eitaa logo
سُـڪوت
105 دنبال‌کننده
545 عکس
554 ویدیو
7 فایل
بِسم‌اللّٰھ‹🤍- همھ‌چےاز1404/4/4شࢪو؏‌شد- کپی‌؟ با ذکر 1 صلوات برای سلامتی امام زمان
مشاهده در ایتا
دانلود
نمازت‌سرد‌نشه‌مومن . . ! عاشقان وقت نماز است📿 اینترنت گوشی هارا قط کنید.. وصل بشید به خدا🦋🌸
03:03
🌹در بهشت زهرای تهران قطعه ۵۰، شهیدی خوابیده است که قول داده برای زائرانش دعا کند. سنگ قبر ساده او، حرفهای صمیمانه اش و قولی که به زائرانش می دهد دل آدم را امیدوار میکند. 📜بخشی از : ✔️شما چهل روز دائم الوضو باشید. خواهید دید که درهای رحمت خداوند چگونه یک به یک در مقابل شما باز خواهد شد. ✔️نمازهای خود را دقیق و اول وقت بخوانید، خواهید دید درهای به روی شما باز میشود. ✔️سوره را هر شب یک مرتبه بخوانید. خواهید دید که چگونه فقر از شما روی برمی گرداند. از شما بزرگواران خواهشی دارم. بعد از نمازهای یومیه فراموش نشود و تا قرائت نکردید از جای خود بلند نشوید. زیرا امام منتظر دعای خیر شما است. ✔️اگر درد دل داشتید و یا خواستید مشورت بگیرید بیایید سر مزارم. به لطف خداوند حاضر هستم. من منتظر همه شما هستم. دعا می کنم تا هرکسی لیاقت داشته باشد شود. خداوند سریع الاجابه است پس اگر می خواهید این دعا را برای شما انجام دهم شما هم من را با خوشی یاد کنید. خواندن فاتحه و یاد شما بسیار موثر است. 🌺شهیدسی ونهم مدافع حرم 🔹یک صلوات هدیه به روح 🌹 الّلهُمَّ صَلِّ عَلَے مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم
هدایت شده از محبین
امام علی علیه السلام فرمودند: هر کس بعد از نماز صبح در جایش بنشیند و سوره توحید را یازده مرتبه قبل از طلوع خورشید قرائت کند، آن روز مرتکب گناه نمی‌شود هر چند شیطان به سوی او طمع کند. ثواب الاعمال ،شیخ صدوق صفحه ۳۴۱ @ir_mohebin
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یہ‌بـزرگےمیگـفت.. هَرموقع‌کہ‌دلت‌میگیره‌پاشووضوبگیر! لاۍقُرآنُ‌بازڪن‌ببین‌چِه‌سوره‌ای‌میاد... میگُفت : خُدابابنده‌هاش‌اینجوری‌حَرف‌میزنه راست‌میگُفت‌خیلیم‌قَشنگ‌حَرف‌میزَنه♥️!
امام صادق علیه‌السلام فرمودند: هرکس سوره احقاف را در هر شب جمعه قرائت کند ،در دنیااز ترس و هراس دنیوی ایمن باشد و در آخرت نیز ترسی ندارد .🌱 «تفسیر اثنی عشری »
ابراهیم در یکی از مغازه های بازار مشغول کار شد .یک روزابراهیم را در وضعیتی دیدم که خیلی تعجب کردم ! دو کارتن بزرگ اجناس روی دوشش بود.جلوی یک مغازه ،کارتن ها رو روی زمین گذاشت.وقتی کار تحویل تمام شد،جلو رفتم و سلام کردم .بعد گفتم : آقا ابرام برای شما زشته،این کار باربرهاست نه کار شما! نگاهی به من کرد و گفت:« کار که عیب نیست ،بیکاری عیبه ،این کاری هم که من انجام بدم برای خودم خوبه ،مطمئن میشم که هیچی نیستم .جلوی غرورم رو میگیره !» گفتم : اگه کسی شما رو اینطوری ببینه خوب نیست ،تو ورزشکاری و...خیلی ها میشناسنت. ابراهیم خندید و گفت : « ای بابا،کاری کن که وقتی خدا تو رو دید خوشش بیاد نه مردم .» ❣ شهید ابراهیم ـــهادی
انشاالله اگه خدا بخواد از امروز در باب سه دسته از شبهات رایج قشر نوجوان و جوان مطالبی از کتاب بی‌پرده با حجاب گذاشته میشه، امید که مفید واقع بشه اول : دوست شدن و چت کردن با جنس مخالف در فضای مجازی چه اشکالی دارد ؟؟!...☄
پاسخ: درست است که در فضای مجازی دسترسی وجود ندارد،اما چون فضای خلوت و امنی را فراهم میکند که خارج از نظارت دیگران است،برخی از مسائل به شکل بی‌پرده در این فضا مطرح میشود ( اعم از متن ،عکس وفیلم و...) که میتواند پر خطر تراز فضای حقیقی هم باشد . جذابیت و کششی که بین دو جنس وجود دارد ،باعث ایجاد علاقه به این ارتباط حتی در فضای مجازی میشود و همین میل و جاذبه باعث میشود که این رابطه محدود به رابطه نوشتاری نباشد ،بلکه از رابطه‌ی نوشتاری به شنیداری ،از شنیداری به دیداری ،از دیداری به لمس و...کشانده شود . امروزه متاسفانه همین احساس علاقه به یک دوست مجازی باعث دلبستگی های حقیقی و انتخاب های غلط شده که سرنوشت افراد را رقم زده و به تباهی کشانده است ‌. این بی حیایی و بی توجهی به رعایت حریم ها در فضای مجازی باعث شده که حتی زن و مرد های متاهل ،ابتدا به بهانه یک بحث کاری،علمی،خانوادگی و...وارد چت ساده شوند ،ولی کم کم فضای دوستانه ،دوستانه تر و صمیمی تر شده و نهایتا زندگی وارد ورطه خیانت شود .🕸🌪🌫 کتاب بی پرده با حجاب چالش ۳۲. صفحه ۶۴
⭕️شخصی به نزد آیت الله شاه آبادی ،استاد حضرت امام آمد و گفت : من از نماز خواندن لذت نمی‌برم .به برخی از گناهان هم علاقه دارم! آیا ذکری هست که... آیت الله شاه آبادی بلافاصله گفت: شما موسیقی حرام گوش میکنی؟ طرف یکباره جا خورد و حرف ایشان را تایید کرد. آیت الله شاه آبادی گفت: ذکر لازم نیست.موسیقی حرام را ترک کنید .صدای حرام انسان را به گناهان علاقه‌مند و در نتیجه از نماز دور و بی‌علاقه کرده و راه حضور شیطان را فراهم میکند .