8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جایزه ی بامزه ترین اجرای این اهنگ به شما داده شد
هدایت شده از Y private
📪 پیام جدید
ایدیتو میدی ؟
____
حتما @Aphrodite_LS
بیرون که بودم یه دختر خیلی خوشگل دیدم اصلا از همه لحاظ خوشگل بود بعد به صورت تصادفی ۳ بار چشم تو چشم شدیم اگر خانوادش اونجا نبودن خانواده منم نبودن قطعا شمارشو میگرفتم هرجور میشد باهاش حرف میزدم
بعد قسمت قشنگ ترش اونجا بود که وقتی چشم تو چشم شدیم بهم لبخند زد (درصورتی که من در بد ترین حالت ممکن بودم)