واقعاً عالی شده 😍
این که بعد داره رو دوست دارم
_
آخیی🥺
ممنونم که نظرت رو درمورد نقاشیم گفتی✨
من خودمم عاشقشم میدونم الان اونقدر هام چیز به خصوصی نداره ولی تموم بشه عالی میشهه❤️...
ܢܚـــــےܝ̇ܥܣــ♡
https://eitaa.com/si10da
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موقعیت:
حرم حضرت معصومه
ساعت دو صبح...
ܢܚـــــےܝ̇ܥܣــ♡
https://eitaa.com/si10da
حرم حضرت معصومه به یادتون هستم اعضای سیزده✨
و همچنین کانال های:
الوکی در دامنه زاگرس، هانول،
ایلان ماسک، نعنا خانم، آریل،
دختر توت فرنگی،مهلوف، کافه هنر،
آلبالو پلو،بوم من ،سادات،
فلسفه یک لبخند ،خوشحالی فروشی ساکورا و ممبر هاشون؛
اگه کسی رو از قلم انداختم ببخشید...
(فور بزنید برسه به دستشون نمیدونم اینجا رو میبینن یا نه!😊)
ܢܚـــــےܝ̇ܥܣــ♡
https://eitaa.com/si10da