوار صلوات" ◾️در برخی منابع شیعه آمده که امام جعفر الصّادق علیه السلام فرمودند: او (حضرت_ام_البنین) آشکارا بنی امیه را لعن می‌کرد؛ بنی امیه او را مسموم کردند و به شهادت رساندند. ◾️حضرت ام_البنین علیهاالسلام با فصاحت و بلاغتی که داشت، پس از واقعۀ عاشورا و جنایات بی‌حساب غاصبین خلافت، در مقام افشاگری از ظلم و تعدّی بنی امیه برآمد و با اشعار جانسوز و عزاداری‌های مستمر، مردم را متوجّه ظلم حکّام وقت می‌نمود؛ لذا آن بانو را مسموم و در سیزدهم جمادی‌الثانی سال ۶۴ هجری، سه سال پس از عاشورا به شهادت رساندند. @shonud313
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻براندازیِ هویّتی در جمهوری اسلامی 🖊مهدی جمشیدی 🔥🔥🔥🔥🔥 [یکم]. می‌خواهند به‌صورت تدریجی و تکه‌تکه، جمهوری اسلامی را مشروط و محدود کنند؛ طرح‌هایی به‌ظاهر فرهنگی و در باطن، امنیتیِ خود را قطعه‌قطعه اجرا می‌کنند تا حسّاسیّت‌ها، چندان برانگیخته نشوند و امکان پیشروی برای‌شان وجود داشته باشد. این پیشروی‌ها، کار را به مرحله‌ای خواهد رساند که نظام، امکان عمل و مواجهه را از دست خواهد داد و دچار انفعال یا مصلحت‌اندیشی می‌شود. به زبان فقهی باید گفت می‌خواهند ولیّ‌فقیه را از وادی «حقیقت» به وادی «مصلحت» سوق بدهند و استقرار شریعت را از نظر اجتماعی، ممتنع سازند. موقعیّت‌هایی می‌آفرینند که در آنها، باید بر اساس اصل تزاحم و تقدیم اهم بر مهم عمل کرد و از پاره‌ای ارزش‌ها گسست و خطوط قرمزِ دیگری را ترجیح داد. وقتی به‌صورت کلّی و راهبردی نگاه می‌کنیم، درمی‌یابیم که خطوط قرمزِ فرهنگی، یکی پس از دیگری، در حال شکسته‌شدن هستند و ما همچنان در حال عقب‌نشینیِ ارزشی هستیم. بدیهیّات فرهنگیِ دهۀ شصت، ابتدا به «پرسش» و «ابهام» تبدیل می‌شوند و آن‌گاه به فاصلۀ اندکی، حالت «مسأله‌وار» و «مناقشه‌برانگیز» می‌یابند و باید به‌ناچار و از سرِ اضطرار، از آنها عبور کرد. اگر مجموعی و برآیندی به عرصۀ فرهنگی بنگریم، حیرت خواهیم کرد که چگونه این مسیر افولی و نزولی را پیموده‌ایم، ولی مسأله این است که نگاه ما، قطعه‌ای و تکه‌ای است و رویدادها را در کنار یکدیگر نمی‌نشانیم و نظرِ راهبردی به عرصه نمی‌افکنیم. 🔥🔥🔥🔥🔥 [دوم]. شگرد جریان تجدّد در این زمینه، «عادی‌سازی» است و برای عادی‌سازی نیز باید حوصله داشت و کار را به زمان سپرد. ابتدا یکی از ارزش‌ها را به بحث عمومی می‌کشانند و دربارۀ آن، شبهه و اشکال مطرح می‌کنند و در همین راستا، «مفهوم‌سازیِ منفی» می‌کنند تا زمینۀ اجتماعی، فراهم آید. سپس ضربه‌های کاری و ناگهانی وارد می‌آورند تا «پیشرویِ جهشی» رخ بدهد. تجربۀ کشف حجاب، صورت تامّ و تمامی از این صحنه‌آرایی است. از سال‌های آغازین دهۀ نود، جریان مهاجرت برخی بازیگران به وقوع پیوست و این مهاجرت‌ها، به کشف حجاب و برهنگی، گره خورد. در آن دوره، امکان کشف حجاب در درون ایران، افسانۀ محال و نشدنی به نظر می‌رسید، اما برای زمینه‌سازی، کشف حجابِ پنهانی در دستورکار قرار گرفت. مفاهیمی همچون «آزادی‌های یواشکی»، «چهارشنبه‌های سفید»، «نه به