https://eitaa.com/shrimppp2/260 ولی نه برای ما😭 هفته بعد تازه امتحانامون شروع میشه
___
وای یازدهم یا دوازدهمی اره؟😭
یلدا تو و یسنا تو یه مدرسه ثبت نام نکردین؟
تو کجا میخوای بری
___
این سوالو اسکیپ میکنم
https://eitaa.com/shrimppp2/263 ولی مهم نیست دیگه فقط یه هفته سختی بعدش لذت از تابستون
___
اخجون حداقل میتونین از تابستون استفاده کنین