Sick mind.
کانالای ارتیستایی که جز خودشون، ادمین هم دارن اینجوریه که
یه عکس از ارتش میفرسته و زیرش انتقاد از ارت خودش میذاره مثلا "چرا انقدر زشت شد" یا "بدترین ارت عمرم" یا...
خب الان اکه واقعا بنظرت زشت شده چرا گذاشتی؟ تا بشنوی که بقیه بهت میگن نهه عالی شدهه!!؟؟