حجاب اجباری»، در همین دوره ساخته شدند. در سال نودوشش، ناگهان مفهوم «دختران خیابان انقلاب» را صورت‌بندی کردند که در ذیل آن، برخی زنان در خیابان و آشکارا، روسری خود را بر سرِ چوب نهادند. شاید حدود سی نفر در شهرهای مختلف، چنین کردند و با همۀ آنها نیز مواجهۀ قضائی صورت گرفت، اما نه‌فقط این موج تصنّعی و سازمان‌دهی‌شده، فروننشست، بلکه چندی بعد، مسألۀ امکان کشف حجاب در درون وسیلۀ نقلیه مطرح شد؛ با این توجیه که درون وسیلۀ نقلیه، حریم خصوصی است. انتخابات ریاست‌جمهوری در سال نودوشش که در آن، تکنوکرات‌ها به قدرت رسیدند، به صحنۀ معاملۀ آنها بر سرِ حجاب تبدیل شد و زین‌پس، جریان تجدّدی احساس کرد که شرایط از نظر سیاسی، فراهم شده است. 🔥🔥🔥🔥🔥 [سوم]. در این میان، حاکمیّت، هیچ طرح و تدبیری برای مواجهه با موج شکل گرفته در دست نداشت و نظاره‌گر و منفعل بود. همه در انتظار تصمیم دیگران بودند و یا در انتظار زمان مساعدی که بتوان این زخم را علاج کرد؛ درحالی‌که گذر زمان، رخنه و عفونت ایجاد کرد و اصلاح و تغییر را دشوارتر نمود. بخش‌هایی از حاکمیّت نیز که بینش لیبرالی یافته بودند، کمترین اعتقادی به خطوط قرمزِ فرهنگی از جمله حجاب نداشتند. این «وضعِ رهاشده»، سبب گردید که حدود شصت درصد از کشف حجاب، در همین مدّت به وقوع بپیوندد. تنها امری که می‌توانست حاکی از مواجهۀ نظام باشد، حضور تعداد اندکی گشت ارشاد در نقاط محدودی از شهر تهران بود. این حضور بسیار ناچیز، بسیار بزرگ‌نمایی می‌شد؛ چنان‌که گویا نظام، به قلع‌وقمع زنان و دختران همّت گمارده و به خشونت بی‌پروا روآورده است. واقعیّت، بر رهاشدگی و هرج‌ومرج فرهنگی دلالت داشت، اما روایت، سخن دیگری داشت. حاکمیّت، نه «واقعیّت» را در اختیار داشت و نه «روایت» را. هر دو به دست باد سپرده شده بودند و بدین سبب، حلقۀ محاصرۀ فرهنگی، هر لحظه تنگ‌تر و منقبض‌تر می‌شد. توقع می‌رفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در این برهه، علاج و تدبیری در پیش بگیرد و چالش‌ها را پیش‌بینی کند و نهادهای فرهنگی را به سوی مقصد واحدی سوق بدهد، اما دریغ از فهم زمانه و ضرورت‌های آن. سرانجام، اغتشاش «زن، زندگی، آزادی» از راه رسید و چهل درصدِ باقی‌مانده نیز به وادی کشف حجاب راه یافتند. 🔥🔥🔥🔥🔥 🔴 با دوستان مباحثه کنید. 🔴 خانوادگی گفتگو کنید. 🔴 فرزندانتان را با این اندیشه راقی آشنا کنید. 🔴 نکند فرزندان ما حضرت آقا را فقط به چفیه وانگشتر بشناسند! @shonud313 🟥❌🟥❌🟥❌🟥❌🟥❌🟥❌🟥❌🟥❌🟥❌🟥❌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﴿آجَرکَ اللّہ مُـــــولٰا؎ مـَــــن۔۔۔𑁍﴾ کـنـآرأشْـکِ غَـم فـآطـمـیـہ أت بـآید !           دُوبٰاره چِشم تـــــُو،  بٰا غُصّه‌ا؎ قَرین بٰاشَد۔۔۔ بِــگــو بـہِ آهِ دِل دَردآوَرت اِمـروز؛           ڪِہ رُوضہ خـــــوٰانِ غَـــــم، اُمِّ بےبَنین بآشد۔۔۔ تُو رُوضـــــہ خـــــوٰان" ؏ـَمویے"۔۔  و رُوضه‌أت باِید  ؛          بَرا؎ مـآدر ؏ـــبـآس دِلـنـشین بـٰاشـَد! «سَرت سـَــــلٰامت مــُᰔـــولٰا جآنم۔۔𔘓» (سلام الله علیه)