هدایت شده از Sick mind.
اولین تقدیمی کانال تقدیم میکند.
تقدیمی از این قراره که،
۱.شما این پیام رو داخل کانالتون فور میکنید. (اگه کانال ندارید که هیچی.)
۲.لینک چنلتون و عکس اوسیتون رو برای "من" میفرستید.
۳.منم اوسیهاتونو با ارتاستایل های متفاوت به سبک خودم میکشم. این ارتاستایل ممکنه هرچی باشه. ممکنه برای یکی سیاهقلم، برای یکی دیجیتالی، مداد رنگی، چیبی یا... باشه.
شرایط: باید در کانال من عضو باشید وگرنه تقدیمی برای شما صورت نمیگیرد.
لینک چنل:::
https://eitaa.com/sickmind2
Sick mind.
اولین تقدیمی کانال تقدیم میکند. تقدیمی از این قراره که، ۱.شما این پیام رو داخل کانالتون فور میکنید.
منظر افراد جدیدم تا ظرفیت تکمیل بشه. اگه چنل ندارید هم اوکی است، براتون میکشم.
هدایت شده از انجمن حمایت از دلقکان جامعه ستیز"
همین که از بلژیک تا الان گل نخوردیم و یکیم زدیم در حالی که آفساید بود خودش جای شکر داده واقعا...