3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی اسم انیمه رو میدونه بگه توی اینجا: https://abzarek.ir/service-p/msg/4316448
Sick mind.
کانالای ارتیستایی که جز خودشون، ادمین هم دارن اینجوریه که
یه عکس از ارتش میفرسته و زیرش انتقاد از ارت خودش میذاره مثلا "چرا انقدر زشت شد" یا "بدترین ارت عمرم" یا...